IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Renault поиска промяна в тестовете за безопасност

Според Лука де Мео някои от технологиите може да бъдат преразгледани

Главният изпълнителен директор на Renault Group - Лука де Мео, призова да бъде организиран дебат, на който да бъде обсъдено дали тестовете за безопасност Euro NCAP все още са подходящи за целта в сегашния им вид.


краш-тест


„Трябва да видим какво наистина носи използването на тези технологии в реални случаи, без да се опитваме да правим автомобили, които приличат на коледни елхи, защото са оборудвани с безполезни технологии. Стигаме до момент, в който доставчиците на тези системи се опитват да наложат собствените си идеи, вместо да правят това, което е добро за клиенти“, обясни шефът на Renault.

Коментарите на Де Мео идват след получени наскоро разочароващи резултати за някои от превозните средства на компанията по време на тестове на Euro NCAP. Те включват нула звезди за Renault Zoe, една звезда за Dacia Jogger и Dacia Spring и две звезди за Dacia Sandero. Всички те, до голяма степен, се дължат на лошите оценки за автоматичните електронни системи за безопасност, които помагат за предотвратяване на потенциални инциденти, но са обект на критики от страна на производителите, тъй като увеличават цените на моделите.

Де Мео подчерта, че иска да работи с властите за промяна на регулациите, като повтори, че всяко превозно средство на Renault Group отговаря или надвишава настоящите изисквания за безопасност.

„Разбира се, че уважавам Euro NCAP. Играем играта от десетилетия. Ние първи получихме пет звезди Renault Laguna. Те ни помогнаха да се съсредоточим върху проблема и да се подобрим, но занапред трябва да обсъдим кой е правилният подход и кои са нещата, които наистина правят разликата”, каза още шефът на Renault.


краш-тест


Топ-мениджърът беше категоричен, че в момента някои от нещата противоречат на логиката. Той настоява да бъде изградена разумна система – нещо, което често липсва в наши дни.

„Ако някой предложи система, която да спре шофьорите в нетрезво състояние да стартират колата си, още утре ще я инсталирам. Ако искат да използват автономна технология, за да се ограничат скоростите в някакви граници, бих се съгласил. Нека обаче разгледаме проблемите - скорост, разсейване, проблеми с физическото състояние и да намерим истинските им решения", каза още Де Мео.


0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ютюб ( преди 1 година )
    Гледайте в Ютюб челно сблъскване между Джета и Корола
  • #10
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 1 година )
    рено и производното му неуДачия се разпадат още от завода! Каква сигурност искате, както казва долния увреден!? Защо ли ...
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако се сблъскат челно два танка с 64 км/ч колко танкиста ще оцелеят? Не е въпроса коя кола се е деформирала повече или по-малко, а коя абсорбира по-ефективно удара и запазва по-добре пространството около пътниците. Нормално е по-малки и по-евтини коли да са с по-слаба защита, но и не виждам по улиците да са се избили всички да карат Волво. Защо ли...?
  • #8
    1 rate up comment 10 rate down comment
    SPD7693 ( преди 1 година )
    Ами вие кога ще започнете да произвеждате по-твърди коли да ви питам? Блъсне ли се в почти всичко друго, "Рено"-то винаги се смачква като лист хартия! За сравнение - "Волво"-то е почти непокътнато при същия удар! "Рено" винаги ги правят с много тънки ламаринки, кекави пружини и хората седят буквално залепени за прозорците. Какво да очакваш? А "Волво" с тия едрите шайби, които могат спокойно да бъдат носещи стени на панелен блок ти оставят толкова много място... И са с по-едри пружини също.
  • #7
    2 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    най безмисленната организация цял ден блъскат автомобилчета полза никаква
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Уж е прав, но не съвсем. Вярно е че липсата на асистенти се отразява на цялостната оценка, но също така от NCAP дават разбивка на отделните аспекти. Тойота ярис има 86% защита на пътниците, а дачията 70
  • #5
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Дфен ( преди 1 година )
    Мисля си защо мерцедес има например екстра като масаж на шофьорската седалка и се сещам че са му дървени седалките затова трябва да има.
  • #4
    5 rate up comment 3 rate down comment
    #3 ( преди 1 година )
    Само увредените не го знаят това, но те за това са увредени! )))
  • #3
    7 rate up comment 25 rate down comment
    Нормално де ... ( преди 1 година )
    рендетата и неудачиите са сбъркани още на чертожната маса!
  • #2
    19 rate up comment 4 rate down comment
    до 1 ( преди 1 година )
    Отвори отчета на euroncap и посочи къде пише че са взели точки по тази причина. Другото са спекулации, може би, може би не, ама, ама не, сигурно, несигурно.