IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Rimac най-после започна производството на Nevera

Хиперколата с 4 електромотора е първият сериен автомобил, направен в Хърватия (ВИДЕО)

След 5 години разработка и тестове хърватската компанията Rimac най-после успя да стартира серийното производство на хиперколата с 4 електрически мотора Nevera. Това е първият сериен автомобил, произведен в Хърватия, като преди да стигне до конвейера, той е сменил 3 поколения технология за задвижване.


Rimac Nevera


За създаването на окончателния вариант са използвани 18 прототипа, 45 краш-теста и са положени 1,6 млн колективни часа изследвания и разработки. Това е огромно усилие, особено за малка компания, която трябваше да се справи с глобална пандемия, криза с чипове и милиони други проблеми.

Първият сериен модел е с цвят перла Callisto Green с джанти Graphite Vertex и интериор от Sand Alcantara. Въпреки, че автомобилът с производствен номер 000 е напълно готов, той ще остане собственост на компанията Bugatti-Rimac, като ще се използва за изложения.


Rimac Nevera


Плановете на компанията предвиждат годишно производство от 50 бройки, като за продажбата им ще се грижат 25 дилъра по цял свят. Колите за първата година вече са разпродадени, като всяка от тях ще бъде уникална и ще се различава от останалите. За целта са подготвени 36 различни цвята на каросерията, които може да бъдат комбинирани с допълнителни „ливреи“.

Серийната Nevera ще се предлага и с различни варианти на оборудване, като всички те включват карбонови детайли. Един от тях е с напълно голо карбоново тяло, а клиентът ще разполага и с огромен избор от цветна кожа, алкантара, контрастни акценти и метални елементи за интериора.



Задвижването на хиперколата става с 4 електромотора със съвкупна мощност от 1887 к.с. и 2370 Нм. Те се захранват от батерия с капацитет 120 кВт/ч, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 1,9 секунди. А разстоянието от 1/4-миля се изминава за 8,5 секунди.


0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Шибеk ( преди 1 година )
    Хърватите правят много добри сувенири от мидички и рапанчета, а българите сме по напред - правим страхотни чушкопеци
  • #13
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Не мислиш ли, че е станало обратното? Обърна ли внимание какви автомобили бяха спрени точно пред офиса. Едната Тесла е точно на бате Мате. Сигурно ще е много лош автомобил, щом го ползва собственика на марката bugatti и марката Римак?Що така кара разпадаща се Тесла, а не кара автомобил от своите марки?
  • #12
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Значи ... ( преди 1 година )
    Илончу да отиде при бате Мате да го научи как се прави истинска електричка! А не некви разпадащи се тесли.
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Ако говориш за деца в множествено число, си прав, защото има само едно пасажерско място, но ако говориш за едно дете на възраст на която му е позволено да се вози на предна седалка на който и да е автомобил, значи можеш да говориш и в този и няма никакви проблеми да го закараш на училище.Обясни защо според тебе не може? Какъв е проблемът?
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Глей ся тоя автомобил е напълно неприложим за да возиш деца на училище
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 1 година )
    Мате (CroDriver) е нечовек и направи невъзможното. 10:51 се вижда какво кара той и заместникът му в ежедневието.
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До 5 ( преди 1 година )
    И какъв е проблемът да закараш някой до училище с този автомобил? За разлика от останалите спортни автомобили в него се влиза и излиза много лесно. youtu.be/RE_w1-5eHgI ако превъртиш на деветата минута ще видиш как Мат Уотсън който е висок 1,90 метра без проблеми за 5 секунди излиза извън автомобила, а след това отново сега да на седалката. Смяташ ли, че някой тинейджър ще има против баща му да го закара с точно този автомобил на училище?
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хаха как се унифицира производство бе нали всичко това се базир ана патенти и права за тях което води до разлики при различните производители как ще ги унифицираш.Немските нацисти искат Тесла да им направят зарядни станции а те да ги ползват после е че аз за какво си купувам Тесла за да чакам оня с фв пред мене да зарежда ли.Петролните компании са лесни с правенето на бензиностанции те продават продукта който добиват а Тесла не добива никела и тн правят го добивни компании
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    slaviboi ( преди 1 година )
    ел. коли могат да се правят много лесно, и евтино, не е голяма философия. В момента проблемите касаят пробега на батерията и инфраструктурата за зареждане. Всичко друго е екстри и маркетинг. ЕС трябва да унифицира производството и да задължи производителите да правят коли със лесно сменяеми батерии.
  • #5
    0 rate up comment 3 rate down comment
    до долния ( преди 1 година )
    А бе с това малко трудно ще закяраш някого на училище