IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Блогър разглоби Toyota Land Cruiser 300 и показа защо е различна

Специалистът разкрива силните и слабите страни на всъдехода (ВИДЕО)

Автомобилният блогър Иля Свиридов публикува ново видео в своя YouTube-канал "Club Service", в което напълно разглобява Toyota Land Cruiser 300. Във видеото специалистът разказа по какво се различава новото поколение на популярния SUV от своя предшественик.


Toyota Land Cruiser


Свиридов започва разглобяването на автомобила, като премахва пластмасовите елементи на каросерията. Първото нещо, на което специалистът обръща внимание, е надеждното качество на крепежните елементи и лесното демонтиране на пантите. Инженерът успява да свали пластмасовите облицовки и брони, без да повреди щипките. Масивна броня крие висококачествено електрическо окабеляване, маркучи за миене на фаровете, насочена напред камера и фарове за мъгла.

Според експерта, новият Land Cruiser 300 е запазил стоманена силова конструкция, подобна на модела 200, но предните калници, капакът, както и задната врата и покривът са алуминиеви. Това дава възможност да се намали теглото на автомобила с 200 килограма. Всеки елемент от каросерията е със специална маркировка, така че при кражба продажбата на автомобила на резервни части ще бъде по-трудна.



Блогърът стига и до рамата, като отбелязва, че тя е една от най-здравите в съвременната автомобилна индустрия. Свиридов посочва доброто качество на метала, както и използването на лазерно заваряване и наличието на два резервоара за гориво.

Инженерът определя 3,5-литровия бензинов двигател V6 и десетстепенната автоматична трансмисия като „доказани решения, които се използват и при новия Lexus LS“. Скоростната кутия е по-надеждна заради подсилената маслена помпа и редица други модификации. Като минус обаче е посочена липсата на хидропневматично окачване в Land Cruiser 300.

Снимка и видео: Club Service


0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Reader ( преди 1 месец )
    До 12 - Класическият офроудър може да изостава на магистралата, но всичките изброени от вас, като изключим Дифендър и G-class, на офроуд са трагедия...
  • #12
    0 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Японците изостават от тенденциитте с 20 г. както винаги. Ленд Роувър, Мерцедес, Ауди, БМВ - всички предлагат 3-метрово междуосие, широка следа, зверско пътно поведение, мощни спирачки, големи гуми и на всичкото отгоре - 99% от офроуд възможностите на това недоразумение. Тези фирми отдавна разбраха, че класическият офроудър е мъртъв.
  • #11
    1 rate up comment 17 rate down comment
    Докторът ( преди 1 месец )
    Кой го купува този боклу***к в България?Тука дъртите хора с пари карат Мерцедес, а не това нещо от тиота.
  • #10
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Чакат, защото са будали
  • #9
    3 rate up comment 7 rate down comment
    botta ( преди 1 месец )
    #7ха ха бушмене затова ли чакат по 1 година за да си получат новата ТОЙОТА. За кифлите (и мъжки) и има макаронени коли
  • #8
    3 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Бушмен разглобил кола.
  • #7
    3 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #5 е много прав, но изпуска още един елемент - понеже не искат да се откажат от рамата и късото междуосие, които са безсмислени в града и за софтроудинг, където се кара този модел от години, не могат да предложат нито комфорта, нито пътното поведение, нито пространството на конглокентите от Германия и Англия. Това прави моделът една подигравка както за Тойота, така и за клиентите и.
  • #6
    16 rate up comment 0 rate down comment
    До 5 ( преди 1 месец )
    Ясна е позицията ти, но не отчиташ много неща и нямаш погледа на производителя. Мога да гадая, но все пак: няма как да се продава 70-ка на европейския или американския пазар. Става само за арабеските и заедно с Нисан Патрол си има пазарна ниша. За нашите пазари има това, което се търси. Хората искат да печелят, да произвеждат а не да фалират.Има доста ценна информация във видеото за хора, който си търсят такава кола.
  • #5
    9 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не съм впечатлен от новите джипове на Toyota. Това вече не са машини за офроуд и за пътешествия из планини и пустини. Това луксозни коли за пътуване по асфалт.След версията 80 тръгнаха надолу към SUV сегмента. Самата фирма Toyota много добре знаят че новите им модели не стават за сериозно каране и затова все още произвеждат класическата серия 70 за пазарите където има най много търсене. Хората там знаят за какво става въпрос и каква техника им е нужна.
  • #4
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Бай Гуй ( преди 1 месец )
    До #3 Приятелче, ти ако имше 1% от техническите познания на този човек, цена нямаше на пазара в автомобилния бранш у нас.