IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новите коли са поне толкова издръжливи, колкото онези от 90-те

Седем въпроса към Филип Брюне, шефа по задвижването и електромобилите на Renault (ВИДЕО)

Какво бъдеще очаква Renault и Nissan в Европа? Ще станат ли някога електромобилите толкова достъпни, колкото бяха колите на бензин и дизел? И наистина ли днешните модели се произвеждат с по-кратък заложен живот, отколкото през 80-те и 90-те години? "КОЛЕЛА" и Automedia.bg зададоха тези въпроси на Филип Брюне, старши вицепрезидент на алианса Renault-Nissan-Mitsubishi, по време на автомобилния салон в Париж. Брюне е от хората, които знаят най-добре отговорите - някога част от отбора на Renault във Формула 1, днес той отговаря именно за двигатели, задвижване и електрическа мобилност във френската група.
 
   
7 въпроса към Филип Брюне, старши вицепрезидент на Renault (ГАЛЕРИЯ):


    
       
 
Вижте и видео от разговора ни с Филип Брюне:

  
    

0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    дон чикен ( преди 1 година )
    е какво да кажи тоя, че произвеждат калпави таратайки ли? има такива дилъри на МПС-та официални, които преди 3 години искаха смяна на масло на 15000 сега е на 30000 същото масло ама карай двойно няма проблеми... минава гаранцията и го *ухаш
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 6 - Обвинявай Евро 2 и нагоре ...
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Горният ( преди 1 година )
    Ми а дано ... *** ми писна след 5 години да са като трошки половината ..
  • #8
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Опредеделено ... ( преди 1 година )
    при рено "надежността" е една и също през последните 30-40 години, т.е. никаква! Видно от всички класации на тази тема, навсякъде по света за цитирания период.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Имах Корса от 90-те - в нея електрониката беше един клапан на моно инжеккцията, часовника и алармата (защо по дяволите беше сложена не знам). И не е да нямаше тук там по някой проблем. В сегашната ми кола 2016-ти набор има електроника за да работи завода за Корси цяла година. Отделно всичката механика е по-сложна. При тази разлика 6 години без проблеми за мен е по-добре от стара кола карала 15 години без проблем. А за 15 години все ще има нещо.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Няма да е трудно за инженерите да направят 1.0 150 коня да държи 300-400к км без проблеми. НО няма да е евтин, а тези 3 цилиндрови бръмчалки са направени, за да са евтини. През 90-те всичко от 1.0 включително нагоре беше 4 цил. Сега дори имаш не една и две 1.5-ци с 3 цил. Иначе като обща здравина дори бих казал че сегашните коли са дори по-здрави предвид колко експоненциално по-сложни са.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Няма как двигател с елементи от алуминий и то основни да е издръжлив колкото такъв с по-добри материали, а екологията която съсипа джоба ни и характеристиките на ДВГ и нея я няма нали. Освен това всеки авто-производител би се радвал ако може не на 5 а дори и на 3 години да ти продава нов автомобил, защо му е да са издръжливи?
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Новото винаги , такова таковото на старото! Единствения плюс на старото е , че е по-евтино от новото !
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    за маслото е вярно съседа и той така се хвали спрял да храни коня и нищо му нямало
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    Не е едно и също да имаш 200 коня от 1 ,2 или 3 литра обем. Нито за потдръжката, нито за консумацията, нито за издръжливостта. Малък мотор, по малко гори, но скъпа потдръжка и скъсен живот. Голям мотор- гори повече, не е капризен, дълъг живот. Ако ще сменяш колата често - са малкия пестиш от гориво. Набутваш следващия собственик. Ако си обичаш колата - голям мотор, плащаш за гориво , но нямаш особени грижи в годините. Лесно продаваш, не набутваш никой.