Mercedes-AMG G 63 и BMW X5 M Competition и без допълнителни подобрения са изключително мощни автомобили дори по стандартните на своите класове. Те обаче имат сериозен потенциал и от него се възползваха експертите от ателието G-Power.
Интересното в случая е, че за двата модела получават един и същи допълнителен пакет за подобряване на производителността на двигатели. Всъщност, програмите да общо три - GP-700, GP-750 и GP-800, като всяка от тях посочва в името си крайната мощност на задвижващия агрегат.
Само с преработка на блока за управление на двигателя (GP-70) мощността на 4,4-литровия туин-турбо V8 на BMW X5 M Competition скача от 625 на 700 к.с., а при 4,0-литровият битурбо V8 на Mercedes-AMG G 63 увеличението до същата стойност е от 585 к.с. Въртящият момент нараства съответно до 850 и 950 к.с.
Комплектът GP-750 осигурява допълнителни 50 к.с., като той включва промени в софтуера на двигателя, както и нова изпускателната система. При всъдехода на Mercedes са променени и настройките на 9-степенната скоростна кутия. Така при G-Class въртящият момент вече е 1000 Нм, докато при X5 M Competition той е 900 Нм.
Топ-версията GP-800 увеличава мощността на двигателя BMW X5 M Competition до 800 к.с. и 950 Нм, а на Mercedes-AMG G 63 - до същите 800 „коня", но вече до 1050 Нм. В допълнение към изброените по-горе подобрения и за двете машини се добавя подмяна на стандартните турбини с по-ефективни.
Още снимки на двата доработени от G-Power всъдехода - вижте в галерията:
Освен технически подобрения, за всъдеходите са предложени брандирани 23-цолови джанти Hurricane-RR с ниско профилни гуми, нови волани и постелки, а по желание на клиента G-Power е готов да преработи и интериора с материали по вкус на клиента.
Снимки: G-Power