IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

20-те най-големи автомобилни недомислици

Дори и добрите инженери и дизайнери понякога имат шокиращи пропуски

Проектирането на автомобил е изключително сложен процес, който е пълен с потенциални бедствия. Фактът, че производителите обикновено се справят правилно през повечето време, е едно от чудесата на нашата епоха. Но понякога те може да объркат, тъй като са имали добра идея, но тя не се е получила или пък са следвали тенденция в модата, която е трябвало отдавна да бъде забравена. Изданието Autocar събра на едно място именно такива недостатъци на автомобили. Повечето от тях са дизайнерски недомислици, които се срещат дори при популярни и успешни модели. Освен това са посочени и някои решения или технологии, които вместо да помагат на автомобилна индустрия, по-скоро пречат.
 
 
Най-големите недомислици на инженери и дизайнери (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 5 rate down comment
    До Алфист ( преди 1 месец )
    Всички купили си Алфа са мозъчно ограничени
  • #11
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Алфист ( преди 1 месец )
    Що за глупост сте написали за светлините на Алфа Ромео Мито? За кой вариант говорите, защото моето иска едно докосване за включване на светлините, без значение дали колата е в движение или не. След като прочетох тази простотия, нещастно сложена като номер 1, не виждам смисъл да си изгубя времето, четейки измишльотини.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 1 месец )
    За мен най-добрия вариант относно управлението на функциите е, голяма част да са изнесени на волана. За климатика отделен блок и това е.
  • #9
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Гошо ( преди 1 месец )
    Не мисля, че шофьорите искат сензорни бутони. Основната причина е че за производителите така е по-евтино. Другата е, че функциите станаха толкова много, че няма място на таблото за всички бутони.
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Жладимир ( преди 1 месец )
    Информацията за ХМ ви е грешна. Ръчната на този модел се освобождава с ръка.
  • #7
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Рено... ( преди 1 месец )
    масово дефектни още от завода! Факт!
  • #6
    25 rate up comment 22 rate down comment
    Рено ентусиаст ( преди 1 месец )
    Че 911 е мало умен автомобил чиито продажби се дължат единствено на немската пропагандна машина е доказан факт.Да сложиш двигател зад задният мост като имплантиран тумор който влошава управляемостта по всички показатели е пример за инженерната некадърност взела връх в Цюфенхаузен
  • #5
    19 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    заради разположението на двигателя при порше с висока скорост предните колела губят сцепление с настилката и автомобила хваща гората
  • #4
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Муахаха ( преди 1 месец )
    Това с ръчната спирачка доказа колко са познанията на автора за автомобилите :-) :-) :-) Бай дъ уей Захариев! Същата спирачка е и на мерцедесите с ръчни скоростни кутии! Лично позлвах Е220 с ръчни скорости и ама грам проблем съм нямал с потеглянето по наклон, с този вид "ръчна спирачка" ама грам!!!
  • #3
    23 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Какъв е проблемът да държиш *** на спирачките с десния крак, да освободиш *** на "ръчната" с левия и след това да тръгнеш?! Никой нормален човек, който усеща автомобила си, не държи ръчната, за да потегли по наклон. Цаката е в бързите крака.