IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво крие тайният склад на Volkswagen?

Вижте някои от най-редките автомобили на марката (ВИДЕО)

Германският концерн Volkswagen ревниво крие някои от своите модели от широката публика. Американският блогър Джейми Ор обаче получи разрешение да посети едно от местата, където се съхраняват някои от неизвестните автомобили на марката и дори засне видео, което публикува в YouTube.


Volkswagen


Автомобилите се съхраняват в таен склад на подразделението Volkswagen Classic във Волфсбург. В трезора се пазят както серийни модели, така и редки прототипи, а също и такива коли, за които никой извън компанията не е чувал. Колекцията включва много рали-автомобили, включително два екземпляра електрическия прототип ID.R, както и спортен автомобил с батерии, който компанията е разработи за състезания на овална писта. Има и няколко машини, подготвени специално за рали-маратона „Париж-Дакар“.

Авторът на видео отделя специално внимание на „напомпана“ версия на Volkswagen Golf VIII, известна като TCR. Официално разработката на спортния модел не е приключила и затова, дори в тайния склад, автомобилът е покрит с камуфлаж.



Сред необичайните превозни средства Джейми посочва и експерименталния едноместен електрически автомобил NILS - един от първите Beetle, който е построен през 1964 г., както и уникалната модификация на Polo, оборудвана с двуцилиндров дизелов двигател с компресор.

Освен това във видеото можете да видите няколко редки версии на Volkswagen Golf, Passat и Scirocco от различни поколения. Всички автомобили са в перфектно техническо състояние.

0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Хсххд ( преди 1 седмица )
    Музей не се вписва в идеята на vw. Автомобилите им са били направени винаги за каране. Дори и в този склад е така. Хубаво видео! Г60 с предно :Д
  • #4
    11 rate up comment 0 rate down comment
    VW fan ( преди 1 седмица )
    Това е само един малък склад с няколко модела, макар и най-култовите. Има още доста такива складове разхвърляни из Германия, където се съхраняват страшни коли и прототипи. Като например VW прототипа, на който в последствие слагат емблема на Бугати и го кръщават Вейрон. Още през 90те години е сглобен прототипа му и всъщност е трябвало да бъде върховия модел на Фолксваген , но в крайна сметка решават друго.
  • #3
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Като видях Пасатите ,Голфовете и Полотата от едно време направо ми стоплиха душата. По света някои от моделите вече не могат да се видят, но примерно тук в България все още може да се види голф 2ка с правия фар, също както има тук-там не съвсем изгнили 1чки, дори и няколко Кънтрита.От Пасат 1 също има останали в движение коли, дори недалеч от блока ми има такъв. Преди години съм срещал Г40-ки и Г60-ки, но от известно време не съм виждал такива. А бръмбара от 40те след 20тина години става на 100!
  • #2
    9 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Вътре има наистина уникални модели от които съществуват само по една бройка.Истината е ,че тези голфове 1, 2 и 3 ще издържат сигурно още стотици години , да не кажа и повече :D А през това време колко други марки ще фалират . . .
  • #1
    21 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Хронични проблеми и скъпи ремонти.