IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Илон Мъск се изгаври с конкурент

През второто тримесечие аз имам повече деца, отколко коли е произвел Lucid, пошегува се шефът на Tesla

Наскоро Lucid обяви, че отново намалява производствените си планове за 2022 г., след като преди веднъж стори същото през тази година. Първоначално конкурентът на Tesla коригира бройката от 20 000 на 12 000-14 000, а сега я намали на половина – 6000-7000. Това предизвика реакция от страна на шефа на Tesla – Илон Мъск, който е известен като дългогодишен критик на Lucid.


Lucid Air


И ако в миналото посланията на Мъск към Lucid бяха груби и директни, този път изпълнителният директор на Tesla избра да се пошегува с това, когато отговаряше на туит за съкращаването на производството. Милиардерът написа, че има повече деца през второто тримесечие, отколкото Lucid е успял да произведе коли, шеговито напомняйки на всички, че е баща на девет деца. Последните две бяха признати наскоро, след Мъск обяви, че е баща на близнаци от връзката си изпълнителен директор на Neuralink от Канада.

В отговор на туит относно прогнозата за намаляване на производството на Lucid от известния фен на Tesla Гари Блек, Илон Мъск отговори: „През Q2 (второто тримесечие на година имах повече деца, отколкото коли е направил Lucid“.


Мъск -туит


От конкурента на Tesla обясниха промяната в производствения план с „извънредни проблеми във веригата за доставки и нови логистични предизвикателства“, а не с нещо, което производителят на електромобила контролира. Компанията е доставила само 360 превозни средства през първото тримесечие на 2022 г., 679 през второто тримесечие и според съобщенията е произвела общо брой 1405 Air през първите шест месеца.

От Lucid посочват още, че имат заявки за 37 000 бройки от Air и също така работят върху първия си SUV - Gravity, който трябва да осигури дори по-добър марж на печалба от седана. Ако всичко върви по план, този модел ще бъде показан до края на годината, но производството му ще стартира едва през 2023 г.


 

 

 

0 от 500
  • #19
    3 rate up comment 6 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Това беше миналата година. В момента Тесла произвежда пет пъти по-малко от Toyota, през 2020 година произвеждаше 20 пъти по-малко от Toyota, а през 2018 година произвеждаше 50 пъти по-малко от Toyota. Следиш ли ми мисълта.А от 20 години насам, Toyota произвежда все по 10 милиона. Като гледаш тенденцията, колко години остават на Тесла да задмине Toyota по продажби?
  • #18
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Тойота ( преди 1 година )
    Тойота произвежда 10 милиона автомобила годишно.Тесла десет пъти по малко.
  • #17
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    То пък срещу Тойота няма нито едно дело, нали?
  • #16
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Знаят ли каква е причината за тези "съмнения" или вече трети месец не могат да я открият?
  • #15
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Тойота с паднало колело няма.Има само съмнение,някаква малка вероятност това да се случи.И от Тойота веднага реагират.Докато от Тесла се правят на гугутки,не била тяхна вината за лошото качество, самозапалванията и катастрофите.
  • #14
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Затова ли разследват всички катастрофи и подготвят забрана за автопилота?Защото са единични случаи,в САЩ и Европа раследват безопасността на автопилота. Самозапалванията също са много повече, отколкото съобщават.А доволните клиенти завеждат дела срещу Тесла.
  • #13
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Факт ли е че Фят 500 е най продаваната кола в европа факт е на кой му пука за Китай и в коя дупка му бъркат на Мъск за да му галят ухото и да са правят на американци
  • #12
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    А осъзнаваш ли че говориш за единични изолирани случаи, повечето грешка на работниците, като например че някой забравил да сложи по една накладка на два броя автомобила или да залепи едно стъкло, единичен случай на самозапалване от 3 милиона произведени, а при Toyota от 3000 произведени 3000 са дефектни и дори не могат да разберат къде е причината?Едно е да допуснеш детска болест, която по най-бързия начин да коригираш, а съвсем друго да направиш грешка, без да откриеш решение вече 3 месеца
  • #11
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Само багажника?Брони и панорамното стъклото падаха,липсваха накладки, различни гуми,счупени носачи, самозапалвания при зареждане, катастрофи заради автопилота.От Тесла никога не си признават вината.Затова ги скъсват от съдебни дела.Докато Тойота си ремонтират дефектите,заменят колите или предлагат обратно изкупуване.
  • #10
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Да де, ама Тесла вече са минали границата от 2 милиона коли годишно. А плюнките срещу спейс екс идват от ***. Как не ви омръзна да се излагате? Скоро разбрах, че 40% от американците вярват, че земята е плоска и е на 6 000 години. Евангелисти, протестанти и прочие, което обяснява целия хейт. Неразбиране, което е сравнимо с джихадисти.