IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bentley Bentayga срещу Range Rover Sport – оправдана ли е 2 пъти по-високата цена?

Едно сравнение на хибридните версии на луксозните британски всъдеходи (ВИДЕО)

Когато става дума за луксозни всъдеходи, няма как да се отрече, че британските производители имат някои доста впечатляващи предложения. И докато Land Rover завладява този клас от доста време със своя Range Rover, то Bentley е от скоро в играта с Bentayga.


Bentley Bentayga срещу Range Rover Sport


Това е причината, поради която Мат Уотсън от Carwow реши да противопостави Range Rover Sport срещу Bentley Bentayga, като за целта са избрани хибридните версии на двата модела. От ценова гледна точка сравнението не е съвсем равностойно, тъй като Bentayga струва 155 000 лири (183 000 евро), което е 2 пъти повече от Range Rover Sport с неговите 77 000 лири (91 000 евро).

Технически двата всъдехода също се различават. Bentayga Plug-In Hybrid разчита на 3,0-литров V6 с турбокомпресор, съчетан с електромотор. Съвкупната мощност е 440 к.с. При Range Rover Sport PHEV бензиновият двигател е 2,0-литров с 4 цилиндъра, като с помощта на електромотор мощността достига 404 к.с. Разликата изглежда голяма, но и двата модела ускоряват от 0 до 100 км/ч за малко повече от 5 секунди.

В града, където тези превозни средства вероятно ще прекарат по-голямата част от живота си, и двата модела се представят впечатляващо. Все пак, Уотсън отчита, че Range Rover Sport изостава при преминаване от електрическо задвижване към бензиновия двигател, когато водачът махне крака си от педала и това може да повлияе леко на увереността му при изпреварване. От друга страна, Bentayga е по-изискана. Неговото окачване се справя отлично с дупките, а мощността е на разположение моментално.



При дизайна се отчита изчистения вид на Range Rover Sport печели, докато Bentayga демонстрира крещящ лукс. Моделът на Bentley печели и тук благодарение на хромираните акценти, по-широката каросерия и по-големи колела (макар и само с един инч). Същото важи и за интериора, като при Bentayga има допълнителен пакет Muliiner, струващ 10 000 лири (11 800 евро). В резултат на това салона всичко е толкова красиво, колкото си го представя човек.

Интериорът на Range Rover по никакъв начин не е изтъркан, но просто не отговаря на най-доброто, предлагано от компанията от Крю. Мястото за пътниците отзад не е толкова голямо в Range Rover Sport, колкото е в Bentley, особено ако трябва да се постави и детска седалка.

Достатъчно ли е всичко това, за да оправдае огромната разлика в цените между двата автомобила? Според Уотсън, Bentley Bentayga може да е по-добър от Range Rover Sport в почти всяка категория като цяло, но не струва 2 пъти повече.

Снимка и видео: Carwow

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Бмв нямаха нищо общо с Ролс тъй като отдавна Бмв не правят самолерни двигатели.А и самолетната фирма Ролс няма нищо общо с колите Ролс и Бентло бяха обединени в една фирма.
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    А Маргарет Тачер не даде щото ЮК беше фалирал.След ВСВ Англия макар и победител беше ограбена от ЮСА и загуби повечето си световни владения оказа се че победената Германия има повече паеи от победителката Англия с помощта на Сащ който помпаше и помпа Германия.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако англичаните можеха да правят коли, щяха да успеят да съберат няколко марки под една шапка и да имат производител подобно на Фиат, ВАГ , PSA , но Маргарит Тачер не даде пари и ги остави да фалират
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 7 ( преди 2 години )
    Собственика на Ролс Ройс-Бентли, продава на ВАГ двете марки. Но се оказва че самата марка която произвежда колите се казва Ролс Ройс мотърс, но има и друга марка Ролс Ройс pic която върти бизнес с БМВ и именно БМВ купуват втората, която няма нищо общо с автомобилната марка Ролс Ройс. Тоест ВАГ държат всички права за формата на решетката, емблемата, фигурката "Духът на екстаза", и се разбират БМВ да им дава за 4г. двигатели и някакви пари и им прехварлят Решетки,емблеми... всичко.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До #6 ( преди 2 години )
    Едно уточнение, VW купи компанията но не е продавала нищо на BMW, те *** им одмъкнаха марката RR тъй като работили заедно с тях по самолетните мотори, какъвто бизнес имат и двете фирми. Така BMW получи марката RR a VW взе Bently и завода в Крю
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ролс Ройс-Бентли бяха една компания, и *** бе че всъщност бяха една и съща кола, с леки промени в екстериора и беше трудно на външен вид ако не видиш емблемите да познаеш каква е колата Ролс или Бентли? Фолксваген купи компанията, когато фалира, но веднага продаде Ролс Ройс на БМВ а си остави Бентли. Днес и двете марки просперират. Британците просто не могат да го правят. За това изпофалираха и Ягуар, Ленд Роувър, Лотус, Астън Мартин.. сега обаче те са в сигурни ръце и има надежда за тях.
  • #2
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Хаха Бентли правеха топ машини с техни си двигатели и бяха символ на лукс инпрестиж а не ширпотреба фв файтони със сменена емблема и решетка.Бенрли Ернейдж е топ кола много по добря от вягинските недоразумения като континентал
  • #1
    3 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Бентли е много зле под ръководството на ФВ