fallback

Mercedes-AMG G 63 и BMW X5 M Competition получиха по 800 конски сили

Двата коренно различни модела споделят еднакви подобрения

Mercedes-AMG G 63 и BMW X5 M Competition и без допълнителни подобрения са изключително мощни автомобили дори по стандартните на своите класове. Те обаче имат сериозен потенциал и от него се възползваха експертите от ателието G-Power.

Интересното в случая е, че за двата модела получават един и същи допълнителен пакет за подобряване на производителността на двигатели. Всъщност, програмите да общо три - GP-700, GP-750 и GP-800, като всяка от тях посочва в името си крайната мощност на задвижващия агрегат.

Само с преработка на блока за управление на двигателя (GP-70) мощността на 4,4-литровия туин-турбо V8 на BMW X5 M Competition скача от 625 на 700 к.с., а при 4,0-литровият битурбо V8 на Mercedes-AMG G 63 увеличението до същата стойност е от 585 к.с. Въртящият момент нараства съответно до 850 и 950 к.с.

Комплектът GP-750 осигурява допълнителни 50 к.с., като той включва промени в софтуера на двигателя, както и нова изпускателната система. При всъдехода на Mercedes са променени и настройките на 9-степенната скоростна кутия. Така при G-Class въртящият момент вече е 1000 Нм, докато при X5 M Competition той е 900 Нм.

Топ-версията GP-800 увеличава мощността на двигателя BMW X5 M Competition до 800 к.с. и 950 Нм, а на Mercedes-AMG G 63 - до същите 800 „коня", но вече до 1050 Нм. В допълнение към изброените по-горе подобрения и за двете машини се добавя подмяна на стандартните турбини с по-ефективни.

Още снимки на двата доработени от G-Power всъдехода - вижте в галерията:

Освен технически подобрения, за всъдеходите са предложени брандирани 23-цолови джанти Hurricane-RR с ниско профилни гуми, нови волани и постелки, а по желание на клиента G-Power е готов да преработи и интериора с материали по вкус на клиента.

Снимки: G-Power

fallback
  • #3
    д-р.Куртев ( преди 2 години )
    Пише ,че това са; всъдеходи:, това ли е целта на такива коли ??!
  • #2
    до 1 ( преди 2 години )
    Все си мисля, че има разлика между майстора на Фики /то самото име вече говори много/, и специалистите направили колите горе!!!
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Такива подобрения водят до внезапна смърт на двигателите. Гледах Фики Стораро в едно предаване обясняваше как си купил чисто ново БМВ Х6М и решил да го тунингова, отишъл при най-добрия в София, каза му името, но не го помня. Между другото водещия на предаването веднага потвърди, че найстина въпросното тунинг ателие е най-доброто в България. Та Фики Стораро каза, че след тунинга отишли на писта да направят драг, на третия старт двигателя гръмнал. Та и тия тука 800 коня няма да живеят дълго.
fallback
Последни