IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan създаде прозрачен двигател с мощност 400 конски сили

Вижте как работи моторът VR30DDTT, който се влага в Nissan Z и Infiniti Q50 (ВИДЕО)

Nissan много се гордее със своя битурбо 3.0-литров V6 мотор, който задвижва спортния Z. Силовият агрегат е с вътрешнозаводско обозначение VR30DDTT и вече има специална прозрачна версия, която компанията използва, за да покаже как работи двигателят.
   
    
Nissan Z, двигател
   
      
За да създадат този мотор, специалистите по прототипите на Nissan фрезоват части от VR30DDTT и ги заменят с прозрачна пластмаса. Екипът също хромира някои компоненти и боядиса други, за да изпъкнат повече. Видеото показва работата на горната част на двигателя. Можете да видите как се върти ангренажната верига и как разпределителният вал управлява клапаните. Буталата, биелите и коляновия вал са хромирани.

Infiniti Q50 е първият автомобил, който използва VR30DDTT, като този мотор е наличен още и в модела Q60. При Nissan Z той развива 400 к.с. при 6400 об/мин, като предава момента през шестстепенна механична трансмисия или деветстепенна автоматична скоростна кутия. Вижте как работи този агрегат.
    
   
Вижте как работи двигателят на Nissan Z (ВИДЕО):
 


  
   

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 8 ( преди 9 месеца )
    Има един който е минал 1,6 милиона километра с тесла модел s , чийто реален пробег е около 300 км с едно зареждане. Първата най-скапана батерия на тесла произведена от лаптопи изкара половин милион километра, преди да се наложи ремонт, дадоха му за няколко месеца оборот на батерия на която навъртя стотина хиляди километра, а след това с последната изкара почти милион, но не е сигурен дали са му върнали ремонтираната или нова. Колко цикъла са според тебе за милион километра?
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    "Оказа се, че новите батерии показват отлични резултати и след 15 000 цикъла. Освен това, ако тази батерия се разрежда с около 25-50% и след това отново се зарежда, то тя на практика не деградира.Тоест, ако подобен акумулаторен блок се постави в електромобил на Tesla с условен пробег 480 км и ако на ден този електрически автомобил изминава по 50-60 километра, колкото изминават 90% от американците, то тя няма да деградира." Това ти го оставих за десерт да питам какво подобрение очакваш повече ...
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 10 ( преди 9 месеца )
    Ще се заяждаме за запетайките ли? За тези 1490 ли се захвана, след като съм ти ги закръглил на 30 000, а реално са повече от 30 000 защото ако цитираш правилно цената от преди нова година е над 140 000, при положение че ти спореше че няма Тесла която да е поевтиняла с 20 000?
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 8 ( преди 9 месеца )
    Всъщност тази статия се отнася за батериите 4680 които вече втора година са в производство на тестовата линия, като срещат известни проблеми с масовото им производство в големи мащаби. Но все пак макар и малко, за да стигнат за всички произвеждани автомобили, тези батерии 4680 се използват за произвежданите в Тексас тесла модел У и са си по улицата. Тествани са именно батерии от производствената линия. Но има и по-добро което не цитирах. Тези цикли са за кофти начин на ползване.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 7 ( преди 9 месеца )
    Ох мамин сладък, не бил уточнил модела .... Че баш ПлАйда дава за пример! Даже 6 цифри не можеш да запомниш, поне да цитираш правилно БАЗОВАТА цена 108 490!!! Цената му падна заради "висока" призводителност, заради "новата" батерия или щото по рождение е адски надценен и ги който си го купи ги скъса от критики за качеството! Айде ходи дай някой лев да си вземеш тесла под наем за 2 часа тогава ела коментирай!!!
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    А иначе ето ти доказателството колко време трябва да спираш за зареждане, ако тръгнеш по маршрут 1 000 км. youtu.be/QpwSXMu1K2M Този същия има стотина видеа с различни автомобили, включително бензинови по абсолютно същия маршрут за да може да се сравняват ябълки с ябълки. Както виждаш 1000 километра се минават с 220kwh за 8 часа и 55 минути с 4 спирания за зареждане от 7 до 12 минути всяко за общо 40 минути. При 250 киловата се зареждат 1600 км за час. Е колко време да отнеме?
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 6 ( преди 9 месеца )
    Знаеш ли колко много такива разработки има! Говори ми за истински коли в движение! 1500 цикъла!!!! Това е!!! И роудстъра им е най-бързата кола на планетата, дето лети има реактивни двигатели и прочие, ама всъщност хия я няма още! Айде да си говорим за реални неща!!!!
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Да съм уточнил за кой модел на тесла говоря? В края на миналата година тесла Плайд струваше 140 000 долара а в момента струва 107 000. Поизлъгал съм "малко", ама какво да се прави не им следя толкова цените. Очевидно не били 20 000 а 30 000 намаление.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 5 ( преди 9 месеца )
    "Учените разработващи нов акумулаторен блок за Tesla публикуваха резултатите от своите най-нови изследвания. Те са създали литиевойонна батерия, която издържа 15 000 цикъла на зареждане и разреждане, което е еквивалентно на 3,5 милиона километра пробег на електромобила. И още, нейният ресурс е достатъчен за около 40 години работа и тя може да издържи по-дълго от самия електрически автомобил. " Край на цитата. Все се надявам по някакъв начин да е стигнало и до ушите на Илон Мъск, как мислиш?
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 3 ( преди 9 месеца )
    10 000 цикъла разря/заряд на батерията?! Я бягай да го кажеш на Мъск, че и той не го знае това!!! С 20 000 паднали цените?! Къде бе??? Демек стартовия пакет на Модел 3 вече струва под 30 000 евра?!? Ба ах *** аа му!! Тва в Нарния ли бе!!! 1000км с едно зареждане от 40мин викаш?!Ти качвал ли се на Тесла да го постигнеш това?!? Щото аз ги карам от време на време,*** не се получава! *** в Нарния сигурно е друго!!Поздрави на и Бядо Коледа ако се видите!