IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lamborghini показа приборния панел на новата си суперкола

Хибридът LB744 получава 7 режима, като в „градски“ мощността е само 180 к.с. (ВИДЕО)

Парчетата от пъзела бавно си идват на мястото, тъй като Lamborghini предостави още един основен елемент от наследника на Aventador. С кодово име LB744, plug-in хибридната V12 суперкола сета разкрива своя цифров инструментален панел, като от краткото видео става ясно, че тя ще получи най-малко 7 режима на движение.



Водачът ще може да избира между Recharge, Hybrid, Performance, City, Strada, Sport и Corsa. Режимите ще се променят с два ротора, монтирани на волана, като при City (градски например) ще се предлага движение с нулеви емисии. То ще бъде постигнато с изключване на 6,5-литровия атмосферен мотор.

Така флагманът на италианската марка ще работи в чисто електрически режим, като в този случай мощността ще бъде ограничена до само 180 к.с. От Lamborghini твърдят, че системата за контрол на сцеплението, окачването и осемстепенната автоматична скоростна кутия с двоен съединител на LB744 са калибрирани за максимален комфорт.


Lamborghini LB744


Ако батерията на суперколата със средно разположен двигател се изтощи и шофьорът не може да намери станция за зареждане наблизо, за да я включи, режимът на презареждане ще задейства V12 мотора, за да презареди пакета от 3,8 кВт/ч за шест минути Презареждането на батерията, инсталирана в централния тунел, може да се извърши и чрез регенеративно спиране.

Режимът Strada по същество е нормален режим, пригоден за ежедневно шофиране и по-дълги пътувания. Той винаги работи с V12 двигател, но общата мощност е ограничена до 880 к.с. Ако искате повече, спортният режим отключва 800 к.с. и увеличава максимално отзивчивостта на скоростната кутия. Поставете LB744 в режим Corsa и ще се възползвате от пълните 1015 к.с., като всички системи са настроени на максимална производителност.


Lamborghini LB744


За достатъчно смелите шофьори се предлага и възможността за изключване на електронната система за контрол на стабилността. Разбира се, има и система за контрол на стартирането чрез натискане на бутон, монтиран в центъра на левия ротор. От Lamborghini казват, че има 13 избираеми настройки, отнасящи се до поведението на новата суперкола. Една от наличните конфигурации е Corsa Recharge, която дава приоритет на литиево-йонната батерия чрез максимално презареждане.

Премиерата на автомобила ще се състои до няколко дни, като предстои да разберем и как ще се казва суперколата. Италианската компания подготвя още Urus PHEV и хибриден наследник на Huracan, като и двата ще дебютират догодина.


0 от 500