IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шеф в Mazda Europe: Забраната на ДВГ е позор за политиците

Тен Бринк смята, че законодателите ограничават креативните решения за премахване на емисиите

Главният изпълнителен директор на Mazda Europe - Мартин тен Бринк, е поредният представител на автомобилен гигант, който се обяви против забраната за продажба от 2035 г. на превозни средства с ДВГ в страните от ЕС.

 

Mazda МХ30

 

Пред Top Gear той заявява: „Имам проблем с факта, че те (политиците) са решили как да стигнат до там. И това е само електричество. Наистина ли просто ще изхвърлите всичко останало? Дори нещата, които все още не знаете, че съществуват ?. Мисля, че това е позор за политиците. Това не е тяхна работа. Тяхната работа е да изискват бъдеще с нулеви емисии, но как да стигнете до там, трябва да разчитате на предприемчивостта и креативността.“

Мартин тен Бринк вярва, че принуждаването на производителите да възприемат електрически батерийни технологии ще попречи на иновациите. Той добавя: „Мисля, че това е голяма грешка. Продажбата само на превозни средства с нулеви емисии след 2035 г. е добре, но че те трябва да бъдат електрически с батерии, мисля, че е малко срамно. Лично мнение.“

 

Mazda МХ30-1

 

Тен Бринк казва още, че лично той се бори със забраната и я намира за доста разочароваща: „Това, което намирам за срамно е, че сме направили избор за технология, а обикновено най-много иновации идват, когато си поставите цел, но не казвате на инженерите и разработчиците как да стигнат до нея“.

В крайна сметка обаче Тен Бринк признава и каква ще е политиката на Mazda: „Корпоративният отговор е, че ще бъдем готови за всяко законодателство, което ще бъде въведено“. Но това означава, че компанията трябва да побърза в надпреварата за електрически превозни средства и няма да е лесно, като се има предвид, че Mazda продава само едно EV - това е МХ-30.

 

 

0 от 500
  • #29
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Световна корупция
  • #28
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 25 от Пешо ( преди 1 година )
    Еми ето де, рено zoe почва от 36 000 евра, с малката 50к,w батерия хробег от производителя през зимата 250км реален сигурно под 200. Да но ти казват зареждай и ползвай батерията от 20- 80% процента, живееш в блок и нямаш нощна зарядна станция. Какво правиш? Всеки ден си губиш 1час по зарядни ли
  • #27
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    При нормални обстоятелства пазарът сам трябва да избере какво предпочита и политическите регулации само показват, че нещо не е както трябва с електрическите коли, щом се налагат ултимативно. Естествено, че за всички производители на коли електрическите са по-изгодни - струват в пъти по-евтино и ги продават на петорна цена. И ще се печели много от продажбата на ток, вероятно повече от акцизите на горивата. А разни смешници дето мислят да ги зареждат със соларни панели, успех им пожелавам.
  • #26
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До 25 ( преди 1 година )
    Никога не казвай никога. Разбира се че още днес има тирове на батерии. Сигурно ще имат и някакви детски болести, които ще отстранят скоро, които ще са свързани повече с мястото и времето на зареждане, но бъди сигурен, че автопаркът на тировете ще премине по-бързо на ток, отколкото автопарка на леките автомобили. Първо защото тировете имат много по-кратък жизнен цикъл. Второ, защото това им е бизнеса - печалба от лев на километър, а електрическия километър е по-евтин от дизеловия.
  • #25
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 23 ( преди 1 година )
    "Базов модел ДВГ знаеш, ме зареждаш и си ходиш цяла седмица на работа и по задачи." Ето го още един от онези, които зареждат по 20 лв на седмица, но са се загрижили колко минава електромобила с едно зареждане, защото неговия автомобил минавал 1200 км с един резервоар. И не ми обяснявай че караш по 5000 километра на месец. За хора които карат по толкова електромобила още сега е по-евтиното решение.
  • #24
    3 rate up comment 12 rate down comment
    хе хе хе ( преди 1 година )
    Дизела е обречен двигател ниско кпд и много зямърсявящ капризен зя производвто и подръжка.
  • #23
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Пешо ( преди 1 година )
    То хубаво ще изкарат за 25хиляди евро електричка, но едно че ще е базов модел със смешен пробег, да не говорим за зимата, второ както в големите градове в БГ повечето хора живеят в блок и паркират отпреде, къде ще зареждат.. или всеки ден до зярадното ще се ходи. Базов модел ДВГ знаеш, ме зареждаш и си ходиш цяла седмица на работа и по задачи.
  • #22
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Тази новина излезе п ( преди 1 година )
    Това шефче е отличен пример за служител на закъсала компания, който разпространява лъжлива информация по користни причини. В този случай лъжата е повече от очевидна, защото ЕС в нито един закон не задължава никой да прави електромобили. Всеки е свободен да използва всякаква технология, стига да не изпуска изгорели газове. На всичкото отгоре ЕС субсидира още една такава технология - водород. Това, че е негодна и никой здравомислещ не я купува, не е по вина на ЕС.
  • #21
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Много са гадни електричките , основно за камилари и крепостните !
  • #20
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До Госта ( преди 1 година )
    Аз не ги хваля а пиша как са според мен нещата. Не е нужно да имаш дадена марка или задвижване за да не плюеш и пишеш заядливи простотии като злобно едноклетъчно. Ти за това ли ги плюеш защото нямаш и всеки който няма трябва да плюе така ли