IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електромобилите се превърнаха в проблем за полицията

Служители на реда често остават без ток и не могат да си изпълняват задълженията (ВИДЕО)

Електромобилите стават все по-масови по цял свят, като се използват не само от частни лица, но и от редица държавни служби. Сред тях са и органите на реда, които обаче срещат доста проблеми с колите на ток и това им пречи да изпълняват задълженията си.


първа помощ


Полицията на Глостършир, например, разполага с най-големия автопарк от електромобили във Великобритания. Над 20% от общо 435-те превозни средства на органите на реда в графството са изцяло на ток – 66 Nissan Leaf и 9 микробуса Nissan NV200, като използването им създава много трудности.

„Все по-често се случва полицаи да обикалят наоколо с електрическите си коли и да търсят съоръжения за презареждане. Понякога се налага те да взимат друго превозно средство, за да могат да изпълнят задълженията си. Нека бъдем ясни – напълно подкрепят борбата срещу климатичните промени, но първият ми приоритет е борбата с престъпността“, коментира главният полицейски комисар на Глостършир - Крис Нелсън.

Той допълни, че явно технологиите, използвани за проектирането и създаването на електрически коли, които да вършат работа на полицията, не са достатъчно напреднали. Проблем за органите на реда се оказват използването на различни функции в колите – светлини, сирени, радиостанции и др., които изтощават батериите.



„Нека го кажем така – на този етап съм предпазлив да продължа по същия път, защото не искам да виждам как полицаи остават без захранване, докато реагират на сигнал с включени светлини“, допълва Нелсън.

Както е известно, властите във Великобритания смятат да въведат пълна забрана за продажба на автомобили с двигатели с вътрешно горене през 2030 г. Това означава, че полицията има малко повече от 7 години, за да премине изцяло на електрически превозни средства. Увеличеното заради допълнителното оборудване тегло обаче оказва огромно влияние върху пробега на колите на ток и това е причината, поради която 10 полицейски служби от Острова продължават да отказват да си купят електрически коли.


0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Паровите двигатели в локомотиви обикновено имат двойно действащи бутала, работещи с пара, натрупана от двете страни като алтернатива. Буталото се поддържа с бутален прът, свързан с напречна глава. Кръстосаната глава е допълнително прикрепена към лоста за управление на клапана чрез връзка. Клапаните са за подаване на парата, както и за отвеждане на използваната пара. Мощността на двигателя, генерирана с буталното бутало, се преобразува във въртеливо движение и се прехвърля към задвижващите щанги
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 20 ( преди 1 година )
    Ето го още един сложил розовите очила. Смяташ ли че през следващите 50 години от днес нататък, има някакви шансове да се затворят завинаги всички въглищни, газови и особено централи на биогорива? Разбира се че ползването им ще намалее и то не по екологични причини, а защото ще останат скъп източник на енергия. Но ще си останат като резервен източник за големи студове и аварии. Едно слънчево изригване съчетано с магнитни бури, може да извади голяма част от фотоволтаиците от строя.
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Парна машина срещу парна турбинаДокато парната машина и парната турбина използват голямата латентна топлина на изпаряване на парата за мощността, основната разлика е максималната скорост на въртене в минута от циклите на захранване, които и двете могат да осигурят. Има ограничение за броя цикли в минута, които могат да осигурят бутално бутало с парово задвижване, присъщо на неговия дизайн.
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 19 ( преди 1 година )
    Ще те изненадам, но ги разбирам доста повече от тебе. Например мога да ти сметна колко енергия е изразходвала онази Тесла модел S която измина над 1000 километра с по-малко от 100 киловатчаса, преодолявайки всички загуби, които си изброил плюс съпротивлението на търкаляне на колелата, което е много по-голямо заради по-високото тегло. Грубо 10 киловатчаса на 100 километра. Хайде като си толкова отворен да ми кажеш това грубо на колко литра гориво се равнява?
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 18 ( преди 1 година )
    Хайде пак тръгнахме на обръщане на 180 градуса."Някога да си чувал за парния двигатели? Да ти хрумва що не го ползваме?"Последно парната турбина парен двигател ли е или не е? Спрели ли сме да ползваме парни машини или не сме? Май помниш като маймунките по пет минути какво си казал! Някой ден може човечеството да спре да ползва парни машини, ама вероятно няма да е този век и със сигурност няма да е докато сме живи аз и ти!
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Битката вече е свършила. Както в самата енергетика, т.е. парната турбина ще остане само в ядрените мощности, като за новите модулни е много спорно. Същото важи и за електрическите коли. Вече е премината границата от 2 процента, по-скоро в западна европа вече е над 12%.
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Адвокате, адвокате, ако намесим триенете и съпротивлението на въздуха, както и много други фактори, хептен ще се объркаш. Не че имаш шанс да разбереш защо аджеба и електрическите коли ще имат подобни загуби в това отношение като ДВГ. Та, затова се сравнява двигател срещу двигател, трансмисия срещу трансмисия. Не че имаш шанс да разбереш защо в една електрическа кола няма карданов вал и ремъци, но както и да е.
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Адвокате, адвокате, парната турбина е изобретена 1884 година, а първата парна машина - 1669 година. Едното измества другото. Ама откъде да го знаеш? Забавно е как бъркаш такива неща, точно както е забавно как други бъркат ДВГ с газотурбинен двигател. Сложни думички са, нали? А още по-забавната част е, че това са стари технологии. Възобновяемите технологии вече имат убиват парната турбина. А още по-забавното е, че газови турбини започнаха да заместват парната турбина още през 80-те.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Това е само битка. Войната ще свърши, когато поне 50% от автомобилите по улиците на света са електрически. Аз съм на електрическата страна, но съм реалист, затова смятам че това ще стане най-рано през 2050 година, ама не е сигурно. Дотогава ще трябва да обясняваме физичните закони за да образоваме противниците, защото очевидно живеят в заблуда.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    младен ( преди 1 година )
    Айде пак се почна с вечната война ток срещу нафта/бензин.