IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Prius получи специален режим за почивка на шофьора

Същата опция се предлага и за моделите RAV4 Prime и Lexus NX 450h+

Хибридният лифтбек Toyota Prius получи режим за почивка на шофьора, който трябва да разреши един от основните недостатъци на електрифицираните средства. Това е дългото зареждане, което дори при най-модерните технически решения в конструкцията на батерията и най-мощната зарядна станция може да отнеме няколко часа.


Toyota Prius


За да се възползва максимално от това време, Toyota добавя специален режим към своите хибриди - той ви позволява едновременно да зареждате батерията и да използвате бордовите системи на автомобила. Функцията My Room Mode може да се активира чрез свързване на автомобила към терминала за зареждане.

Режимът позволява едновременно да се попълва енергийния резерв в батерията и да се използва климатичните и мултимедийните системи. Toyota подчертава, че новата опция дава възможност за удобно прекарване на времето, докато батерията се зарежда и позволява превръщането на хибридния автомобил в мобилен офис за дистанционна работа.

В предишното поколение Toyota Prius зареждането беше възможно само когато бордовата електроника беше изключена. С новите функции Prius PHEV ще позволи на собственика да си почине удобно или да работи, докато автомобилът зарежда. Ако батерията се изтощи по-бързо, отколкото може да бъде презаредена, системата ще уведоми водача и ще даде препоръки за оптимизиране на консумацията на енергия.

Задвижващата система на Toyota Prius PHEV включва 2,0-литров бензинов двигател и електрически мотор, които развиват общо 223 к.с. Капацитетът на батерията е 13,6 кВт/ч. С едно зареждане на батерията такъв лифтбек изминава до 87 км само на ток, което е с 50% повече от предшественика. Средният разход на гориво е 3,3-3,8 литра на 100 км.

0 от 500
  • #7
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ти си изключително неграмотен технически. Тойота Приус е най-сложния технологично автомобил на пазара от 25 години насам. Всяка електричка е по-опростена от комбинацията на електрическо задвижване и високотехнологичен двигател по Аткинсън с термична ефективност над 40%, което е най-ефективният бензинов двигател на пазара въобще. Това в съчетание със сложна електроника за взаимодействие на системите превръша Тойота Приус в high tech автомобил. Освен това нито е бавен,нито неефективен
  • #6
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хаха, Тойота умишлено не конструира батерии,които се зареждат за час,защото това влияе върху надеждността на батериите. Все пак Тойота е водещ производител на хибриди от поне 20 години и повече. Никой не я е изместил от върха.
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Тойота правят надеждни дълговечни автомобили, не самозапалващи се самоделки, които на осмата година стават само за скрап или взривяване по ютюб. Да сте чули за самозапалила се Тойота, при положение че имат произведени над 20 милиона хибрида? Ето това са високи технологии, недостижими за всички останали. И затова Тойота ще си останат номер едно.
  • #4
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Явно бедните фенчета на Тойотка си мислят, че щом техните коли са пълна печал, всички са така. "Няколко часа"? Повечето съвременни (подчертавам съвременни) електромобили се зареждат за час или по-малко до 100% на бърза станция, а 60% - за 15 мин. Единственият опит на Тойотка - за 3 часа. А, и разбира се, всички могат от години да си ползват електрониката, докато се зареждат.
  • #3
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Грешката ти е, че си приел без да провериш, че Приусът е високотехнологичен, а това не може да е по-далеч от истината. Тойота го проектира с изричното намерение да е евтин. Резултатът беше неефективни електромотори, изчезваща технология на батерията, нисък комфорт, бавна кола и изключително просто устройство, което има ниска цена, но с което 90% от пазара не желае да направи компромис.
  • #2
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А като си помисля, че когато излезе toyota prius си помислих, че това са автомобилите на бъдещето и toyota започвайки с плъгин хибриди много бързо ще измести фокуса си към пълни електромобили и водородни автомобили, защото е лидер и в двете технологии и никой по онова време не беше и близо до toyota на технологично ниво. Освен това имаха и имат огромен финансов и инженерен ресурс с който можеха да го постигнат. Сега тази новина показва колко е плачевно състоянието на toyota днес. Яд ме е!
  • #1
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Чудесна новина за феновете на toyota. Вече докато зареждат за часове на зарядната станция за да изминат 87 км, щели да могат да си пуснат и радиото. Toyota наистина напредва в технологиите.