IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Официално - Jaguar Land Rover смени името и логото

Производителят вече се казва JLR и ще предлага четири отделни марки

Британският автомобилен производител Jaguar Land Rover официално обяви своето ребрандиране, като вече ще се нарича JLR и ще включва четири отделни марки - Range Rover, Defender, Discovery и Jaguar.

 

jlr-rebrand

 

Промяната, която бе разкрита през април, е част от новата стратегия на компанията „House of Brands“ („Къща на марките“), в която фокусът в бъдеще ще бъде върху четирите марки.

Какво става с легендарната марка Land Rover? Автомобили с такова име няма да се произвеждат, но 75-годишната история на Land Rover ще остане с емблеми по колите на останалите четири марки, уебсайтове, социални медии и сайтове за търговия на дребно.

 

jlr-rebrand-3

 

JLR е нова корпоративна идентичност, но и част от новата стратегията на JLR – Reimagine, на стойност 18,6 милиарда долара. На тази цена JLR очевидно прави повече от просто създаване на ново лого. Производствените съоръжения се модернизират и преоборудват за електрическото бъдеще и производителят има планове да се движи бързо в тази посока.

Вече се знае за платформата ELR от следващо поколение на JLR за електрически SUV, планирана да бъде в основата на Range Rover EV през 2025 г. При Jaguar тази година ще има и нова платформа JEA за три нови електромобила, включително GT с четири врати, за който се твърди, че ще има повече мощност от всеки сериен Jaguar в историята.

 

2024-range-rover-sport-sv

 

„Основно за нашата стратегия Reimagine е формирането на „House of Brands“, което е естествена еволюция с цел да издигне и разшири уникалността на нашите характерни британски марки - каза професор Гери Макгавърн, главен творчески директор в JLR. - Нашата крайна амбиция е да изградим наистина емоционално ангажиращи преживявания за нашите клиенти, които с течение на времето ще изградят дългосрочен висок капитал за нашите марки и дългосрочна устойчивост за JLR.“

 

 

0 от 500