IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Двигател с тегло 16 кг извади 160 к.с.

Агрегатът на Astron Aerospace може да бъде алтернатива на електромоторите (ВИДЕО)

Плановете на водещите автомобилни производители са свързани с електрификация на моделната им гама, като някои от тях вече обявиха, че спират с разработката на нови двигатели с вътрешно горене.


Astron Aerospace


Мнозина обаче вярват, че конвенционалните задвижващи агрегати все още имат потенциал, дори да не работят с екологично чисти горива като природен газ или водород. Компанията Astron Aerospace представи именно такъв двигател, който е наречен Omega 1.

Четирите такта на мотора са „разпределени“ в две независими горивни камери, между които има предкамера. Двата вала са свързани чрез зъбни колела, въртящи се синхронно, но в противоположни посоки, а четирите ротора са поставени на два вала и се въртят в две двойки, като едната отговаря за всмукателния и компресионния ход, а другата за ходовете на изгаряне и на изпускане.



Според създателите на двигателя, той ще може да се монтира навсякъде, включително на мотоциклети и други малки превозни средства. Според изявлението на Astron Aerospace, работещият прототип на Omega 1 тежи само 15,9 кг и има мощност от 160 к.с. и 230 Нм въртящ момент.

0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    mar ( преди 3 месеца )
    Като се има в предвид и работната температура на самия двигател честито на печалившите
  • #14
    5 rate up comment 11 rate down comment
    mar ( преди 3 месеца )
    Като знам еднолитровия трицилиндров двигател който и спечели като двигател на годината дето толкова много го хвалеха какъв *** излезе прдставям си тоя и като гледам колко части са подвижни и се въртят трябва да си голям умник за да мислиш че ще има голям ресурс.Но дървени философи много
  • #13
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Фактолог ( преди 3 месеца )
    до Факт: казваш, че ВЕЧЕ можело да се ползва газова турбина. А кога не е можело? Ел. генераторите и електромоторите не са измислени от Мъск. Известни са отдавна и схемата газова турбина - генератор - електромотор е прилагана преди повече от 50 години.
  • #12
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Ехааа ( преди 3 месеца )
    Петре, когато те критукава, го правя да си провериш преписната информация и да я допулниш за да свършиш все пак малко работа!Много е смешно да търкаш коментари на хора които от личен интерес имат повече информация и знания от теб на който плащат за това!
  • #11
    15 rate up comment 14 rate down comment
    Бай Майстор ( преди 3 месеца )
    Ще караме Ел. Такава е политиката...то се знае...димящите бутални мотори заминават... Не може да спрете гората да се разлиства....
  • #10
    12 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Много чаркалаци. Не може ли просто един ротор и един статор колкото сак и 470 коня. И да му се сложат на ротора 2 керамични лагера и да ни надживее.
  • #9
    15 rate up comment 2 rate down comment
    А 100 кила мотор? ( преди 3 месеца )
    Ето това вече е научно постижение. Звучи страховито.
  • #8
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Пешо ( преди 3 месеца )
    Мисля че е добре конструиран за какво износване се коментира от неграмотни ***
  • #7
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Факт ( преди 3 месеца )
    Всичко е въпрос на КПД. Ако някой измисли ДВГ с КПД над 50%(което е сегашният рекорд), то може да разчита на успех. Вече дори газова турбина може да се използва, защото проблемът с оборотите се решава с електрическа трансмисия и батерия. Тоест всичко е въпрос на горивна ефективност.
  • #6
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Иванов ( преди 3 месеца )
    То и преди много години, един русенец , разправяше и показваше , как кара ладата си на вода , а не на бензин. Капваше там с една пипетка няколко капки и водата ставаше на бензин. Кво да ви кажа....