IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Xiaomi продаде 10 000 автомобила за 4 минути

Технологичният гигант се похвали с огромен интерес към колата

Китайската корпорация Xiaomi - един от лидерите в продажбите на смартфони в света, продаде първите 10 000 автомобила SU7 за 4 минути след началото на презентацията на 28 март. Само 4 минути по-късно тази бройка е била удвоена, съобщи изпълнителният директор на Xiaomi Лей Джун.


Xiaomi  SU7


Според информация на вестник Yangtse Evening Post, цената на колата е държана в тайна до последния момент, като е била оповестена публично само по време на представянето на автомобила. Тя започва от 215 900 юана (27 740 евро).

По време на пресконференцията бяха показани и първите 9 цвята, с които ще се предлага SU7 - Azure, Titanium Grey, Dark Olive, Magenta, Pearl White, Meteorite Blue, Cambrian Grey, Diamond Black и Lava Orange. Самият интериор ще се предлага в сиви, светлочервени, лилави и черни нюанси.

Стандартната версия на SU7 има пробег от 700 км, а версията Max, чиято цена започва от 299 900 (38 510 евро), ще изминава 810 км. Това е едно от най-добрите постижения на пазара на електрическите автомобили.

Лей Джун също така сравни предлаганите от Xiaomi SU7 и Tesla Model 3 функции и оборудване. Той отново подчерта, че „Xiaomi SU7 е най-бързият и най-мощен модел в рамките на 500 хиляди юана (64 000 евро).“

0 от 500
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Dddd ( преди 6 месеца )
    От коментарите разбирам, че субсидиите са лоши. Не разбрах обаче само в Китай ли са лоши или важи и за ЕС и САЩ.
  • #27
    7 rate up comment 0 rate down comment
    До 26 ( преди 6 месеца )
    Или не си ползвал техния телефони или си имал някой от стотина лева.
  • #26
    4 rate up comment 19 rate down comment
    Sdf ( преди 6 месеца )
    Телефоните им са за еднократна употреба. Въпроса е - като не успяват един свестен телефон да направят, що за кола ще е това.
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Унищожават конглокенцията в слънчевите дни.
  • #24
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 22 ( преди 6 месеца )
    "Субсидирането изкривява пазара,унищожава конглокенцията и спъва иновациите." Смяташ ли че субсидирането на фотоволтетите до 2017 година беше грешка? Целта на субсидиите винаги е да изкривят пазара за известно време, но не съм съгласен че са спънали тези иновации. Както виждаш субсидиите са спрени отдавна, но фотоволтаиците унищожават конкyренцията и ще продължават да я унищожават по напълно пазарни принципи, като произвеждат евтина енергия, чията цена не може да бъде постигната от други цент.
  • #23
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 22 ( преди 6 месеца )
    "субсидирането е природен закон" това може да го каже само някой бригадир" Ти това ли разбра, че съм казал" очевидно функционалната ти грамотност е по-ниска от бригадир В ТКЗС. Всеки бригадир знае, че за да бере домати или сливи (в прекия и преносния смисъл), преди това е нужно да вложи много средства и усилия, както и че е необходимо технологично време, колкото и тор (субсидии) да вложи. Последните помагат за по-ранна и повече реколта.
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Мда ( преди 6 месеца )
    "субсидирането е природен закон" това може да го каже само някой бригадир от ТКЗС или негов внук! Сравняването на автомобилната индустрия с черешова градина да я поливаш, само доказва връзката с ТКЗСто. Субсидирането изкривява пазара,унищожава конглокенцията и спъва иновациите.Кой преценя дали има потенциал,че да раздава субсидира?Чиновници на хранилка на лобита!
  • #21
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Един ден ще заявяваш ли с гордост че си бил против евтината енергия и чистия въздух в градовете пред внуците си? Ще им кажеш ли че си бил привърженик на горенето на въглища, дизел бензин и всякакви изкопаеми горива? Доколкото те познавам Ще обясняваш как си се карал с мен и си защитавал чистия въздух и възобновяемите източници, както и батериите като единствения вариант. Не като да не те познаваме като фурнаджийска лопата.
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 19 ( преди 6 месеца )
    Е Не е казано че всяко субсидирано нещо има потенциал, камо ли пък пазарен успех. Например в водородните технологии на toyota открито са наляти няколко милиарда от японското правителство, а колко са непреките субсидии, само един Господ знае. И какво постигнаха? Ако беше само Топлофикация, да си затворим очите. Кажи обаче одобряваш ли субсидиите за въглищните централи, при положение че не се дават субсидии за възобновяеми източници от 2017 година насам? Виждаш, че те експлодираха експоненциално.
  • #19
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 месеца )
    МитЕ, когато нещо има потенциал,то се развива без субсидии.Няма нужда всички да плащаме загубите на Топлофикация София.