IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Genesis показа коза си срещу германците

Луксозният седан G90 ще се предлага и с увеличена колесна база

Genesis G90 все още изглежда относително свеж модел, благодарение на последния фейслифт на луксозния седан от 2018 година. Но това не бе второ поколение, а по-скоро сериозно обновяване на лансирания през 2015 година под името EQ900 модел, когато от Hyundai решиха да отделят Genesis като самостоятелна луксозна марка.


Genesis G90


Сега, първият модел на марката Genesis, влиза в своето второ поколение, като има сериозните амбиции да атакува германските премиум модели на Audi, BMW и Mercedes-Benz. И възнамерява да го стори с атрактивен дизайн, много лукс в салона, богато оборудване с нови технологии, както и версия с удължена колесна база, с която да бори немските топ лимузини.

По отношение на дизайна, няма как да не видим сходства с последните лансирани модели на луксозната марка, като електрическия кросоувър GV60 и комбито  G70 Shooting Brake. Челната решетка е масивна и стилна, като е допълнена с познатите двуредови светлини от цитираните модели, но с малко модифицирана визия.


Genesis G90


Връщайки се на версията с удължена колесна база (синият автомобил от снимките), той предлага 190 мм допълнително между двете оси спрямо стандартния модел, което увеличава пространството в салона за пасажерите. Това не е първият LWB вариант на модела, тъй като такъв се появи още през 2019 година в родната Корея, но се предлагаше само там. Сега тази версия ще е достъпна за глобални поръчки.

Независимо от конфигурацията, Genesis G90 ще се предлага с автоматично изскачащи дръжки на вратите, като най-лесно стандартният и удължения вариант ще се различават по дължината на задната врата. В допълнение, моделите ще се предлагат и с различни по дизайн 20-инчови джанти. Доста авангардни са и мигачите на новата лимузина, които продължават тенденцията с двуредовите светлини. Същата идея е приложена и отзад, където виждаме два самостоятелни LED бара по протежението на капака.


Genesis G90


От Genesis все още не представят никаква техническа информация за новия модел, но видно от фиксираните стъкла след задните врати, G90 е по-дълъг от предшественика си, дори и в стандартната си версия. Все още няма и официални изображения на интериора, но съдейки по разпространени в интернет шпионски снимки, ще има солидно използване на екрани, в добавка с физически контролери на някои функции.

Повече информация за новото поколение Genesis G90 се очаква през следващите седмици. Засега е ясно, че флагманската лимузина на луксозната корейска марка няма да се предлага на европейските пазари, а ще е резервирана за Азия и САЩ.

Повече снимки на Genesis G90 вижте в галерията:

0 от 500
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Д-р Исня ( преди 2 години )
    "Ще го пробваме и този"Генезис" след 10-тина години, живот и здраве."Заделил съм 5 бона за него.
  • #5
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Sameman ( преди 2 години )
    Много добро! Единствената му слаба страна е марката. Това ще му попречи да спечели голям пазар. Във всички ревюта хвалят безкрайно много последните Genesis модели. Дори ги поставят на по-високо ниво от преките му конглокенти.
  • #4
    6 rate up comment 0 rate down comment
    УйДай ( преди 2 години )
    тоя "коз" мяза на вале спатия ...
  • #3
    3 rate up comment 5 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY! ( преди 2 години )
    Изводът на Британски учени е, че повечето шофьори на водещите германските модели автомобили - BMW, MB, както и Audi показват повече психопатични наклонности от останалите участници на пътя. Звучи малко странно, сензационно и "скандално", но изследванията го посочват като реален, действително съществуващ факт в нашто авто-ежедневие... Не мога да кажа доколко е адекватно и отговарящо на поведението и начина им на действие, но щом го твърдят, би следвало да е правдиво туй твърдение.
  • #2
    2 rate up comment 3 rate down comment
    B-yorval=MG! ( преди 2 години )
    И леко да вметна само, че доскоро, най-луксозното им висш клас изделие имаше точно следната цена в долари в Щатите: около 78-83 хиляди според оборудването и в зависимост от техн.показатели. В лева /по сегашния висок глокс/ това прави някъде около 144 600 лева, т.е. близо 30-ина процента по-евтин от прекия му Con-cur-рент от МБ/Ауди.
  • #1
    4 rate up comment 6 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY! ( преди 2 години )
    Уе-уе, мале... Тез готини епи-кУрейчета ще оставят феновете на джърман-премиумите без дъх и с яко усилена сърдечна дейност САМО като зърнат профила, визията и леко грациозно минаващия покрай тях благородно извисяващ се силует на G-E-N-E-S-i-SA! И ненапразно им думах ази че тия в най-скоро време ще ги издухат ЯК.0. и т.нар.германска Con-Curr-енция напразно ще се опитва да ги задмине, но УВИ - това е невъзможно, поне на сегашния етап в развитието на Планетата ни Земя...