IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi готви втори фейслифт на Q7

Актуализираният модел беше „заловен“ по време на тестове

Обикновено автомобилите живеят своя жизнен цикъл според един сценарий: след пускането на ново поколение се извършва рестайлинг, след което производителите отново сменят поколението. Но това изглежда не е така с новото Audi Q7. Германският модел претърпява рестайлинг за втори път, който ще му донесе само малки промени.


Audi Q7


Може би причината, поради която Audi реши да се откаже от смяната на поколенията, е желанието на компанията да прехвърли цялата моделна гама на електричество. Като се има предвид, че компанията ще спре да разработва автомобили с двигатели с вътрешно горене от 2026 година, вероятно трето поколение Q7 никога няма да излезе на пазара.

А рестайлингът, който се подготвя, ще помогне на производителя да удължи живота на сегашното поколение на кросоувъра. Публикуваните снимки от изданието Motor1 показват още един етап от еволюционното развитие на германския модел. Кросоувърът ще получи преработена радиаторна решетка с повече двойни ребра. Съдейки от снимките, решетката е допълнена от активни завеси за промяна на аеродинамиката на каросерията.


Audi Q7


Моделнизираното Audi Q7 ще бъде оборудвано и с модифицирана основна оптика. Предната броня също ще претърпи т.нар. "точкова" модернизация. Отзад немският модел сменя стандартните накрайници на изпускателната система.

На публикуваните снимки можете частично да видите и интериора на кросоувъра. От Audi не го крият, което показва, че сегашният интериорен дизайн ще бъде пренесен в обновения Q7. Но е възможно германската компания да го модернизира преди пускането на серийния кросоувър.


Audi Q7


Говори се, че Audi тества новото Q7 в продължение на няколко месеца. Очаква се колата да дебютира не по-рано от края на 2023 година. Вероятно няма да има големи промени и в двигателната гама.


0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Делът на електромобилите в световен мащаб е 10% а при премиумите поне 15% но някои са свикнали пишат наизуст с данни от 2 години. Така или иначе 2030г е годината когато ще спрат ДВГ само за пазарите които са по-напреднали при тока и няма да продават само електромобили където повечето пазар е още ДВГ
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    То ЕС като ти забрани със закон да продаваш коли с ДВГ в Европа след 2030г. какво друго ти остава освен да минеш на електрически. След още 10г. ЕС като забрани движението на коли с ДВГ в основните градове, всички ще бъдат принудени да купуват електрически коли, а след още 10г. като забранят СВГ в ЕС и всичко за ДВГ ще приключи, очаквам подобни рестрикции в САЩ, Канада и Китай.
  • #2
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Отново манипулирте хората с лъжи. Спиране на разработката на двг не означава спирането им през 2026г. Има двигатели които са разработени 90те години и все още са на пазара след минимални промени. Много ми е интересно, как ще правят само електромобили след 2026г., след като в световен мащаб продажбите им са под 5%. Всеки който мисли логично ще се сети, че няма как за три години да се увеличи 20тина пъти делът им, за да стане двг нишов и производителите да печелят колкото трябва от електромобили.
  • #1
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Брей едвам го познах.