fallback

Новото Lamborghini с 1015 коня продължава да разкрива своите тайни

Италианците показаха шасито на бъдещата си хибридна суперкола с V12 (ВИДЕО)

Компанията Lamborghini продължава да разкрива подробности за наследника на Aventador, чиято премиера е съвсем скоро. След plug-in хибридното задвижване, идва ред да бъде представено и иновативното шаси на LB744 (кодовото име на модела). То се основава на най-модерна структура, която е колкото лека, толкова и изключително устойчива.

Тайната на новата plug-in хибридна суперкола е нейният „"единичен фюзелаж“, т.е. монокок, изработен изцяло от въглеродни влакна. Той комбиниран с предна конструкция, изработена от ковани композити - специален материал, съставен от въглеродни влакна, потопени в смола - решение, патентовано от марката от 2008 г.

По същество инженерите са използвали въглеродни влакна не само за да придадат твърдост на тялото, но и за да подобрят способността за абсорбиране на енергия по време на челен удар. Монококът е с 10% по-лек от шасито на Aventador, докато предната структура е позволила допълнително спестяване на тегло с 20%. Твърдостта на усукване е увеличена с 25%, което има пряк ефект върху стабилността и отзивчивостта при спортно шофиране.

Друго нововъведение е „кобилицата“ - пръстеновиден компонент, изработен от пластмаса, подсилена с въглеродни влакна, която съставлява носещата конструкция на автомобила.

Разработено чрез ефективна и екологична технология, това решение намалява консумацията на енергия и отпадъците по време на производствения процес. Lamborghini работи и върху покрива и задната част на шасито, за да намали допълнително теглото и заваръчните линии.

Lamborghini вече представи новото „сърце“ на своя суперколата си. LB744 използва атмосферен 6,5-литров V12 с 825 к.с. за 725 Нм въртящ момент, който е комбиниран с три електрически мотора за обща мощност от 1015 к.с. Конфигурацията включва два електрически мотора отпред (по един на колело) и един отзад, съчетани с новата 8-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител.

Батерията с капацитет 3,8 кВт/ч (която може да се презарежда чрез регенеративно спиране или чрез свързване към 7 кВт зарядна станция) е проектирана да възстанови максималната енергия по време на най-интензивните фази на шофиране.

Още снимки на основните компоненти на хибридната суперкола - вижте в галерията:

fallback
  • #1
    ехааа ( преди 1 година )
    E Тва вече е яка Шкода
fallback
Последни