IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW M3 преподава урок на Tesla Model 3

Електричеството невинаги печели (ВИДЕО)

Все по-често се чува мнение, че електромобилите нямат конкуренция при стартиране и няма как да бъдат победени на драг. Това отчасти е вярно, защото има спортни автомобили с термични двигатели, които все още не са казали последната си дума. Такъв е случаят с BMW M3 Competition, което със своя 3,0-литров би-турбо редови 6-цилиндров двигател с повече от 500 к.с. успя да победи Tesla Model 3 Performance.


BMW M3 vs Tesla Model 3


Надпреварата беше организирана от екипа на YouTube-канала Carwow, като на старта застана още един спортен автомобил с двигател с вътрешно горене. Това е Audi RS 5 с неговия V6 с 450 к.с., което обаче така и не успя да се пребори с другите две машини и остана на последно място във всички изпитания.

Технически характеристики:

BMW M3 Competition - 6-цилиндров, редови, би-турбо мотор, задвижване на четирите колела, 510 к.с., 650 Нм, 1780 кг.

Tesla Model 3 Performance - два електромотора, задвижване на четирите колела, 460 к.с., 640 Нм, 1860 кг.

Audi RS 5 - 2,9-литров V6, задвижване на четирите колела, 450 к.с., 600 Нм, 1740 кг.



Състезанието показва, че BMW M3 Competition все още не е казало последната си дума. А неговият производител разработва още по-мощна и по-лека версия – CS, която обещава да бъде още по-свирепа. В същото време обаче дори спортните коли с ДВГ изглежда обречени на изчезване в близко бъдеще. Audi RS 3, например, изживява последните си години, преди завинаги да загуби легендарния 5-цилиндров мотор, който се радва на отлична репутация.

0 от 500
  • #49
    8 rate up comment 4 rate down comment
    До 49 ( преди 2 години )
    Първо, ако беше на два метра от мен, надали да извадиш топки, да ме наречеш тъ пунгер, защото си пълна мишка и ***, щом обиждаш някъде където не може да ти се отвърне. Това е все едно да удариш някой в гръб, мишкарска работа. Второ, кое му е злобното на това, че за мен Тесла е джендърска кола, а модел 3, прилича на настъпена жаба.Електричките са бездушни коли и са за комплексари, които искат да си покажат парите и колко са модерни, а не че са природозащитници и ползващи колата просто за нищо
  • #48
    6 rate up comment 6 rate down comment
    До 48 ( преди 2 години )
    И ти не ама хич не приличаш на друго освен на злобен тъ пунгер но не значи че има марка коли за такива което си е мое лично мнение обективно колкото и твоето
  • #47
    11 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Точно тази жаба Тесла 3, ама хич не прилича на друго, освен на джендърска кола.
  • #46
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До 46 ( преди 2 години )
    *** ограничените простотии ами ако е ***, хулиган, арогантен и веган едновременно
  • #45
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Пропов ( преди 2 години )
    Докъде пропадна автомобилната гилдия , че да сравнява Тесла с БМВ М. Та това са тотално противоположните полюси на автоиндустрията. Едното е модерно юпи(метросексуален ***), другото е мачо, арогантен и първичен. Който харесва Тесла смята не намира смисъл в М, AMG, RS ,GT и тем подобни хулигански изцепки. Който пък харесва тия хулигански изцепки, смята Тесла и компания за отчаяни вегански издънки. Да си возиш розовия пудел в тях.
  • #44
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Чък Норис ( преди 2 години )
    Тресла спира, ама до 3 пъти, я виж какво става след петото спиране, дори и с керамични спирачки на s plaid. Тесла ще направят някоя от бараките кола, но след 15 фейслифта, защото модел S е над десет години на пазара и още не са я направили кола, а става само за един драг и то ако ти се чака половин час да се подготви. Общо взето са пълни щайги, които се харесват от лапета.
  • #43
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Само да кажа, че Теслата спира по-бързо, хем е най-тежка. А водещите казват, че дрифти най-добре от трите. И не само те го казват. БМВ-ТО е супер, само че Теслата е по-супер.
  • #42
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Иво ( преди 2 години )
    Само като видя karwow и пропускам да гледам по тъпо и нагласено предаване със лигав водещ няма
  • #41
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Край ама на ДВГ ( преди 2 години )
    Да видим и колко са евтини въглеводородите? Киловат фотоволтаична централа струва 1000 лв и на година произвежда 1300 киловатчаса. Тежи 50 кг, колкото 50 литра резервоар и работи 25 години като осигурява енергия за поне 6000км годишно. Това са 150 хиляди километра за 1000 лв. Излизат по 66 стотинки за 100 километра.Колко литра гориво можеш да си купиш с 66 стотинки, за да твърдиш, че горивото е по-евтино? Ако тока е произведен от въглеводороди, дали ще е по-евтин?
  • #40
    6 rate up comment 2 rate down comment
    пена ( преди 2 години )
    Теслата струва 130К лв. с всички екстри. И не яде скъп бензин.М-ката струва 180К с базовото оборудване.Само казвам...