IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте как електрическата G-Class се счупи на „Нюрбургринг“

Прототип на Mercedes-Benz EQG получи сериозна повреда по време на тестове (ВИДЕО)

Изцяло новият електрически офроудър Mercedes-Benz EQG ще дебютира към края на годината, като инженерите на компанията работят усилено върху настройките му. Всъдеходът се тества на „Нюрбургринг“, където един от прототипите получи сериозна повреда.


Mercedes-Benz G-Class


Видео, публикувано в YouTube-канала Carspotter Jeroen, показва как покритият с камуфлаж електромобил се движи с висока скорост по легендарното трасе, но в един момент шофьорът му спира. От колата се чува силно дрънкане, което идва от долната част, а водачът търпеливо изчаква колегите си.

От описанието на видеото става ясно, че електрическият офроудър е загубил мощност в завоя „Аденауер Форст“ (известен с безкрайните видеоклипове на катастрофи), но когато механиците на Mercedes-Benz пристигат до повредения автомобил снимащият изключва камерата.



Не е известно какво се е случило с колата - може просто да е камък, заседнал в спирачките, или може да е нещо много по-сериозно - като счупена полуоска, например. Каквато и да е повредата, именно това е причината, поради която автомобилните компании тестват своите коли на предела на възможностите им, за да бъдат наясно какво може да се обърка, преди крайният продукт да попадне в ръцете на клиентите.

Серийният Mercedes-Benz EQG се очаква да дебютира към края на 2023 г. или в началото на следващата година. Той ще бъде оборудван с батерия в шасито и 4 електромотора с 4 раздатъчни кутии. Ще има и по-скромна версия, най-вероятно само със задно предаване.


0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 13 ( преди 1 година )
    На Нюрбургринг всичко се чупи. Неслучайно производителите точно там си правят тестовете за максимално натоварване и неслучайно му казват Зеленият ад
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "Не знам какъв им е скапания проблем, но на практика не се получава. Може би бъркат пробоксуването с остър завой..."За кой автомобил с четири двигателя говориш, че не му се получава на практика? Какво се случва и какви са проблемите?
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Точно това ти обяснявам че е прекалено елементарно когато управляваш всеки един мотор по отделно, да симулираш каквито си пожелаеш режими. И какво общо има спирачката? Със спирачка не можеш да осигуриш сцепление. Влязъл си в някакви филми и не можеш да си обясниш режимите. Със спирачката не осигуряваш сцепление на колелото чиято спирачка си задействал, а осигуряваш въртящ момент на срещуположното колело, защото заради диференциала губи въртящия си момент при буксуване на първото колело.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А.М. звучи като 12 цилиндъра,май ?!
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Xxx ( преди 1 година )
    Не може да бъде те Гегите не се чупят само"Тойотите и Ланд Ровърите"
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Теоретично си прав, но фактите говорят в полза на блокиран диференциал. С 4 ел мотора ще е същото като със спирачките - просто няма да ползват спирачките, а ще управляват двигателите. Не знам какъв им е скапания проблем, но на практика не се получава. Може би бъркат пробоксуването с остър завой... но да - лесно биха могли да направят блокировка на бутон - всички ел мотори въртят еднакво и те в Г май са го направили
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И пак да ти напомня, че добрите инженери добавят нещо към машината за да я подобрят, а гениалните махат нещо за да я подобрят. Поставянето на четири електрически двигателя свързани директно с всяко колело само с помощта на редуктор, всъщност премахват от високопроходимите автомобили нуждата от бързи и бавни скорости, въобще някакви скорости, раздатки, блокировка на диференциали и въобще нуждата от диференциали и съединители. Остава само гол двигател вързан към колелото и нищо друго.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    И защо реши че блокираните диференциали са най-доброто? Това на практика е най лесното решение за софтуера - да върти гумите с абсолютно едни и същи обороти независимо от сцеплението. Но дали това е най-доброто? А при положение, че имаш двигател на всяко колело и той може да се върти с каквито пожелаеш обороти и в която си пожелаеш посока независимо от оборотите и посоката на останалите колела, защо въобще споменаваш използването на спирачки, при положение че въобще няма диференциал?
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Да допълня - и за сегашните системи с блокиране на колелата чрез спирачки базирано на датчици се твърдеше, че ще са много добри, но като качиш на ролки 3 от колелетата въртят вечно
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    И с това не съм съгласен. Най-добра проходимост имаш при блокирани диференциали и твърди мостове. Цялата еволюция на системите за 4х4 е да постигнат подобна проходимост като подобрят поведението на пътя. Наистина 4 ел. мотора може да постигне най-доброто от двете, но като знам, че това е софтуер за управление... Софтуера не е силната страна на автомобилните производители, но да видим....