IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво не е наред със съвременните двигатели?

Сложността на моторите с вътрешно горене не се отразява добре на тяхната надеждност

Надеждността на съвременните автомобили често се оценява повърхностно. Един от аргументите за нея е, че преди време шофьорът носеше със себе си инструменти и комплект резервни части - ремък за алтернатора, запалителни свещи, гарнитури, гумени съединения и др., които да използва при нужда. Сега в багажника има само въже и компресор (в най-добрия случай). А това би трябвало да означава, че надеждността на двигателите се е подобрила.

Добре, но къде тогава отидоха всички тези двигатели, които изкарваха над милион километра? В момента повече производители предлагат гаранция от 100 000 км, след което ремонтът на задвижващия агрегат вече изцяло се прехвърля на гърба на собственика. Какво се случи с двигателите през годините, за да се стигне до това положение?

Какво не е наред със съвременните двигатели? (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #37
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Разбира се най-добрият вариянт е нова кола,караш до 150-200000 км.и я разкарваш и избягваш горе споменатите проблеми.Но като няма кинти и я вземеш на 200000 км + споменатите проблеми те очаква и ремонт на автоматичната скоросна кутия и се почва едно безкрайно наливане + калпави майстори ;)
  • #36
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Наскоро срещах статия, че новите мотори всъщност са по-надеждни и средния живот на мотора се е увеличил.
  • #35
    12 rate up comment 5 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 1 година )
    С изключение на японските нужници, най-вече тойта, дето е сглобявана на Луната от извънземните и никак не е разваля, останалите коли имат не само калпави мотори, но и купета. защото такава е тенденцията, да се продават евтини ***, дето изкарват по 100 000 и на скрап.Бърз оборот, нови коли,ве по-чсто сменящи се.Това е и причината за бруталната така срещу дизела, щото дизела гори малко и върви дълго.Тия, дето ви налупиха намордниците, сега ви напомпиха и цените на метана и ви продават бараки ...
  • #34
    9 rate up comment 3 rate down comment
    до #28 ( преди 2 години )
    Не си много в час. Тойота вече дава 10 г. пълна гаранция на батерия, хибридна система и всичко по колата. Единственото условие е да си обслужваш колата в оторизиран сервиз на марката. Поне в Германия е така откъдето си взех миналата година колата Тойота Камри хибрид.
  • #33
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Hans ( преди 2 години )
    Не се ли лепи магнит на блока , 'бем ти маслената помпа.......
  • #32
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Шофьор ( преди 2 години )
    По скоро какво им е наред на съвременните двг.
  • #31
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Пейчев ( преди 2 години )
    #2 пита кои са тези мотори с турбо над 400 000 км. без ремонт. Имам Колт 6, закупен нов през 2007г от БалканСтар. Вече е на 430 000км. без никакви ремонти и проблеми по двигател и турбина. Двигателят е 1.5 DID - 95к.с. Само редовна смяна на масла и филтри.
  • #30
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Пейчев ( преди 2 години )
    #2 пита кои са тези мотори с турбо над 400 000 км. без ремонт. Имам Колт 6, закупен нов през 2007г от БалканСтар. Вече е на 430 000км. без никакви ремонти и проблеми по двигател и турбина. Двигателят е 1.5 DID - 95к.с. Само редовна смяна на масла и филтри.
  • #29
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    26-ти, 23-и определено нелъже! Преди седмица бях в Барселона - Дачия Лоджи се среща доста често като такси! Е-класи също има , не колкото в Германия , но се среща! Дори Фиат Типо видях и то не един или два пъти! Преди години масово бяха Приус ,но сега има доста разнообразие от към модели и марки! Това е в Барселона , за други градове не мога да кажа!
  • #28
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Aglar ( преди 2 години )
    Пропуснали сте да отбележите, че всъщност гаранцията до 100 000 км. или 3 години е далеч назад в миналото - тенденцията е пробегът и годините в гаранция да се увеличават -Тойота дава 200 000 км. или 6 г.