IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Genesis показа коза си срещу германците

Луксозният седан G90 ще се предлага и с увеличена колесна база

Genesis G90 все още изглежда относително свеж модел, благодарение на последния фейслифт на луксозния седан от 2018 година. Но това не бе второ поколение, а по-скоро сериозно обновяване на лансирания през 2015 година под името EQ900 модел, когато от Hyundai решиха да отделят Genesis като самостоятелна луксозна марка.


Genesis G90


Сега, първият модел на марката Genesis, влиза в своето второ поколение, като има сериозните амбиции да атакува германските премиум модели на Audi, BMW и Mercedes-Benz. И възнамерява да го стори с атрактивен дизайн, много лукс в салона, богато оборудване с нови технологии, както и версия с удължена колесна база, с която да бори немските топ лимузини.

По отношение на дизайна, няма как да не видим сходства с последните лансирани модели на луксозната марка, като електрическия кросоувър GV60 и комбито  G70 Shooting Brake. Челната решетка е масивна и стилна, като е допълнена с познатите двуредови светлини от цитираните модели, но с малко модифицирана визия.


Genesis G90


Връщайки се на версията с удължена колесна база (синият автомобил от снимките), той предлага 190 мм допълнително между двете оси спрямо стандартния модел, което увеличава пространството в салона за пасажерите. Това не е първият LWB вариант на модела, тъй като такъв се появи още през 2019 година в родната Корея, но се предлагаше само там. Сега тази версия ще е достъпна за глобални поръчки.

Независимо от конфигурацията, Genesis G90 ще се предлага с автоматично изскачащи дръжки на вратите, като най-лесно стандартният и удължения вариант ще се различават по дължината на задната врата. В допълнение, моделите ще се предлагат и с различни по дизайн 20-инчови джанти. Доста авангардни са и мигачите на новата лимузина, които продължават тенденцията с двуредовите светлини. Същата идея е приложена и отзад, където виждаме два самостоятелни LED бара по протежението на капака.


Genesis G90


От Genesis все още не представят никаква техническа информация за новия модел, но видно от фиксираните стъкла след задните врати, G90 е по-дълъг от предшественика си, дори и в стандартната си версия. Все още няма и официални изображения на интериора, но съдейки по разпространени в интернет шпионски снимки, ще има солидно използване на екрани, в добавка с физически контролери на някои функции.

Повече информация за новото поколение Genesis G90 се очаква през следващите седмици. Засега е ясно, че флагманската лимузина на луксозната корейска марка няма да се предлага на европейските пазари, а ще е резервирана за Азия и САЩ.

Повече снимки на Genesis G90 вижте в галерията:

0 от 500
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY! ( преди 5 месеца )
    И много ясно е за всички по света, че АКО бяха упоменали и посочили модела на този премиум-бранд в новините, това щеше да бъде съвсем явно ИНДИРЕКТНА РЕКЛАМА за ЯКИТЕ машини на този НОВ производител... Но независимо от това продажбите на именно този супер-актуален модел на GENESIS през м. юли в Щатите са отбелязали увеличение от над 174 на сто, който факт съответно требе да говори нещо на местната общественост, която все още као малко дете се прехласва пред германските ретро-визии МВ и Аudii
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY! ( преди 5 месеца )
    Току-що научих, че машината, която е карала Голф-звездата Тайгър Уудс при жестоката катастрофа на 23.02.21 г., когато САМ губи контрол в/у возилото и без никакъв спирачен път се удря в 1 дърво с около 150 км/ч е била новият модел SUV на GENESIS - GV80, и това е инфо дошлра директно от премиум-производителя. Никъде и никой в репорта от аварията НЕ споменава марката в медиите - ЗАЩО ли?!? Просто ЗАЩОТО се оказва на живо,че това е 1 от най-СИГУРНИТЕ+ЗДРАВИ машини в СВЕТА изобщо!!! ЕТО ЗАЩО!!!
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY! ( преди 5 месеца )
    До н-р 12-ти: Навремето оня от левия ви бряг бай ти Емил изгря с песновката: "Върви каручката на стария БУ0", затуй карай си и се кефи на СТАРАта СИ барачка, Н0 ето ти 1 още по-АКТуална вест от 25.HOB.,21 год.: "ХЮНДАЙ и неговият IONIC-5 с 480 км пробег прибра най-нагло и безнаказано наградата ГЕРМАНска КОЛА на ГОДИНАта-2i22-ра (GCOTY), изпреварвайки съответно дирекната Konkurrenzia на водещите домашни премиум-брандс: BMW iX + M-Benz EQS. И това става именно в Бизнес-Меката Фр./Майн
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    B-yorval=MG! ( преди 5 месеца )
    И още нещо в тази връзка, не толкоз актуално, колкото БОЛЕЗНЕНО ПОЗНАТО и специално от мен тук посочено/прокламирано напоследък като РЕАЛно фактологическо ЯВЛЕНИЕ: GENESIS is one of the highest-ranked brands in the automotive industry by respected 3-party experts incl: North American Car of Year, Consumer Reports & J.D. Power. GЕNESIS is the ONLY BRAND with a full product range to achieve IIHS - Top Safety Pick+.
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY! ( преди 5 месеца )
    ИнФо за късогледия 12: Genesis -X- ELECTRIC - Concept car that represents the Brands future designs & the quintessence of Genesis Athletic Elegance design philosophy earned BEST of the BEST honors at Red Dot Design Awards in Frankfurt/Main, Nordrhein-Westfalen. GENESIS announced today that its electric concept car "X - Concept", has won a Red Dot: "Best of the Best" award in the Mobility + Transportation segment of the Design Concept category in 2021. Тази новина е с дата: 21.ОКт.,2021 год.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Радев ( преди 5 месеца )
    В Европа може и да продадат стотина бройки, ако изобщо ще се предлага. Иначе изглежда свежо и определено разчупва шаблона, наложен от немската света троица.
  • #11
    3 rate up comment 10 rate down comment
    s klasse ( преди 5 месеца )
    Когато г-жа Бенц е прекосявала Германия с бензиновата триколка на мъжа си, тия са били още в първобитно-общинния строй!!! Ноо, като толкова им се доверявате - купувайте се ги изделията им!! Аз лично предпочитам съвременните наследници на оная триколка!!
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY! ( преди 5 месеца )
    ПРОБЛЕМЪТ не се корени в самия кар G-S, в доказаните от тестове и независими проверки+изследвания безспорни качества на епи-кУрейскя премиум, а е логична последица от КОНСЕРВАтивното ни остаряло и по инерция мислене и залегналите у нас с течение на годините улегнали възприятия и гледна точка, че... едва ли НОВОто и НЕутвърденото е по-добро от изпитаното и проверено СТАР0. Но след като СТАРОто не показва РЕАЛни качества и издръжливост с времето, тогава ко праим? Пак ли залагаме на него?!?
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY! ( преди 5 месеца )
    Настоящата ми идея е, че G-S е постижим и съответно си струва и последния ЕU-цент т.к. независимата щатска Агенция е обявила моделите МУ за най-здравите и качествени LUX-автомобили на пазара изобщо. Да, премиум, но пък ДОСТЪПЕН като чисто НОВ за средно-классовия потребител от 100 хил.лв точно и с времето ще се доказва като такъв изключителен кар, след като за тези 6 г. продажбите скочиха от 5 на 22 хил. за година преди Ковида още повече от това лято брандът стъпи и на EU-пазара в DE,GB+CH.Факт.
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Who Cares ( преди 5 месеца )
    Za da se dokazhe che takyv avtomobil si zasluzhava parite sa nuzhni godini. Inache sled 2 godini dryzhkite padat, vratite hlopat, tapceriiata se otlepva, dvigatelia se razpada i t.n. prelesti na krasivi igrachki za den do pladne.