IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте отблизо как работи двигателят с вътрешно горене

Блогър засне мотора отвътре на забавен каданс (ВИДЕО)

YouTube-каналът TROdesigns публикува необичайно видео, чийто автор демонстрира как работи двигател с вътрешно горене отвътре. Специално за демонстрацията блогърът сам е направил прозрачен цилиндър, а също така е модернизирал други елементи на агрегата. Така, благодарение на високата резолюция 4K и Super Slo-Mo (много забавен каданс), можете да видите движението на пламъка в горивната камера.


двигател


Американският блогър е успя да заснема работата на двигателя с вътрешно горене, без да повреди видеокамерата. Той сам е направил прозрачен цилиндър от акрил, който монтира вместо стандартния елемент на четиритактов двигател на мотоциклет от Honda XR75 от 1977 година

За да не надраска стените на цилиндъра, блогърът е заменил металните пръстени с тефлонови, а също така е модернизирал оригиналното бутало. Освен това, инженерът е успял да намали степента на компресия, като удължи самия цилиндър.


br />

Факт е, че такъв двигател с вътрешно горене няма как да бъде използван в реалния живот, но той идеално показва как действа системата. На забавен каданс и с 4K-резолюция може да се видят всички фази от работата на агрегата, при това с най-малките детайли. Освен това, видеото демонстрира движението на пламъка в горивната камера, пробиването на газове през пръстените, както и взаимодействието на маслото в буталните пръстени със стената на цилиндъра.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #3
    8 rate up comment 1 rate down comment
    //// ( преди 2 години )
    Механик, че така така е. Ама то и еб**** е също е доста от преди Викторианската епоха и е също възвратно-постъпателно движение, но двутактово. И въпреки че е от пантивека, никой не го е спрял:))))Това малко в кръга на базика. Но ел. колите не са панацея и няма ни спасят.
  • #2
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    браво за ентусиазма !страхотно онагледяване !
  • #1
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Механик ( преди 2 години )
    Отлична работа на блогъра. Тъжното е, че само един от 4 такта е работен. Все едно да ти кажат ще ти даваме заплата само в един на 4 месеца... и ти напускаш. Другото е, че в 3 и 4-цилиндрови двигатели нямаме застъпване на работни тактове, т.е. мощността се отдава неравномерно, на тласъци. Като при ярмомелките. Общо взето си е технология от Викторианската епоха.