IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen обяви раздяла с още един култов модел

Производството на легендарния Transporter ще бъде спряно през следващото лято

Германската компания Volkswagen обяви края на производството на един от култовите ванове не само за марката, а и като цяло в сектора – Transporter.
Производителят преразгледа първоначалното си решение да запази търговския модел в продажба по-дълго и така спирането ще бъде през 2024 г. Като основна причина за този ход се смята нуждата от капацитет за производство на новите електрически модели на Volkswagen.

 

volkswagen-transporter-

 

Последния Transporter, оборудван с двигател с вътрешно горене, ще бъдат пуснат на 30 юни 2024 г. в завода в Хановер, съобщи Ларс Йоаким Хансен, който отговаря за комуникацията на вносителя на Volkswagen в Норвегия. Прекратяването на производството ще засегне не само Volkswagen T6.1 (както се нарича микробуса Volkswagen Transporter в търговската мрежа), но и вариантите Caravelle и California.

Според специалисти целта на марката е да придаде по-голяма тежест и да се лансира повече новия ID BUZZ Cargo в сектора на търговските превозни средства, който може би досега не е получил достатъчно внимание. Предполага се, че BUZZ Cargo няма да влезе на пазара като единствената опция в сектора на емблематичния Volkswagen Transporter.

 

Transporter-1

 

Хансен отбеляза, че „имаше голям интерес към толкова просторен ван като Transporter. Ние обаче избрахме да спрем поръчките на нови автомобили, за да обслужваме клиенти, които вече са поръчали такива. И вносителите, и дилърите имат на склад Volkswagen Transporter, така че все още ще може да се получи с бърза доставка”. И трите модела ще останат в конфигураторите на всяка европейска страна още известно време.

Така на производителя е дадено малко повече от година за приключването на операциите около Volkswagen Transporter, за да се извършат трансформации и преустройство на завода в Хановер, който е символ на търговската дивизия на вановете. В бъдеще там ще се произвеждат само електрически автомобили от марките на групата.

 

 

0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тези на какви наркотици са, Бъзз е обикновена баничарка обаче ще замени транспортер?!
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До номер едно ( преди 1 година )
    Абе ти нормален ли си я се разходи по улиците и виж колко те петиции има ако излезеш в европа сигурно ще ти се завие свят защото всеки втори бус е те петица виж ако си *** тогава бих разбрал защо говориш за ford transit
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    за този модел изпитвам тъга, за минито - не
  • #3
    5 rate up comment 4 rate down comment
    до долния ( преди 1 година )
    Германция не е определяща за Света държава
  • #2
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ти наистина си за смех обаче. *** види в Германия какво карат. Друго ми е интресно на мен. Защо си говорят за спиране на Т6.1 чак догодина, когато вече има Т7 на пазара от една година. Т7 във версия Транспортер няма ли я? Или са останали доста Т6.1 на склад. Малко не става ясно
  • #1
    3 rate up comment 17 rate down comment
    Смех ( преди 1 година )
    Кое му е легендарното на тая тоалетна никога не се наложи за разлика от Рено Юастер Форд Транзит Пежо Бохер и производните му