IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla срещу Volkswagen – има ли истинска битка на пазара?

Разликата между двата производителя в продажбите на електрическите модели все още е голяма

В последно време все повече експерти твърдят, че Volkswagen Group ще настигне и дори изпревари Tesla, за да се превърне в най-големият производител на електромобили. Германският концерн разполага с голям брой марки и заводи, а също така и с няколко платформи за модели на ток, които ще му позволи да се превърне в лидер на пазара.


VW ID vs Tesla


Какво обаче е положението към момента? За първите 9 месеца от годината Tesla отчете 241 300 продажби, докато резултатът на VW Group при електромобилите е 122 110 единици. Данните от предходни периоди също показват, че компанията на Илон Мъск все още има сериозна преднина, като резултатите на двата производителя никога не са близки.

Сега разликата между Tesla и VW Group е 51%, а през второто тримесечие е била още по-голяма – 55%. За 2020 година тя е средно около 33%, което явно показва, че скоро няма да има промяна на върха. Продажбите и на двата производителя растат, като по-ясна представа за тенденцията ще има в края на тази година и през първата половина на 2022.

Затова и експерти посочват, че все още е рано да се твърди, как някой ще отнеме позицията на Tesla като лидер по производство и продажба на електромобили. Още повече, че съвсем скоро ще заработи и заводът на компанията в Европа, на който Мъск и хората му разчитат.

Снимка: Carscoops

0 от 500
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    хаха, изпуснал съм думата фалит
  • #4
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    ако нечие автомобилостроене отива към то това е японското, и го казвам като човек, който кара само японски коли от много отдавна, но след като са толкова изключително зле нищо не може да се направи; точно фолскваген с дийс начело имат много големи шансове
  • #3
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    и двамата пишете дивотиии, немците от 20 години инвестират милиарди в мрежата си, в нови технологии, в зелени мощности, то бива, бива, ама как пък никога нищо не сте разбрали?????
  • #2
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До 1 ( преди 3 месеца )
    Пиши простотии и предразсъдъци а така със сигурност Германия цели с електрификация да затрие автомобилостроенето си и завода на Тесла до Берлин окончателно ще довърши немското автомобилостроене така както Тесла ще фалира..
  • #1
    8 rate up comment 13 rate down comment
    край ( преди 3 месеца )
    Една от целите на електрификацията на колите е да се удари по немското автомобилостроене. Почна се с дизелгейт. Колите стават компютри на колела, а точно там германците хич ги няма. В Европа по инерция купуват немско обаче истината е че съвсем скоро ще разберат че ако искат ел. кола трябва да си вземат американска или корейска или даже китайска но не и немска. Германците нямат батерия а това е 50 + от ел. колата.