IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите се превърнаха в проблем за полицията

Служители на реда често остават без ток и не могат да си изпълняват задълженията (ВИДЕО)

Електромобилите стават все по-масови по цял свят, като се използват не само от частни лица, но и от редица държавни служби. Сред тях са и органите на реда, които обаче срещат доста проблеми с колите на ток и това им пречи да изпълняват задълженията си.


първа помощ


Полицията на Глостършир, например, разполага с най-големия автопарк от електромобили във Великобритания. Над 20% от общо 435-те превозни средства на органите на реда в графството са изцяло на ток – 66 Nissan Leaf и 9 микробуса Nissan NV200, като използването им създава много трудности.

„Все по-често се случва полицаи да обикалят наоколо с електрическите си коли и да търсят съоръжения за презареждане. Понякога се налага те да взимат друго превозно средство, за да могат да изпълнят задълженията си. Нека бъдем ясни – напълно подкрепят борбата срещу климатичните промени, но първият ми приоритет е борбата с престъпността“, коментира главният полицейски комисар на Глостършир - Крис Нелсън.

Той допълни, че явно технологиите, използвани за проектирането и създаването на електрически коли, които да вършат работа на полицията, не са достатъчно напреднали. Проблем за органите на реда се оказват използването на различни функции в колите – светлини, сирени, радиостанции и др., които изтощават батериите.



„Нека го кажем така – на този етап съм предпазлив да продължа по същия път, защото не искам да виждам как полицаи остават без захранване, докато реагират на сигнал с включени светлини“, допълва Нелсън.

Както е известно, властите във Великобритания смятат да въведат пълна забрана за продажба на автомобили с двигатели с вътрешно горене през 2030 г. Това означава, че полицията има малко повече от 7 години, за да премине изцяло на електрически превозни средства. Увеличеното заради допълнителното оборудване тегло обаче оказва огромно влияние върху пробега на колите на ток и това е причината, поради която 10 полицейски служби от Острова продължават да отказват да си купят електрически коли.


0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "Някога да си чувал за парния двигатели? Да ти хрумва що не го ползваме?"Това беше поредния Бисер заради който няма нужда да си губя времето в спорове с тебе! Парните двигатели никога не са спрели да се ползват и всъщност 80% от електроенергията в България се произвежда от тях. Тоест топлиш си бойлера, пускаш си климатика, зареждаш си електромобила и дори си гледаш телевизора с ток произведен от парен двигател. Виждаш ли колко си зле по темата? То няма за какво да спорим, аз те уча!
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    ""КПД от резервоара до колелата" ? Лелей! Не, адвокате, точно с теб спорих."Преди да започнеш отново да спориш дали такова животно има, първо провери в google какво е tank to wheel efficiency, а след това ако имаш нещо да казваш ела и го кажи. Преди това Не ми губи времето да коментирам нещо за което ти смяташ, че въобще не съществува!
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Можеш да си спориш колкото си искаш, на КПД винаги се измерва по един и същи начин независимо за какво става въпрос - Това е съотношението между входящата енергия спрямо изходящата енергия за единица време, като за изходяща енергия се приема енергията която извършва работа, която в случая е задвижване на автомобила. Ако двигателят харчи входяща енергия във формата на гориво, но към изхода на двигателя не е свързано нищо, тогава той работи с 0% КПД, защото изходящата енергия е нула.
  • #12
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "КПД от резервоара до колелата" ? Лелей! Не, адвокате, точно с теб спорих. Изобщо, ама изобщо не си разбрал физиката от прогимназията. Дали сам ще се сетиш, че ако колата не е в движение, но двигателят работи, значи КПД-то е свързано основно с двигателя? Някога да си чувал за парния двигатели? Да ти хрумва що не го ползваме? Очевидно не си разбрал и климатикът какво прави. Точно обратното и за последното. Електрическите бият основно заради по-високо КПД и по-малко триеще и движещи се части.
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До9 ( преди 1 година )
    Не знам с кой ме бъркаш, но очевидно не си спорил с мен. А очевидно дори не можеш да разбереш въпроса? КПД от резервоара до колелата при работа на място на ДВГ е равна на 0%100% от енергията на горивото се превръща в топлина при изключен климатик, ако не броим електрическите консуматори, които консумират нищожна част от енергията на горивото. А ти си тръгнал точно ефективността на ДВГ и на електромобилите да сравняваш, за да доказваш, че ДВГ ще остане завинаги?
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    някой може ли да обясни каква функция имат служителите на мвр за един приател питам
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Адвокате, дори въпросите ти са абсурдни. Никакви физични закони не знаеш, но като папагал повтаряш някакви неща. Докато юристите се държите като политици ще получите нулево ниво на уважение. Не помниш какво си ги дрънкал преди, нали така? Случайно да спамиш и в други форуми?
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    КПД над 100% е в твоя ресор. Аз поне знам физичните закони, за разлика от тебе. Ето ти доказателство - с какъв процент КПД стига средно енергията от горивото до гумите на автомобила при градско шофиране? Не искам точен отговор а само дали е над или под 20%? А колко е това КПД, докато си спрял на червено и двигателя работи? Веднага ще лъсне колко си бос по темата!Да не си оня същият който бъркаше ефективност, КПД, COP и EER?
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Иначе трогателна статия! Малко ми напомня на опита на шминтирита да сравни ДВГ кола с газотурбинен танк или турбореактивен самолет. Абе, бензинът и дизелът ако станат 10-20 лева какво ще правите? И какво си мислите, че ще направят хората в златния милиард ( ОИСР) ? Да ви кажа ли или? На теория всички сме равни, на практика - не сме.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Адвокате, да си чувал някога лафа: " Всяка жаба да си знае гьола" ? Ако не ти бях пускал елементарни обяснения, щеше да продължаваш да спамиш как било имало КПД над 100%. Явно много си се заблудил, че можеш или че някой ще те остави да преместиш нелепите правни "силогизми" от дивотия като правото в точните науки. Или че си много велик.