IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Prius получи специален режим за почивка на шофьора

Същата опция се предлага и за моделите RAV4 Prime и Lexus NX 450h+

Хибридният лифтбек Toyota Prius получи режим за почивка на шофьора, който трябва да разреши един от основните недостатъци на електрифицираните средства. Това е дългото зареждане, което дори при най-модерните технически решения в конструкцията на батерията и най-мощната зарядна станция може да отнеме няколко часа.


Toyota Prius


За да се възползва максимално от това време, Toyota добавя специален режим към своите хибриди - той ви позволява едновременно да зареждате батерията и да използвате бордовите системи на автомобила. Функцията My Room Mode може да се активира чрез свързване на автомобила към терминала за зареждане.

Режимът позволява едновременно да се попълва енергийния резерв в батерията и да се използва климатичните и мултимедийните системи. Toyota подчертава, че новата опция дава възможност за удобно прекарване на времето, докато батерията се зарежда и позволява превръщането на хибридния автомобил в мобилен офис за дистанционна работа.

В предишното поколение Toyota Prius зареждането беше възможно само когато бордовата електроника беше изключена. С новите функции Prius PHEV ще позволи на собственика да си почине удобно или да работи, докато автомобилът зарежда. Ако батерията се изтощи по-бързо, отколкото може да бъде презаредена, системата ще уведоми водача и ще даде препоръки за оптимизиране на консумацията на енергия.

Задвижващата система на Toyota Prius PHEV включва 2,0-литров бензинов двигател и електрически мотор, които развиват общо 223 к.с. Капацитетът на батерията е 13,6 кВт/ч. С едно зареждане на батерията такъв лифтбек изминава до 87 км само на ток, което е с 50% повече от предшественика. Средният разход на гориво е 3,3-3,8 литра на 100 км.

0 от 500
  • #17
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Но Тойота имат много важен коз- технологично лидерство при водородните хибриди.
  • #16
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Прав си,че Тойота са изостанали при ел.автомобилите, но пазарът им е световен,а ел.автомобили се ползват в Китай/много голям пазар/ и Европа/също/. Тойота изостават при ел.автомобилите и затова смениха и шефа Акио Тойода, смятам,че акционерите го свалиха. Между другото Фолксваген и Ауди от изостанали автомобили с пошли дизели станаха водещи при ел.автомобилите. Тойота обратно - от водещи в модерните технологии с перфектни хибриди изостават с ел.автомобилите.
  • #15
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не цикълът на Аткинсън е високотехнологичен,а моторът на Тойота с цикъл на Аткинсън,много други технически подобрения и най-добрата термична ефективност и КПД за бензинов мотор в света.
  • #14
    3 rate up comment 5 rate down comment
    до 'гофрена 7 ( преди 1 година )
    Цикълът да Аткинсън е бил високотехнологичен, когато човечецът (а не горка Тойотка) го е измислил преди век. Определението за високотехнологичен със сигурност не е "защото 'гофрен номер 7 така е разбрал в мокрия си сън".
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Като говорите за 1000 километра пробег, bz4 минава 1000 км за 14 часа и половина, за които на Тесла отнемат малко над 9 часа по същия маршрут?Да не говорим, че за изминаването на това разстояние не стига че се движат със стотина километра в час, защото иначе не могат да изминат разстоянието между зарядните станции заради малкия пробег, ами и харчат повече от най-мощната tesla с 1000 коня, която е доста по-голям и тежък автомобил и се движи с доста по-голяма скорост, което е неефективно?
  • #12
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Да попитам феновете на toyota какво мислят за електрическия им автомобил, на който му падаха колелата? Ако забравим за това недоразумение че седем месеца търсиха причината и накрая разбраха че просто трябвало да сменят болтовете, какво смятате за електрическата част? Как се представят като време за зареждане, пробег с едно зареждане, ефективност?
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 9: Е кой е луд да даде същите пари за електромобил с пробег 300 км, при положение че Плъгин Приуса е с пробег 1000 км. Освен това на Приуса след 20 години пробега пак ще му е 1000 км, докато електромобила отдавна ще е рециклиран.
  • #10
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ами ти с такъв електрически не можеш да стигнеш до морето без презареждане.А с Приус си караш навсякъде спокойно.
  • #9
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Койота ( преди 1 година )
    Тойота и те изплискаха лигена с тия цени. За същата цена има напълно електрически автомобили с 300+ км реален пробег.
  • #8
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тойота Приус нито е бавен автомобил с 220 коня, нито некомфортен с тихите електродвигатели и рядко включващ се бензинов тих двигател.Нито ел.моторите са неефективни,защото Тойота Приус продължава и винаги е бил най-ефективният хибрид на пазара. Нито пък някога е бил евтин, но най-достъпен от другите неефективни хибриди,просто защото производството на Тойота е много по-ефективно и с по-малки загуби и печелят от мащаба, а не от голям марж на печалбата.