През 2024 година началната цена за Jeep Wagoneer беше 64 945 долара, а Grand Wagoneer надхвърли границата от 90 000 долара, което направи тези модели по-скъпи дори и от премиум конкуренти като Cadillac Escalade, особено след добавянето на няколко опции. Това ценово позициониране обаче предизвика критики както от потребителите, така и от търговците, принуждавайки Jeep да преосмисли стратегията си.
На автомобилното изложение в Детройт през 2025 година Боб Бродердорф, ръководител на Jeep, открито призна, че компанията е отишла твърде далеч в опитите си да засили позициите си на премиум пазара. Според него ценовата стратегия, насочена към създаване на високо търсене, не е отчела важни нюанси. По-конкретно става дума за налагане на купувачите на скъпи опционални пакети, които затрудняват достъпа до желаното оборудване и разбираемо предизвикваха недоволство.
„Обединихме желаните опции в скъпи пакети, което направи получаването на необходимото оборудване твърде трудно. Работим, за да променим това и скоро клиентите ни ще могат да получат точно това, от което се нуждаят, без да се налага да надплащат за ненужни функции“, каза още Бродердорф.
За да коригира ситуацията, Jeep преразгледа ценовата си политика за 2025 година. Цената на Wagoneer е паднала с от $3000 до $6000, в зависимост от нивото на оборудване. Grand Wagoneer е с $7000 по-достъпен, като сега започва от $86 945. Освен това по-скъпите версии на Grand Cherokee са поевтинели с 4000 долара. Както отбеляза Бродердорф, тези намаления са настъпили без никакви съкращения на оборудване, подчертавайки ангажимента на Jeep да поддържа качеството на продукта, като същевременно възстановява доверието на клиентите и дилърите.