IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel върна GSe в гамата си

Хечбекът и комбито Astra получиха „спортни“ подобрения, но без допълнителна мощност

Още през май миналата година Opel намекна за връщането на семейството модели GSe в гамата си, като пусна рестомода Manta GSe ElektroMOD. Само преди няколко седмици производителят потвърди, че наистина възнамерява да използва заветните три букви за обозначаване на най-динамичните модели, но съкращението вече ще има ново значение – не Grand Sport Einspritzung (Grand Sport Injection), а Grand Sport Electric.


Opel Astra GSe


Първите автомобили от новото семейство са добре познатите Astra хечбек и комби във версията с plug-in хибрид. При тях задвижващата система остава с 225 к.с. и 350 Нм като при стандартния модел, който е изграден на същата основа, използвана и от Peugeot 308. А „спортът“ в случая се крие в детайлите.

Моделите GSe получават пренастроено кормилно управление, окачване, понижено с 10 мм с различни амортисьори и пружини, както по-малко натрапчива система за контрол на стабилността. Не е ясно обаче по какъв начин тези подобрения ще се отразят на динамиката на хечбека и комбито.


Opel Astra GSe


Промени има и във външния вид, като сред тях са специални 18-цолови джанти в стил Manta GSe, агресивни брони и спортни предни седалки GSe Performance с тапицерия от алкантара.

По-рано германският производител обеща, че колите с преработена табела GSe - в миналото тя се носеше от модели като Commodore GS/E или Monza GSE, ще получат не само специален декор и преконфигурирано шаси, но и богато стандартно оборудване. В случая с Astra GSe и Astra Sports Tourer GSe, за съжаление, все още няма подробности за това.


Още снимки на Astra GSe - вижте в галерията:


0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Ти си изключителен ***. Разбира се, че еластичността е свързана с първоначалното ускорение, няма как една кола да ускорява до 100 за 20 секунди и да искаш да има добра еластичност. Да си гледал някое клипче в туба за сравнение на коли, когато една кола бие друга на драг, на 95% я бие и при ускорение за еластичност. Просто не си сядал на нищо освен някой голф 95та година и явно за това си толкова изостанал.
  • #7
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    0-100 няма връзка с еластичността на колата нагоре, ама явно не го разбираш. Хвани малко да почетеш, вместо да драскаш врели некипели нямащи общо с темата. На мене не ми пука особенно дали ще стигна 100 след 5, 7 или 9сек, но ме интересува на подбалканскиа (примерно) за колко ще изпреваря камион каращ с 60. Ако ти се кефиш на твоите 150кс от 1.4 мотор, на 1.7т кола (празна)- си е твоя работа, но тези изпилени миксери са пълна скръб. 300кс се карат като 150, но 150 не могат като 300.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Много добре съм прочел какво си написал. Дал съм пример с 0-100,защото това ускорение е показателно и за вървежа на колата и по-нагоре. Относно за пикльовците и егото е показателно твърдението ти за това, колко е бавно долу споменатото от теб Пежо. Аз ти обяснявам, че много по-слаби коли се карат нормално и безопасно, стига да не си пикльо комплексар, който се прави на състезател по улиците и като какъвто явно се изявяваш.
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    4-ти, я вземи да прочетеш и вникнеп малко какво е написано, преди да джавкаш. Къде видя да пише ускорение 0-100? Това е само за пикльовци да си мерят...егото. Писах 80-120 и от 130-140 нагоре (но изключи батерията). Тогава,ела да си говорим пак.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Всеки ден се возя в Шкода Октавия RS комби, която е 1,4 plug in хибрид с 245 коня и ми е пределно ясно, че колата си върви перфектно. Баща ми кара Дачия Дъстър, която е 1.0 на газ. Така, че леко с философстването, което е смешно. Всичко което ускорява по-бързо от 10-11 секунди до 100, е напълно нормално за каране. Да не говорим и че съм имал вектра ц, която беше 1.8, 140,коня и и даваха около 12,5 и си вървеше перфектно. Явно сте лапета дето сте чули, недочули нещо.
  • #3
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    2-ри, ако някога се беше качвал на кола с малък мотор (1.4-1.6) или конкретно беше пробвал на Пежо точно тази версия на хибрида, щеше да разбереш за какво става дума. Но явно още не си дорасъл
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Ти голям състезател ще излезеш. Със 180 коня трудно ускорение... Да не би мечтаната ти калибра да е по-бърза. Тия глупости ги разправяй на село на мегдана, пред кръчмата.
  • #1
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Доколкото си спомням, "спортните" Опел-и бяха GSI, никога не са били GSE. Та незнам за какво връщане на име става дума, по скоро на GS моделите, които сега ще са хибрди и затова -Е. А на Пежо хибрида 1.6 180кс бензин+батерия (общо 225кс) е далече от спорт, по-скоро е трагична, а батерията ако е празна, ускоренията 80-120 или от 130-40 нагоре му идват малко трудни.