IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте как електрическата G-Class се счупи на „Нюрбургринг“

Прототип на Mercedes-Benz EQG получи сериозна повреда по време на тестове (ВИДЕО)

Изцяло новият електрически офроудър Mercedes-Benz EQG ще дебютира към края на годината, като инженерите на компанията работят усилено върху настройките му. Всъдеходът се тества на „Нюрбургринг“, където един от прототипите получи сериозна повреда.


Mercedes-Benz G-Class


Видео, публикувано в YouTube-канала Carspotter Jeroen, показва как покритият с камуфлаж електромобил се движи с висока скорост по легендарното трасе, но в един момент шофьорът му спира. От колата се чува силно дрънкане, което идва от долната част, а водачът търпеливо изчаква колегите си.

От описанието на видеото става ясно, че електрическият офроудър е загубил мощност в завоя „Аденауер Форст“ (известен с безкрайните видеоклипове на катастрофи), но когато механиците на Mercedes-Benz пристигат до повредения автомобил снимащият изключва камерата.



Не е известно какво се е случило с колата - може просто да е камък, заседнал в спирачките, или може да е нещо много по-сериозно - като счупена полуоска, например. Каквато и да е повредата, именно това е причината, поради която автомобилните компании тестват своите коли на предела на възможностите им, за да бъдат наясно какво може да се обърка, преди крайният продукт да попадне в ръцете на клиентите.

Серийният Mercedes-Benz EQG се очаква да дебютира към края на 2023 г. или в началото на следващата година. Той ще бъде оборудван с батерия в шасито и 4 електромотора с 4 раздатъчни кутии. Ще има и по-скромна версия, най-вероятно само със задно предаване.


0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Прав си и ти признах, че силата му не е на писта. А ти ако си откровен ще си признаеш че електрификацията подсилва силните страни на гегата -offroad. Няма измислено по-добро 4х4 от 4 електрически двигателя. По един за всяко колело, на който да можеш да му регулираш както оборотите така и въртящия момент по отделно. Не знам какво искат да постигнат от mercedes с тези четири скоростни кутии, след като двигателите имат достатъчно въртящ момент, но съм почти убеден, че ще ги махнат в бъдеще.
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Не виждам с какво да свиквам и не виждам какво общо има дали е ел. или ДВГ. В момента има Г с 4.0 V8 и AMG GT със същия двигател и а познай кой е по-бърз на писта. Различните видове автомобили имат различни силни и слаби страни и според мент трябва да се сравняват по силните, а пистата не е силата на Г. Не случайно легендарните Г с дизелов шестак, а не с турбо V8
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 година )
    Свиквай вече. Едно време трябваше да си избереш дали да си купиш бърз или икономичен автомобил. Дали да е бърз или високопроходим. Дали да е за удоволствие или семеен. Електрическите технологии могат да ти предложат всичко това заедно без да правиш компромиси. Разбира се, че не можеш да сравниш карането на един расов спортист на писта с това кубче, но ако гегата се справя повече от прилично на пистата, то спортния автомобил трудно се справя и с легнал полицай, да не говорим за офроуд
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Нюрбургринг е легендарна писта, но не разбирам защо тестват Г клас там?!? Не трябва ли да го тестват на някоя разорана нива? Смешно е вече - коли които не са спортни се тестват на писта и после си измислят някакви групи в които са най-бързи - най-бързия 3 тонен СУВ, най-бързия с предно, със задно, с 4 врати...
  • #3
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Точно затова тесла ги задминава всички 100-годишни. Вместо да се чудят какво допълнително да добавят към автомобила, за да го правят все по-скъп и най-вече не надежден, за да се превръща клиентът в касичка, която редовно да посещава сервизите, инженерите на Тесла гледат какво могат да махнат от вече съществуващото, за да направят автомобилите по прости евтини и надеждни. Още от първия roadster установиха че скоростна кутия и електромобил не са добра комбинация и я махнаха.
  • #2
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "4 електромотора с 4 раздатъчни кутии." Ето нагледен пример как 100-годишните правят съвременни автомобили със закостенелите си стогодишни разбирания. За какво му е раздатъчна кутия на електрически автомобил с четири двигателя. Въпреки че в момента вероятно става въпрос за копиейст грешка заради google преводач, всъщност това не са раздатъчни, а четири скоростни кутии, по една на всеки двигател. Най-вероятно е една от тях се е счупила, защото не е приключила заедно с останалите.
  • #1
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Още не съм видял да засяда камък в спирачките.Май е тоталка,но те така са премиумите които ни налагате