IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Volvo XC90 ще запази бензиновия двигател

Флагманът на шведите ще следва концепцията Recharge

През миналия юни Volvo представи Concept Recharge - голям напълно електрически SUV, който дава представа за новото новото поколение на флагмана на марката XC90. Серийната версия ще дебютира през 2022 г., съобщава британското издание Autocar, което разкрива подробности за модела.


Volvo Recharge Concept


Очаква третото поколение XC90 да следва отблизо концепцията (на снимките), като някои детайли ще бъдат смекчени за производството. Промените вероятно ще включват конвенционален дизайн на вратите и колоните, подобни, но по-малко тънки LED-светлини и джанти с по-малък диаметър със стандартни гуми.

Въпреки усъвършенстваните характеристики, серийният модел ще запази пропорциите на комби, които ще го отличават от познатите SUV на пазара, като едновременно с това ще бъде отдадена почит на богатото наследство на Volvo. Тази стратегия е насочена към купувачи, които харесват комбита, но искат по-голям пътен просвет и по-висока позиция на сядана на шофьора.


Volvo Recharge Concept


По отношение на интериора, свободно стоящите седалки при концепта вероятно ще бъдат заменени от традиционни, като в салона ще има място за 7 пътници. Ще се залага на скандинавския минимализъм и на устойчиви екологични материали, които характеризират марката Volvo. На таблото пред водача и спътника му ще има голям сензорен екран, комбиниращ приборен панел и информационно-развлекателна система.

Традиционно, шведите акцентират върху безопасността, като новото Volvo XC90 ще бъде изградено на платформата SPA2, която е усъвършенствана версия на настоящата архитектура. Това ще позволи флагманът на марката да се предлага както с бензинови двигатели (марката се отказа от дизела), така и електрическо задвижване. Ще има и хибридна версия – PHEV, която ще се зарежда от мрежата.


Volvo Recharge Concept


Версиите изцяло на ток ще бъдат няколко, като ще се различават както по броя на електромоторите – един или два, така и по капацитета на батерия. Топ-вариантът ще изминава около 510 км с едно зареждане. Ще има спортна версия и по-скъпа версия, която ще се продава като Polestar 3, като тя ще е много луксозна и ще има само две реда седалки.

Снимки: Volvo

0 от 500
  • #2
    3 rate up comment 4 rate down comment
    LPG ( преди 2 години )
    Дизелът не бил а Е най-мръсното задвижване в историята на транспорта. Дизел не е кола, а марка дрехи. Дизеловите твърди частици не се филтрират в дихателната с-***, а навлизат директно в кръвта. Филтрите не помагат, защото се задръстват и самоизпразват през определено време нацяло. Светва ти лампичка, колата дава яко газ и отзад става Кербала. Карането на дизел е като едно време, дето са пиели радиоактивни сокове и са мацали радиоактивни кремчета, докато не са почнали да *** и да се усещат...
  • #1
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Дизела бил мръсен, незнам какво си. А да сложиш бензинов миксер на 2.5т кола е мега икономино и еко с едни 10/100 (поне) разход? Тотално сбъркана работа.. но това е много точно олицитворенеи на днешните политици... сбъркани..