IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

8 причини защо окачването на новите коли създава повече проблеми

Повредите по ходовата част вече засягат и скъпите модели, и се проявяват все по-рано

С всяка година новите автомобили стават все по-надеждни и неподатливи на повреди. Това е единодушното заключение на всички организации, следящи за качеството, от германската TUV до американската Consumer Reports (макар и с важното уточнение, че това се отнася до новите автомобили в първите години след производството им, а не до общата продължителност на живота им).


окачване, Mercedes E-class, 2009
Задното окачване на Mercedes E-class от 2009. От година на година системите на окачването стават все по-сложни
  
  
В последния си доклад за 2022 например TUV отчита сериозен спад на повредите, засечени при техническите прегледи - от близо 20% през 2020 за всички тествани коли, до едва 17.9% днес. Но подобрението съвсем не е еднакво при различните системи в автомобила. В една област напредъкът е съвсем нищожен и дори се забелязва отстъпление. Тази област е окачването.

Най-съществената промяна е, че проблемите с окачването, характерни преди най-вече за бюджетните марки на над 10-годишна възраст, сега се разпростират върху най-популярните (и доста скъпи) премиум модели, и се проявяват още на третата до петата година. При някои модели - даже и по-рано. Ето кои са и причините за това.


8 причини проблемите с окачването да зачестяват (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 2 седмици )
    Това го кажи на меринджеите на Магарцедес, които ползват двигатели и платформи от Рено, които между другото се ползват и от Дачия. Така, че Магарцедес и Дачия в едно изречение как ти се струва? А относно менталните проблеми, явно ти ги имаш, щом не си запознат с елементарни неща и се правиш на много знаещ, какъвто не си.
  • #17
    2 rate up comment 7 rate down comment
    до долния ( преди 3 седмици )
    споменаването на шитня като рено и Мерцедес в едно изречение е признак за сериозно ментално увреждане, следствие системно ползване на първото!
  • #16
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Кой точно Мерцедес? Тоя с мотор и шаси от Рено?
  • #15
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Няма кола с по- здраво окачване от Мерцедес.за 200000 км абсолютно никаква промяна от нова.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до 13 ( преди 3 седмици )
    ти съзнаваш ли на каква тъпня си се кръстил? :D
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Газко Уазков ( преди 3 седмици )
    След първото изречение ме загубихте! Осъзнавате ли каква тъпня сте написали!?
  • #12
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До 11 ( преди 3 седмици )
    RunFlat започнаха да се използват масово в премиум класовете преди 10 години бе мой! Кога е това "доста години" от както не се използват?!? Две годишната ми 530ка е с RunFlat!!! И я кажи колко тежат частите за екостандарти в един дизел и един бензинов автомобил, че водят до разбиване на окачването?!? Дрънкаш си глупости колкото да кажеш нещо!!!
  • #11
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До 9 ( преди 3 седмици )
    RunFlat гуми почти не се използват вече доста години. А покриването на екостандартите далеч не е само DPF и адблу, и далеч не засяга само смрадливите дизели
  • #10
    17 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Аз карам кола, закупена нова от 2017 насам и нямам никакви проблеми при положение че съм навъртял над 80К километра по нашите пътища. Разбира се, не е немска Но да, вие тук преди известно време нормализирахте горенето на масло, сега проблемното окачване. Стига ВАГаджийски изпълнения
  • #9
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Муахаха ( преди 3 седмици )
    Основния проблем при по високия клас автомобили е вече масовото изпозваня на рънфлат гумите! Окачването колкото и да поема пътя и да прави шофирането комфортно, тези гуми го разбиват значително! Другия проблем е значително по-лошото качество на афтурмаркет резервните части които масово се използват и в оторизираните сервизи!Един оригинален носач може да те изкара 100 000км, но смениш ли го веднъж, тръгва на всеки 20-30 000км.Екологията?!?Луди ли сте!?15кг DPF и AdBlue ще ти разбият окачването?!?