fallback

Може ли Mercedes EQS да победи S-Class на писта?

Двата луксозни седана се срещат в любопитно състезание (ВИДЕО)

Вярно е, че никой няма да купи нито един от тези два модела на Mercedes, за да го изкарана пистата. И все пак тестването на управлението на тези две големи, меки, удобни машини, които представляват миналото, настоящето и бъдещето на автомобилния лукс със сигурност ще привлече много хора. Сред тях е и водещият на Carwow – Мат Уотсън, който провери как се справят луксозните седани на пистата.

От едната страна е бензиновата версия на S-Class, която е оборудвана с редови двигател с 6 цилиндъра, която развива 441 к.с. и 520 Нм въртящ момент, като тежи 2056 кг. Срещу нея се изправя електрическият EQS, чието тегло е цели 2480 кг. Това е модификацията с най-голяма батерия – капацитет от 108 кВт/ч, но тя е само с един електромотор, който осигурява 335 к.с. и 570 Нм.

Въпреки предимството на въртящия момент, EQS изглежда е в неизгодно положение спрямо съперника си в случая, като това се дължи на по-голямото тегло и по-малката мощност. Мат Уотсън обаче е на мнение, че електромобилът е по-забавен за шофиране. Причината е, че стандартната S-Class е максимално безопасна и предлага известно недозавиване, докато ЕQS доставя по-голяма удоволствие.

„Това се усеща особено в завоите и трябва да си призная, че всъщност предпочитам именно EQS. Той е някак си по-игрив и по-отзивчив при скоростно шофиране“, коментира Уотсън. Дали обаче това относително предимство в динамиката ще доведе до по-добро време за обиколка, ще разберете във видеото.

Снимка и видео: Carwow

fallback
  • #8
    3-фазния ( преди 3 години )
    #6 Стане ли въпрос за коли на ток и пробег, се почват рибарските приказки. Все едно дедо ми да ми говори за спортни добавки. EQS има рекордното челно съпротивление 0.2 (първи е Model S Plaid с 0.19) и разход 15.53 кВтч/100 км. Цялата тежест е ниско долу в пода с идеално разпределено тегло. Няма обръщане. В сравнение с него, нормалната S-класа с двигател, турен отпред в коша като чувал с картофи, е все едно Доли Партън да прави гимнастика :D
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    7, добра идея, но айде да скъсим малко, че електричката трябва да стигне преди да я класифицират като олд таиймер (30г). Москва - С. Петерсбург е перфектно.
  • #6
    До 3 ( преди 3 години )
    Направо да го пуснат от Москва до Бразилия да кара!
  • #5
    край ( преди 3 години )
    Електрически мерцедес се връзва със смартфон" Нокия. Батерията е 2/3 от колата и тя не е немска щото такава просто няма.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    EQS е просто уникален автомобил. Първо, че заради липсата на двигател, предния капак е къс и се отваря още по-голямо пространство в купето от мястото предлагано в S клас. Второ предното табло е като на космически кораб от бъдещето. Интериора е супер лукс и топ материали. Пробега е 800 километра с тази батерия, което вече е добре за ел.автомобил, изобщо колата е просто перфектна за дълго и приятно шофиране, определено не е мислена за писта.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Е на писта...може и драг на сфетофар да пробват. Дали ускорва до 50 за 2 или 5с... все тая. Я да ги сравнят Щутгарт-Берлин (да не им се завие свят на писта за 600км) но да не ги карат с 130.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Тук идеята е да се види разликата между класическа и електрическа платформа.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    EQS е доста по-красив автомобил.Иначе точно тези автомобили не са направени за писта
fallback
Последни