IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Още една държава от ЕС отхвърли забраната на бензина и дизела

Италия официално поиска преразглеждане на плана „Fit for 55"

Италия стана поредната държава от ЕС, която не е съгласна със спирането на продажбата на бензинови и дизелови автомобили от 2035 г., предложено от Европейската комисия в пакета за климатични реформи Fit for 55 (Готови за 55). Това обяви министърът на икономическо развитие на страната Джанкарло Джорджети.


вредни емисии


„Правителството ни счита за необходимо да предложи на Европейската комисия преразглеждане на гореспоменатия пакет, за да насърчи управлението на екологичния преход, като отчита нуждите на италианската автомобилна индустрия и социалните аспекти, свързани с нея", категоричен беше министърът.

Това означава, че Италия също няма да бъде готова да спре продажбите на конвенционални автомобили дори слез 14 години. Според Джорджети, подобно решение би има тежки последици за веригата от производители и доставчици на автомобилни компоненти, които играят основна роля в индустрията на страната.

„Трябва да бъдем готови да се изправим пред екологичния преход с технологично неутрален подход. Не може намаляването и премахването на вредните емисии да бъдат синоним на електричеството. Има и други пътища за постигането на тези цели, като не бива те да бъдат отхвърляни с лека ръка“, каза още министърът.

Джорджети беше категоричен, че „изследванията и разработките на други неизкопаеми горива трябва да продължат, като италианските компании вече са направили сериозни инвестиции в тях". Всичко това е било съобщено на конференция COP26 в Глазгоу, където и други държави от ЕС, сред които и Германия, също отхвърлиха плана на Европейската комисия.

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 2 години )
    #10 Слънцето не може да се скрие с пръст, bro!
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    до 12-а пък аз се чудя защо ТЕСЛА са толкова "евтини".
  • #12
    6 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Те нещата е ясно че няма как да станат с регионални решения, където месните феодали могат да натиснат някой министър. Решението трябва да е на ниво ЕС, решава се от 2035г. край на продажбите на нови автомобили с ДВГ и точка. След това се налага след още 10г. спиране на достъпа до градовете на автомобили с ДВГ. И след още 10 спиране изцяло от движение на автомобили с ДВГ. За този период от 34г. ще има всякакви ел.коли нови, втора,трета.. пета ръка, дето се вика електричка за всеки зжоб и готово.
  • #11
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Нали се сещаш че колкото и ефективни да са панелите пак едно е юли 12 часа силно слънце друго е януари 6 часа с облаци. Все имаш 3:1 съотношение на произведения ток. Като добавиш и разходите са отопление на ток, след като няма ТЕЦ и дефицита стана голям. Щом няма слънце има вятър, дали? Нямаш такава гаранция.
  • #10
    13 rate up comment 8 rate down comment
    BENZIN ( преди 2 години )
    Бие ли ви тока. Предлагам всички мъсконапушяци тук, да си поръчат по един соларен панел от наркото, да си го сложите върху празните тикви и да стоите с тях на слънце. Поне да има някаква полза от тия неща дето са ви на раменете. Ще обикаляте като еко светулки.
  • #9
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Пинко ( преди 2 години )
    До 10: Кой е казал да се използва само солари?? Ина микс от енергоносители, които не ползват горене. Германците спряха АЕЦ преди да са готови за това. Нищо, затова са уроците, да се научат.
  • #8
    21 rate up comment 1 rate down comment
    До Пинко ( преди 2 години )
    Миналата година Германия ,която има изключително много фотоволтаици била принудена да използва ТЕЦовете си на мах ,защото годината била с много ниско слънцегреене ,абсолютно никога няма как една държава да разчита само на ВЕИ
  • #7
    10 rate up comment 4 rate down comment
    До пинко ( преди 2 години )
    И ще ни разясниш ли на нас простите *** как ще пренесеш юлското слънце през февруари? И къде ще складираме отпадъците на АЕЦ-овете генерирани през следващите 10-тина хиляди години докато първите започнат да стават безопасни? Съгласен съм че зелената енергия и ел превоза са бъдещето, но далеч не сме готови за това. След 20-тина години може би ще можем да започнем прехода
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Много интересно как всички държави където автомобилната индустрия е ключов и стратегически отрасъл изведнъж започнаха да се дърпат и да се правят на ударени. Къде е оня със зелената сделка дето ще забранява колите. Никоя държава като Германия, Япония, Франция, САЩ или Китай няма да забрани производството на коли максимално дълго.
  • #5
    3 rate up comment 22 rate down comment
    Киро ( преди 2 години )
    Ауу, Ферари, Ламборгини, Мазерати и тн. са *** яко пред италианските политици. Принципно аз не съм против да продължава да има такива коли - данък 10 К Евро на година и да си карат Фераритата.