IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Prius получи специален режим за почивка на шофьора

Същата опция се предлага и за моделите RAV4 Prime и Lexus NX 450h+

Хибридният лифтбек Toyota Prius получи режим за почивка на шофьора, който трябва да разреши един от основните недостатъци на електрифицираните средства. Това е дългото зареждане, което дори при най-модерните технически решения в конструкцията на батерията и най-мощната зарядна станция може да отнеме няколко часа.


Toyota Prius


За да се възползва максимално от това време, Toyota добавя специален режим към своите хибриди - той ви позволява едновременно да зареждате батерията и да използвате бордовите системи на автомобила. Функцията My Room Mode може да се активира чрез свързване на автомобила към терминала за зареждане.

Режимът позволява едновременно да се попълва енергийния резерв в батерията и да се използва климатичните и мултимедийните системи. Toyota подчертава, че новата опция дава възможност за удобно прекарване на времето, докато батерията се зарежда и позволява превръщането на хибридния автомобил в мобилен офис за дистанционна работа.

В предишното поколение Toyota Prius зареждането беше възможно само когато бордовата електроника беше изключена. С новите функции Prius PHEV ще позволи на собственика да си почине удобно или да работи, докато автомобилът зарежда. Ако батерията се изтощи по-бързо, отколкото може да бъде презаредена, системата ще уведоми водача и ще даде препоръки за оптимизиране на консумацията на енергия.

Задвижващата система на Toyota Prius PHEV включва 2,0-литров бензинов двигател и електрически мотор, които развиват общо 223 к.с. Капацитетът на батерията е 13,6 кВт/ч. С едно зареждане на батерията такъв лифтбек изминава до 87 км само на ток, което е с 50% повече от предшественика. Средният разход на гориво е 3,3-3,8 литра на 100 км.

0 от 500
  • #37
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Който ще кара по 1000 км, да взима дизел или хибрид, който ще кара на къси и на дълги растояния - да взема плъгин хибрид, който кара само къси - електромобил. Електромобил за дълги растояния е слабоумие.
  • #36
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Електромобилът на Тойота е идеален за къси растояния, а също и за офроуд. Очевидно не е правен с идея за дълги преходи, иначе нямаше да му ограничат бързото зареждане на 2 сесии за 24 часа. Тойота неслучайно повтарят че електромобилите не стават, защото критерият им за експлоатационен срок на автомобил е 30 години. Тая осем годишна Тесла на коя батерия е, колко по-кратък й е пробега с едно зареждане и колко по-бавно е зареждането спрямо когато е била нова? Пародия на автомобил е това.
  • #35
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Все още ли си мислиш че toyota е по-високо технологична компания от немските канцерогенни дръгели, след като всички немски електромобили стигат поне 4 часа по-бързо от toyota-та и всички изминават разстоянието с по-малко електроенергия? Кое всъщност е по-добро на toyota-та?
  • #34
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До Leberknoedl ( преди 1 година )
    А малко по-нагоре в списъка се вижда какви са резултатите от изминаването на абсолютно същия маршрут с осемгодишна Тесла, която според формулите антиелектрици става само за взривяване от недоволните собственици. Тя изминава същото разстояние за 11 часа и 50 минути с 254 киловатчаса, което е почти три часа по-бързо и 50 киловатчаса по-малко енергия за доста по-голям автомобил който е с един тон по тежък от toyota-та. Тоест toyota е повече от 10 години по назад с технологиите от Тесла.
  • #33
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 31 ( преди 1 година )
    Leberknoedl, потърси в youtube видеото Toyota bZ4X 1000 km challenge отпреди 2 седмици и ако не те е срам напиши с какво впечатление оставаш от автомобила? Ако не ти се гледа цялото видео просто превърти на 36-та минута, където казват крайните цифри и можеш да ги сравниш с останалите тествани автомобили. От десетки тествани автомобили toyota е на опашката като изминава разстоянието за 14 часа и 25 минути което прави средна скорост 69,4км/ч и използвани 302 киловатчаса енергия. СРАМ!!!
  • #32
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 27 ( преди 1 година )
    Значи абсолютно подкрепяш мнението ми че електромобила на toyota за абсолютно нищо не става и не е разумно да се купува а е по-добре да се купи хибрид. А за осем часа няма как да минеш 1 000 км с rav4, ако спазваш ограничението на скоростта. И какво точно ще ти е разликата дали е плъгин хибрид или чист бензин при шофиране по магистрала? А разходът на енергия всъщност се измерва от зарядната станция а тя мери по абсолютно един и същ начин както на тесла така и на toyota, както и бензиноколонката
  • #31
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 1 година )
    От години насам всяка новина за Тойота предизвиква стотици коментари от комплексирани фенчета на немските канцерогенни дръгели, а напоследък и фенчета на куку-шарлатанина Мъски, които са убедени в свтлото бъдеще на електромобилите, а пропускат очевидния факт че Китай ако врътне кранчето на батериите, Тесла отичат в канавката за точно 1 седмица. Апропо, Тойота е най-успешния производител и няма изгледи това скоро да се промени.
  • #30
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    От няколко години насам всяка новина за Тойота може спокойно да излиза в комедийно предаване.
  • #29
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до 25 ( преди 1 година )
    Дори електричеството за зареждане на батерията и за хидролиза да се произвеждат по еднакво замърсяващ начин, познай коя технология ще замърсява 3 пъти повече, щом е 3 пъти по-малко ефективна? Я се сети сега и колко пъти по-скъпа ще е? Това е все едно в магазина да има две марки еднакво сирене, произведени от едно мляко, по една технология и дори в една мандра, но едното на тройна цена, а ти да кажеш "и двете ги подкрепям".
  • #28
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 12: Абе аз Тойота с паднали колела на съм виждал, но затова пък Теслите са десетки. Само напиши в гуглето "tesla whompy wheels" и гледай сеир с часове.