IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Китай се чудят какво да правят с 3,4 млн нови коли

Складовете на дилърите са препълнени, а продажбите спадат

Със сериозен проблем се сблъскаха производителите на автомобили в Китай. След като държавата ги подпомагаше в трудния за автомобилния сектор период, те произведоха по-голям брой превозни средства от планираното.


Китайски коли


В същото време обаче търсенето от страна на клиентите намаля с цели 37% през последните 6 месеца. Спадът на продажбите се дължи основно на факта, че властите спряха държавните субсидии и данъчни стимули при покупката на нова кола. Така складовете на търговците се препълниха с произведени автомобили и това се оказва сериозен проблем.

Ситуацията допълнително се усложнява и от факта, че през юли Китай спира да регистрира нови коли, които не отговарят на националния екологичен стандарт 6B. Това е местният аналог на европейското Евро-7, като част от вече произведените автомобили не отговарят на него.


Китайски коли


Според информациите, дилърите на повечето производители на автомобили разполагат с достатъчно запаси, за да издържат два месеца без нови доставки. В резултат на това обаче се стигна до тежка ценова конфронтация между различните компании и дъмпингът на цените стана нещо обичайно.

Складовите обеми на търговците в момента достигат 3,4 млн автомобила, като част от тях се складират под открито небе. И едно влошаване на метеорологичните условия със сигурност ще нанесе щети на колите и съответно на техните производители.


0 от 500
  • #32
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 29 ( преди 11 месеца )
    Абе ти четеш ли бе ***?!Спрени са държавните помощи за производителите! Без значение вида автомобили! Я се запознай малко!! Никой не ти говори за субсидии за покупка, каквито за коли с ДВГ никога не е имало!!! Само при спрени държавни помощи за ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ има залежели коли, включително електрички, включително и на Тесла! А ако спрат и субсиидите за покупка, не ми се мисли какво ще стане!!! А за еквивалент на Евро 7 в китай може доста да мечтаеш!!Ако се реално е равен на Евро 4 ще е мечта
  • #31
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Ха ха му ( преди 11 месеца )
    И как пък веднъж не уцели по случайност тенденциите? Спряха субсидиите от миналата година и като с магическа пръчка заради спирането на субсидиите електромобилите вече станаха по-евтини и от 10% само за една година продажбите на автомобили които се зареждат в контакта се вдигнаха на 35% и се качват. И това според тебе трябва да значи: "no subsidies, no sales!! Тъжната истина за "бума" на електричките!!!" Ами ще те разочаровам и означава точно обратното! Евтини са защото НЯМА субсидии за ДВГ.
  • #30
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 22 ( преди 11 месеца )
    Ти на кой точно "съвременен" китайски автомобил си се качвал и къде?! На Горубляне ги няма още, та недей да лъжеш, мамин сладък!
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ха ха му ( преди 11 месеца )
    Май си пропуснала факта че са спрели субсидиите за автомобили, а не за електромобили. Също така, че тези наличности са от автомобили с двг които няма да успеят да покрият стандартите подобни на евро 7. Смяташ ли че е проблем на някой електромобил да покрие теста за вредни газове та пишеш такива глупости? Повечето ви изказвания са плод на вашето въображение като не си правите труда да прочетете дори статията която коментирате, да не говорим да проявите критично мислене за други източници
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 25 ( преди 11 месеца )
    А да прочете в статията, че в Китай няма излишни електрички?!?! Ти само от тук ли черпиш информция!!! Да си прочел случайно, че Тесла, BYD и прочие в момента яко свалят цените точно защото продават коли на склад, произведени в периода на държавно подпомагане?! Айде малко да се информираш и да не пишеш свободни съчинения за да защитаваш мечтите си да караш нещо "убаво, чи ефтину" НЕМА ДА СТАНЕ ПИЧ - да ти го принтирам ли на тениска да го виждаш всеки ден в огледалото, та да ти уври главата?!
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 24 ( преди 11 месеца )
    Не се опитвай да виждаш бъдещето докато гледаш в огледалото за задно виждане.
  • #26
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Муахаха ( преди 11 месеца )
    no subsidies, no sales!! Тъжната истина за "бума" на електричките!!!Сега няколко месеца в Китай ще се води ценова война,докато се изпразнят складовете с коли произведени с държавни помощи!Тук разни "разбирачи" ще се надъхват колко бързо падат цените в целия свят и най-сетне ще ходят за картофи на село за 2лв на 100км ... и аха виждат как докосват мечтата ... и бааам цените пак рязко нагоре! И бааам пак бай зомби си кара гоуфу на газ и хвали Тесла на ток!!!
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 23 ( преди 11 месеца )
    Dacia spring е електромобил. Да прочете в статията да има излишни електромобили в Китай? Продажбите на електромобили и плъгин хибриди са 35% защото не са произведени повече. Когато успеят да произвеждат по повече и продажбите ще са повече, а не продадените автомобили с ДВГ ще се трупат все повече и повече. Това са фактите и цифрите. А дали китайските електромобили са качествени - съмнявам се, но съотношението им цена качество ще е по-добро от европейските и ще се продават добре
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Китаеца ( преди 11 месеца )
    22, ти китайски коли в колко държави си виждал да се карат? И ще ми кажеш ли колко марки китайски коли познаваш без да преписваш от Гугъл?
  • #23
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 11 месеца )
    Ми тя самата Дачия спринг се прави в китай да разбирам че е добра ли