fallback

Alfa Romeo ще продава на цените на BMW

Шефът на компанията иска да възкреси хечбека Giulietta

Alfa Romeo смята да се равнява по BMW и ще продава автомобилите си на цените на моделите на германската марка. Това обяви през Automotive News Europe главният изпълнителен директор Жан-Филип Импарато, който е натоварен със задачата да върне италианския бранд на пътя на успеха.

Импарато е категоричен, че компанията няма да гони обеми на производство, само за да поддържа работата на заводите. Вместо това, италианците ще се фокусират върху увеличаване върху по-високи приходи, което ще стане с увеличение на цените. Шефът на Alfa Romeo допълни, че отстъпки на клиентите вече няма да се предлагат.

До края на тази година марката ще започне да предлага своя нов SUV – Tonale, на пазара в САЩ, който е много важен. За да постигне тази цел, следващите поколения на Giulia и Stelvio ще бъдат електрифицирани и ще получат инфотеймънт, който да отговаря на очакванията на американските клиенти.

През 2024 г. Alfa Romeo ще пусне и по-малък кросоувър, като той ще бъде оборудван само с конвенционални двигатели. Малкият SUV ще бъде изграден на платформата CMP на PSA, използвана за модели като Peugeot 208. Според Импарато, в гамата на марката има място и за компактен хечбек – наследник на Giulietta, който ще бъде с изцяло електрически задвижване, но решението за неговото пускане на пазара все още не е взето.

fallback
  • #20
    До 18 ( преди 2 години )
    Само човек който не е карал задно в завой може да говори такива смeшkи. Или ако си е купил книжката и няма идея какво се случва с автомобила
  • #19
    До 18 ( преди 2 години )
    Предимството на задното е че можеш да дрифтиш със задницата и можеш да побереш по-голям мотор в коша, освен това може теглото върху предна и задна ос да е 50 на 50. А това е важно за спортни и луксозни коли.
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    Задното предаване почти няма предимства за какво им е
  • #17
    Нищо ( преди 2 години )
    няма да направят. Тотално я съсипаха тази велика марка жабарите. През 80-те и 90-те години когато още имаха потенциал да са конглокенти на немците те си губеха клиентите. Почти всичките им коли бяха малки, немощни, с предно и с доста лошо качество особено в салона и окачването. А представянето в краш тестове си беше направо плачевно. Чак при 159-ката имаше подобрения. Алфа трябва да правят спортни коли с хубав дизайн и високо качество за да могат да пробият в луксозния пазар.
  • #16
    Тунжай от Тутракан ( преди 2 години )
    Бялата Алфа на предната страница заглавната снимка, каква модификация е? Много красива.
  • #15
    Вервай си ( преди 2 години )
    И що да купя четеицилиндров немски б ок лук вместо 4-ри цилиндров ДС.
  • #14
    Радко ( преди 2 години )
    Айде първо да ги направят са изкарват повече от 60000 хиляди и тогава да ги продават.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    12, объркАл си се, а и най-вероятно объркан си се родил. На немското трио продажбите растат като лавина от 20 години и то именно благодарение на по-евтините, 4-цилиндрови модификации. Големи двигатели в Европа вече карат само източноевропейците, живеещи в западна Европа.
  • #12
    Мхм ( преди 2 години )
    Немските Премиуми бяха до тук.Те разчитаха само на едно нещо мощни двигатели.Само че с новите екоизисквания край на големите двигатели а с товя ще умрът и бмв мерцедес и аЛуди че кой ще купи 4-ри цилиндрова ес класа с вървеж на Дачия.Коя изрусена па чафра ще впечатлиш с това как ша са прайш на мъжж
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Счупена алфа на цената на счупено бмв не е оферта.
fallback
Последни