IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

8 отлични седана, които станаха жертва на SUV-манията

Тези модели бяха успешни, но въпреки това изчезнаха от пазара в Европа

След като десетилетия наред седаните се радваха на сериозна търсене на пазара, но сега са един от най-застрашените автомобилни класове. Това, разбира се, се дължи най-вече на непрекъснато увеличаващата се популярност на SUV-моделите. Факт е, че има пазари, при това доста големи – като Китай и Русия, където седаните все още се търсят, но на други – Европа, например, техният брой намалява драстично.

През последните години от сцената в Европа слязоха няколко доста популярни седани, които съвсем скоро ще бъдат последвани и от други. Това ще се случи дори с легендарен модел като Volkswagen Passat, чието следващо поколение, излизащо през 2023 г., няма да се предлага в триобемен вариант, а само като комби. И той ще сподели съдбата на автомобилите в този списък.


8 седана, които станаха жертви на SUV-манията (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    1
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 2 години )
  • #25
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Гошо ( преди 2 години )
    VW Jetta и Seat Toledo в едно изречение с думата "отличен" просто не върви :)
  • #24
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До фийк новина ( преди 2 години )
    Напротив Авенсис е жертва. То и преди навлизането на СУВ-овете Авенсис не се продаваше особено по Европа. След това още по слабо. Продават Камри, просто за да продават нещо в сегмента.
  • #23
    19 rate up comment 1 rate down comment
    До #22 ( преди 2 години )
    Мислиш ли? Карам си достатъчно, дори и по 1400 км на ден. Въртя по 23к на година. Това достатъчно ли е? Седан/комби ниско долу си е перфектно. СУВ-а гори достатъчно повече, кофти управление и поведение по завои, поради клиренса и теглото. Да не говорим че се обръща достатъчно по лесно, поради по високия център на тежестта. В никакъв случай не е по безопасен, просто е измамно
  • #22
    2 rate up comment 5 rate down comment
    до 22 ( преди 2 години )
    така че за колегите, които си мислят, че избиване на комплекси - май по-скоро гроздето е кисело наистина
  • #21
    2 rate up comment 9 rate down comment
    .. ( преди 2 години )
    който плюе сув, или по-високата позиция на шофьора, значи не пътува достатъчно дълго разстояния, едно че сув е една идея по-безопасен автомобил, второ - високата позиция ти предлага много по-добра видимост, особено при нощно шофиране, насрещнодвижещите се автомобили те заслепяват много по-малко, което лично за мен си е грамаден плюс... съвсем друг е въпроса в провинцията, където половината пътища са в плчаевно състояние, там сув пак е от полза
  • #20
    5 rate up comment 3 rate down comment
    фийк новина ( преди 2 години )
    Изброените модели не са станали жертва на СУВ. Половината са сменени генерации. Други са предназначени за различни пазари. Например Тойота Авенсис не е жертва на нищо, просто новото поколение е с има Камри
  • #19
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До Яшко ( преди 2 години )
    Пълни глупости е че който няма пари не си купува СУВ. Аз не харесвам СУВ и никога няма да си купя. Карам само седани защото ми харесват. В момента Ауди А8 2017г.
  • #18
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Коко ( преди 2 години )
    Обичам седаните, но след като се повозя малко в някой паркетник, после се чувствам като седнал в картинг на земята.