IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-Benz ще намали печалбата на дилърите си

Със спестените пари компанията ще финансира eлектромобилите си

Mercedes-Benz ще използва част от маржовете на печалбата на своите дилъри, за да помогне за финансирането на прехода си към електрически превозни средства. Германският производител вече е уведомил търговците на марката в САЩ, че ще намали маржа им с половин процентен пункт до 13 процента. Това намаление ще дойде от 6-процентния „търговски марж“, който дилърите използват.


Mercedes-Benz


„Те разглеждат всяка възможност да компенсират тези разходи и намаляването на маржа е един от начините да го направят“, каза Джеф Айоза, дилър на Mercedes в Ню Лондон (Кънектикът).

От компанията потвърдиха, че не предвиждат намаляване на своите печалби през следващите 5 години. Според главния изпълнителен директор на марката в САЩ – Дмитрис Псилакис, целта на Mercedes не е да осигурява рентабилност на своите дилъри.


Mercedes-Benz


„Виждам, че приоритетите за дилъра може да се променят в бъдеще, тъй като той ще трябва да прокара една или друга технология. Маржът е двигател на производителността, така че е свързан с някои критерии за производителност, които ще бъдат адаптирани към електрическия продукт“, заяви Псилакис.

Компанията планира да инвестира повече от 46 милиарда долара за разработване на електрически превозни средства между 2022 и 2030 година. Тя вече информира търговците на дребно, че ще предложи нови бонуси при продажбите на електромобили и сертифицирани употребявани автомобили.


Mercedes-Benz


Изданието Auto News също така съобщава, че производителят на автомобили е опростил структурата на маржовете на дилърите и е намалил броя на критериите за ефективност, които трябва да бъдат постигнати, за да могат дилърите да спечелят своите бонуси. Рентабилността на търговците нарасна по време на пандемията, като възвращаемостта на продажбите почти се удвои от 3,3% на 6,4%.

„Дилърите правят повече пари, отколкото са правили през живота си, така че, ако има подходящ момент за намаляване на маржовете им, той е точно сега", казва Патрик Уомак, директор на представителство на Mercedes-Benz в Билингс (щата Монтана).


Mercedes-Benz


В Mercedes-Benz очакват пазарът на електромобили в Северна Америка да нарасне с 850% през следващите шест години, като половината от глобалното производство на компания до 2025 година трябва да бъде именно на превозни средства на ток.

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    в сервизите работят хора които не могат да четат и да пишат и имат четири крака и гледат по тъпо от всеки квартален *** понякога си мисля ако хвърля гаечен ключ в сервиз дали някой от тях няма да се затича да го вземе
  • #12
    5 rate up comment 0 rate down comment
    AMG ( преди 1 месец )
    Само в София БМВ има 4 дилъра и сервизи - може да си избираш, все пак има някаква конКУРенция! При Мерц нещата са зле още от татово време - първо беше УБО-сервиза, прерастнал в балкан-скандал, сега преименуван от некъв арабин на силвър стар! Опашки, нерви, чакане...ами няма друга алтернатива, ако щеш...
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    EQC има 18
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    в нашето мобиле има само 8 обяви за мерцеденс бенз EQS, кой точно лъже?????
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    Вероятно си прав. Само че не виждам къде е проблемът? Все пак тези два месеца бяха през ноември и декември месец 2019 година. Обаче пък веднага изниква въпросът, защо толкова много собственици искат да се отърват от чисто новите си автомобили още една година след покупката? Сигурно са "много доволни"
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 6 ( преди 1 месец )
    Е аз ти казвам да отвориш мобилето, немското и българското и да видиш сам колко много бройки се продават втора ръка. Как да ти вярва човек на нещата които пишеш, когато реалността е друга?
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Допълнение ( преди 1 месец )
    Тесла модел S не е в класа на Mercedes s-class за да ги сравняваш.
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    Тези статистики не си ги измислям аз. Цитирам:Немското издание Welt съобщи, че въпреки мащабната маркетингова кампания, през ноември, когато моделът излезе на пазара, само 19 EQC-та са били регистрирани във Федералната република. През декември пък от Daimler са реализирали 36 продажби.Статията е озаглавена доста красноречиво:"Никой в Германия не иска електрическия Mercedes" потърси я в google и я прочети.
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 ( преди 1 месец )
    Е как са направили 50 продажби, като само в нашето мобиле има 20 обяви втора ръка, в мобиле де има над 230 обяви. Сега не ми е ясно колко е добра като автомобил но Мерцедес EQS е без алтернатива в момента. Вътрешно пространство по-голямо от на S клас, интериора е уникален, не можеш да разбереш в автомобил ли си или космическа совалка. Пробега е 780км. Верно цените ас от 200 хиляди лева нагоре, ама получаваш лукс и качество от S клас. Тесла S изглежда като, два ценови класи надоло.
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    за такава цена е нормално да стане фиаско