fallback

Tesla отново отчете рекордна печалба – 3,3 млрд долара за тримесечие

Компанията е продала най-много нови автомобили за такъв срок в историята си

Производителят на електромобили Tesla отчете два нови най-добри резултата в историята си през първото тримесечие на 2022 г. За този срок печалбата на компанията е 3,3 млрд, като тя е доставила на клиентите си рекорден брой автомобили.

За първите 3 месеца на годината Tesla е произвела 305 407 коли, но е продала 310 048, като 295 324 от тях са от Model 3 и Model Y, а останалите 14 724 са от Model S и Model X. За сравнение, през първото тримесечие на 2021 г. резултатът на марката е 184 277 продажби, а през последното – 308 650.

Растежът на продажбите е донесъл приход от 18,76 млрд долара, като печалбата на компанията е 3,32 млрд долара. Това е значително над 2,3-те млрд, отчетени през предишното тримесечие и е повече от очакванията на „Уол стрийт“.

Като цяло, Tesla приключва тримесечието си с парични средства и техни еквиваленти в размер на 18 млрд долара, като приходите от всяка акции на компанията да 2,86 долара. Увеличението на продажбите води и до ръст на цените, като Model 3, например, вече започва от 46 990 долара, което е с 34% повече от преди години.

Любопитното е, че Tesla отчита рекордните си резултати на фона на някои сериозни затруднения през първото тримесечие. Избухването на нова вълна от Covid-19 в Китай принуди компанията да спре производството на завода си в Шанхай. Въпреки това, Илон Мъск вярва, че Tesla ще успее да произведе 1,5 млн автомобила през тази година.

fallback
  • #8
    До долния ( преди 2 години )
    Да не забравяме, че батериите на Тесла са най-безопасни, въпреки че ползва няколко доставчика, включително LG, които доставяха батерийни клетки на hyundai и general motors - марките които сменят абсолютно всички батерии на вече продадените си електромобили, заради многобройните пожари. Обвиняват LG, че са им доставили некачествени клетки, но не могат да обяснят как така батериите на Тесла изградени със същите клетки не се палят!
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Да, да, по-безопаснни са - защото Мъски така каза, даа. Шамандури винаги ще се намерят.
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Всъщност новите батерии са по-безопасни по редица технологични причини, но добре :-)
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Мъски кешира по 12 хиляди долара за абсолютната смешка Fools Self Driving. Tesla с гаражния си манталитет не могат още панелите по каросерията да напаснат, а са тръгнали да правят клетки за батерии.. Представете си какви фойерверки ще има в близко бъдеще като ги пуснат серийно. Тесла е най-голямата пирамидална структура в историята.
  • #4
    IM-дртiйYайтБoй! ( преди 2 години )
    И да изтъкна, че без да съм 'SAдо',а още по-малко 'маZ0',но МН0Г0 обичам МИНУС4ета!
  • #3
    IM-дртiйYайтБoй! ( преди 2 години )
    1 взет назаем ЦИТАТ: 'Добавете нарастващия и/с на потребителите към електрическото шофиране, плюс стимулите от правителствата по целия свят и покачващите се цени на горивата, КАКТО И НА САМИТЕ КОЛИ /изтъкнато и добавено от мен!!/ и ще установите, че Tesla има идеалните условия за постигане на целите на своите ръководители, особено и най-вече тези в краткосрочен план'. Сиреч, мн. К.0.фти времена се задават за гоУЕмите ГЕРМАН.премиуми, особено напоследък, м-Да!!
  • #2
    IM-дртiйYайтБoй! ( преди 2 години )
    Цитираното намерение на ИТС-ъ-МЪСТ за достигане на желаната от него цел от милион и половина продадени TESLА машини - в прав теХт означава, че ще бъде с около 20-ина на сто зад премиум-филиала на фАУ-ВЕТАта - марката AYДИ, която се очаква да достигне общо къмто 1,75 млн броя...Тоя май че ще им подпали чергата на фАУ-ВЕТАта
  • #1
    IM-дртiйYайтБoй! ( преди 2 години )
    Току-що 'написах' и аз същата таз новина /при ЛеХъСА!/ взета от ТВ-нюз и ето че ме настигнаха в съревнованието: ТЕSLA на ИТС-ъ-МЪСТ има продадени 310 хил кара за 1-тримесечие, при 18,7 млрд $ оборот и 3,3 $ реал.пичалба,к. е над >60 %-но увеличение в сравнение с мин.година 2021. Същевременно да посоча че фАУ-Ветата, МБ+БМВ-то са доста по-назад в реализираните коли съответно с -25 на сто, като при вторите ГЕРМАН.премиуми изоставането е точно -18, респ. -20 процента по-слаби резултати в прадажбите
fallback
Последни