IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кой какви коли си купува в Европа?

Предпочитанията на българите са същите като във Финландия и Полша

Трите най-продавани нови коли в България тази година са Toyota Corolla, Dacia Duster и Toyota C-HR. Къде ни поставя това на фона на останалите пазари в Европа? Ако се съди по данните на консултантската компания Data Force за първите осем месеца, българският пазар всъщност е напълно в крак с модата. Същия избор за най-популярен автомобил са направили финландците и поляците, а на общо 7 от 30-те основни пазара на Стария континент лидерът е с марка Toyota. Peugeot държи първите места на четири различни пазара, а доскорошният хегемон Volkswagen - само на четири. По три първи места имат Skoda и Hyundai, две са за Dacia, а с по едно се утешават Suzuki, Mitsubishi, Fiat, Tesla, Volvo и Opel/Vauxhall. За пръв път от дълги години насам Renault не е най-продаваният модел на нито един европейски пазар. Ето и какви са предпочитанията на клиентите в отделните държави.
  
   
Най-продаваните коли във всяка страна в Европа (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #31
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Преди 2-3 години актуалната корола, както и повечето други модели, бяха на доста по-достъпни цени за "средната" класа в България.Затова я и купих през пролетта на 2020г.В момента шкода октавия 2.0 тди с автоматик гони 55-60 хил. лева, а королите са по 45-50 без много екстри.За това удоволствие чакаш 6-12 месеца с неяснота дали колата ти ще дойде и дали няма да са пропуснали някоя екстра.За момента покупката на чисто нов автомобил е пълна мъка.
  • #30
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Връзката между малки атрибути, ниски нива на тестостерон и малки мозъци би била достойна за Нобелова награда,ако можеше да се докаже, но не след 5-тата бира.
  • #29
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Биг Брейн ( преди 1 година )
    Какво да им гледам нация от хора с малки атрибути говори само за ниски нива на тестостерон тоест масово малки мозъци е мое ли малък мозък да измисли нещо умно
  • #28
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Г.Д. ( преди 1 година )
    Факт е. Работя като доставчик на храна и си купих Корола. Относно Хърватска и слабата й икономика...ами много много си заблуден, държавата има впъти по-добра икономика от нас и в пъти повече пари.
  • #27
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тесларчо, пий ги тея хапчета бе момче, преди да пишеш, че гледай какви простотии си натворил отново! Хубаво е да си заслепен и да си фен на нещо, но твоето е диагноза. Имам чувството, че имаш портрет на Мъск над леглото си и мастурбираш, като го видиш. Твоя кумир да измисли електрически мастурбатор за такива болни фенове, като теб, че много сте се превъзбудили...
  • #26
    1 rate up comment 2 rate down comment
    TSLA ( преди 1 година )
    #23 разбира се, че колите са необслужваеми и това е ясно от сателит. Който го влече към потни майстори, ще върнеме часа по ТНТМ
  • #25
    4 rate up comment 2 rate down comment
    TSLA ( преди 1 година )
    Tesla Solar Roof панели, Tesla инвертори и Tesla MegaPack централите осигуряват енергия за всичко това, продават ток и балансират мрежите на редица държави. 100% съвместими с колите и зарядните им. Към септември 2022 в околоземна орбита са 3000 StarLink сателита за ултрабърза връзка във ВСЯКА точка на света. Това е империя, спрямо която всичко останало са като еднолични търговци, работещи пица на парче. "На вторите ще им трябва телескоп, за да ни видят" - Мъск
  • #24
    5 rate up comment 3 rate down comment
    TSLA ( преди 1 година )
    Фауве произвежда един ID.3 за 30 часа. Tesla Model 3 напуска конвейера на всеки 10. Човека си прави батериите, колите, зарядните навсякъде, софтуера, ракетите, сателитите, роботите, невронна AI мрежа: 1 кола научава нещо и предава знания на всички. Не писахте за последния AI Day: Tesla Bot-а рамото му тежи 2.26 кг и прави 180 Nm, трицепса му е 2.2 кг и прави....8000 нютона. Цена ~30 хил. долара, ще ви го пращам зимата да ви бута като не можете да запалите :) Мъск си го каза: с лява ръка ви бием
  • #23
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Анонимен мъскибойчо, гаражните упражнения на Тесла са на дъното на класациите по качество на изпълнението. Сравнението с Тойота, чиито модели изкарват по 30 години със стандартно обслужване е повече от неуместно. А монолитните отливки и структурните батерии превръщат автомобила в необслужваем *** при най-малкия проблем в тях. Абсолютни инженерни недоразумения за празноглави фенчета.
  • #22
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Живея от дълги години в Германия. Преди няколко год.по пътищата се виждаха рядко Тойоти, като изключим такситата, които много от тях са Приус, Рав4, Камри, Корола(всичките хибриди). Масово хората караха ФВ и дериватите с други имена. В момента осезаемо се вижда, че тенденцията е съвсем друга, а именно че масово германците са преминали на Тойота. Повечето фирми за доставка на храна(пицарии, дюнери, Макдоналдс, Бургер кинг, Суши и т.н.) използват Айго или Ярис. Германия се Тойотизира. Факт!