IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Защо руските дизелови коли не успяха?

През годините водещите марки получиха такива мотори, но резултатът винаги е един и същ

Историята на дизеловите двигатели в Русия обхваща повече от седем десетилетия, но краят й е нещастен.Тяхната разработка започва още преди Втората световна война, когато в едно от „затворените“ конструкторски бюра (в тях работят само осъдени инженери) е създаден двигателя „Коджу“ (Коба Джугашвили е партийният псевдоним и истинската фамилия на Сталин). Експерименталните двигатели са инсталирани на прототипи на камиони, модифицирани, но така и не доведени до реализация или производство.


Неуспешната история на руските дизелови коли (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    //// ( преди 1 месец )
    #4 я ми кажи къде в студените държави карат дизели. И като цяло въобще дизел се използва основно в Европа. В почти цял свят автомобилно гориво е бензин, дизел за леко и тежкотоварни автомобили само.
  • #5
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Преди 20-25год ( преди 1 месец )
    На село един имаше Волга с дизелов двигател и все си мислех, че е някаква гаражна доработка, а то най-вероятно я е докарал от странство.
  • #4
    11 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    само у раша ли е студено.
  • #3
    22 rate up comment 10 rate down comment
    Танко ( преди 1 месец )
    Нещо руско да е успяло?
  • #2
    10 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    1-ви, съгласен, с лека поправка. Дизел на място има доста да почакаш да загрее. При студено време (и бензина) е хубаво да го оставиш 1-2 мин на място да отпуне масло и каквото друго студа е сковал (масло в СК). Не съм имал проблем с палене при -25, ноо маслото в СК сякаш беше станало на грес.Иначе в студените руски райони, дори не гасят колите (говорим за -3-40 С)
  • #1
    17 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Заради студеното време и технологиите в тези години. Класическите дизелите не са подходящи за руския климат. Трудно палят при ниски температури. Трябва да се инсталират допълнителни подгряващи системи и втори тягов акумулатор. Преди палене да се подгрее горивото, маслото, и някой компоненти на двигателя. Това отнема и време. Не е като бензина сядаш и пали веднага и тръгваш. Дизела си иска подготовка. От 10 до 20 минути работа на място с дръпнат "смукач" с да достигне работна температура.