IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-надеждните европейски дизелови двигатели

Тези мотори имат ресурс от над 300 000 километра

Дизеловите двигатели имат противоречива репутация. Някои шофьори откровено не ги харесват заради специфичния им звук на работа, капризен характер и взискателност към обслужването и качеството на горивото. Други, напротив, карат изключително с дизелово гориво, възхищавайки се на отличните характеристики – най-вече на ниския разход.

Кои са дизеловите двигатели, причиняващи най-малко проблеми? Като цяло всички оценки за надеждност са много субективни, тъй като имат голям брой променливи показатели. Например, надеждността е силно повлияна от качеството на горивото, наличието на качествени резервни части, както и на достатъчно квалифицирани специалисти, които да ги ремонтират. И все пак някои мотори се открояват. В първата част ще ви представим двигатели на европейски производители, а във втората – на тези от Азия.

Най-надеждните дизелови двигатели (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #36
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До 30 ( преди 2 седмици )
    Евро 5 и 6 дизелите на ФВ са трагедия, особено с родната отпадъчна нафта, за 150-200 k km горивната система отива в кофата, а често и колата, ако цената на ремонта не е оправдана, в автоморгата. За ВСВ, ако са искали германците да щели да направят и танков дизел, но не им се е връзвало да го направят. Дизелът е отивал за подводниците и там са направили подходящи двигатели, бензинът за танкове, камиони и самолети. Просто разпределение на ограничени ресурси.
  • #35
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Bing ( преди 2 седмици )
    От личен опит-D5 на Волво S60 ,версията 163 кс. ремап на 196 някъде, железен двигател и в същото време доста икономичен,друг неспоменат тук двигател-1,9 dci на Рено Сценик 2, версията му 131 кс. На 380 000 ,100 к. навъртяни от мен и реално сигурно гони 500 к -рециклирано турбо и сменен EGR клапан са единствените ремонти правени по двигателя,но и на двете коли масло се сменя на 8000-10000 км. макс и се сипва само от по скъпия дизел с добавки,основно максмоушън.Всичко е до обслужване и подръжка.
  • #34
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Класика ( преди 2 седмици )
    Френски дизел братче Най добрите
  • #33
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Д.Димитров ( преди 2 седмици )
    Дизелът е за дълго каране,в градът ...бензин.газ
  • #32
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Сникерс до #4 ( преди 2 седмици )
    Не си тикогато си *** с бензинови танкове, щот са мноу яки фрицовите инжИнери ха ха ха
  • #31
    7 rate up comment 0 rate down comment
    До#17 ( преди 2 седмици )
    Особено новите с три кенчета и духалка към тях нали?)))))
  • #30
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До 29 ( преди 2 седмици )
    Що си мислят , че са яката работа, ама само те, още ВСВ не можаха да направят танков дизел "техничарите")))))
  • #29
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Ха ха ( преди 2 седмици )
    От всички тия ярмомелките на Ханс требе да се низвергнат, дизел ли - HDI, това и децата го знаят, д краен случай Фиат или Волво (той пак френски де).....
  • #28
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Че ако не Мерцедес да използва двигатели на Рено - кой друг? Те всъщност не се ли отказаха да правят двигатели? И защо?!
  • #27
    17 rate up comment 11 rate down comment
    Бай Х ( преди 2 седмици )
    От години най-добрият дизел е на Рено-Нисан,но тук е наблегнато на Швабската реклама,която няма нищо общо с действителността !!!Поредната куха писаница !