IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 опции, без които западноевропеецът дори няма да погледне колата

Тези системи и технологии са най-предпочитани от повечето клиенти

С развитието на технологичния прогрес дори най-екзотичните допълнителни опции за автомобили мигрират към частта на нещо тривиално, от една страна, и жизненоважно от друга. Повечето европейци предпочитат да купуват малки, икономични автомобили. Това правило обаче не важи за желанието им да се „поглезят“ със спомагателните функционалност на колите. Ето и петте най-предпочитани опции.

5 опции, които са задължително според повечето клиенти (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #10
    30 rate up comment 4 rate down comment
    Да уе да ( преди 2 години )
    По-тъпанарска статия скоро не бяхте измисляли! Ако си бяхте направили труда да проверите, масово в Европа се продават малки градски коли, които НЯМАТ тези екстри,
  • #9
    14 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Попе, на моя адаптивен мога да настройвам разстоянието на което да действа. Така че може да се настройва спрямо скоростта. При висока скорост на по голямо разстояние и при сравнително ниска обратно. Също така в задръствания колата сама си спира и държи дистанцията, перфектно
  • #8
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Popa ot razgrad ( преди 2 години )
    Адаптивният круиз контрол не е толкова адаптивен...разстоянието до предната кола трябва да е според скоростта и обратно, скоростта трябва да е според разстоянието, а всичко това адаптивният круиз контрол не може да го прави...ето заради това аз не използвам моя...
  • #7
    10 rate up comment 4 rate down comment
    До #2 ( преди 2 години )
    И кво праиме когато изброените от теб сензори за светлина и дъжд и електрохроматично огледало против заслепяване са в колите от около 2000та? Те в тези след 2015та са серийно! Ако говориш за 20г кошници, то тогава е ок и адаптивния круиз няма как да го има там
  • #6
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Адаптивния круиз е много добра екстра, ESP отдавна е задължителна дори. Останалите мога и без тях, старт-стоп го изключвам зимата, пазя акумулатора и мотора
  • #5
    18 rate up comment 0 rate down comment
    До 2 ( преди 2 години )
    шефе, то си пише бе: не е статия за най-полезните опции, а за онези, които купувачите по Европа на всяка цена държат. Резултат от петнайсетина години промиване на мозъци. И да, съвсем скоро всички тези ще са задължително оборудване. От което цената няма да тръгне надолу :D
  • #4
    10 rate up comment 17 rate down comment
    До 1 и 3 ( преди 2 години )
    Адаптивния круйз контрол е една от най-яките екстри в автомобила. Който има автомобил с такава, знае много добле.
  • #3
    47 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Това са пълни глупости! Живея в Германия и тук базовите автомобили са без тези екстри и хората и купуват. Германеца е стиснато същество и е голяма пинтия, кара масово базови изпълнение на колите без много екстри. За масовият Германец е важно колата да е немска по възможност да е дизел да има климатик и общо взето с това се изчерпват екстрите за които си мечтае масовият Германец повтарям. При немските марки изброените екстри доплащат е германеца много мрази да плаща
  • #2
    33 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Г-н Славов, според мен сте посочили примери с едни от най-дразнещите и безмислени опции. Start-stop отдавна не е опция, а е задължителна и много дразнеща. Единствено системата за стабилизиране и тази за следене на мъртвата точка са подходящи за това, което е написано в заглавието. Ако не можете да ги измислите, ето ви някой по-подходящи примери - сензори за светлина и дъжд и електрохроматично огледало против заслепяване примерно, напоследък вече андроид ауто и епъл кар плей също.
  • #1
    42 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Пълни глупости. От петте само последната върши работа. Старт стопа е отвратителен и често новия скъп акумулатор не се избива от "спестеното" гориво. Асистента за лента постоянно го изключвам на планинско - по пътя за Своге с него е кошмар - един завой не може да "изгладиш". И т.н.