IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault се отказва от 5 модела за 2 години

Производството на Scenic, Talisman и Espace спира догодина, а след тях идва ред и на Koleos

Компанията Renault ще се откаже от производството на цели 5 модела наведнъж. До края на следващата година ще бъде пенсионирани Scénic, Grand Scénic, Talisman и Espace, като тяхното място ще заеме новият Mégane E-Tech Electric. А през 2023 година в историята ще отиде и Koleos, който няма да получи наследник.


Renault Mégane E-Tech Electric


Промените в гамата на френския производител се дължат именно на излизането на пазара на първия електрически кросоувър на марката Renault Mégane E-Tech Electric. Компанията изразходва много ресурси за неговата разработка, като появата му на пазара е планирана за март 2022 година.

Дотогава Renault трябва да подготви почвата за успешен старт на печалбите, като една от крачките в тази посока е съкращенията в моделната гама, които ще помогнат за намаляване на вредните емисии СО2. Първи от конвейера ще слезе компактният ван Scenic (на снимката горе), като това ще стане до края на тази година. 


Renault Koleos


През март ще спре производството на двата представителя на Renault в сегемнт D – седана Talisman и комбито Talisman Sport Tourer, а лятото на 2022 година ще бъде последното за Espace. В края на следващата година ще завърши жизнения си цикъл Grand Scenic, а през лятото на 2023 година той ще бъде последван от Koleos (на снимката).

Последният е най-големият кросоувър в гамата на Renault, като наскоро второто му поколение получи фейслифт. Подобен модел обаче не се вписва в стратегията на френския производител и затова той няма да получи наследник.

Снимки: Renault

0 от 500
  • #14
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 9,честито колега,аз също искам да сменя Каджара с Аркана,но тук не се предлага както в Русия 4х4 и за това ще чакам,когато изкарат електрическия Каджар 4х4,Със здраве и безавариино ползване,аз за над 4 години ползване,нула проблеми,а километрите са към 95000км.,и това лично ползване не е служебна кола.
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 6 коментирал,за протокола сподели каква кола притежаваш и ползваш,за даразберем с какво съпоставяш интериора на Рено. Направи го честно.Аз честно казано по едни супер големи телевизори сложени в МБ,Ауди,БМВ не бих припаднал толкова,така че ако сравняваш Рено с тях да кажем има някаква логика в това,но само донякъде,и за да ти стане още по-ясно,инетриора на Талисман е правен от МБ. Дотук с твоите възприятия объркани.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До Рено фен,минава се на ток,а за протокола аз има и Туинго 3 със задния двигател,чудесен автомобил,но и то вече се предлага до февруари 2022г. с бензинов двигател и изцяло електрически,като след това ще остане само на ток.Като цяло всички ще минат на ток и ние щем не щем ще минем и ние.
  • #11
    8 rate up comment 1 rate down comment
    AAV ( преди 2 години )
    Аз също карам Лагуна 3 4Control и мога да кажа, че за парите си и цената на поддръжката, това е чудесен автомобил. Хейтърите на френските коли явно не са карали модели от въпросните по-горни класове и затова си плюят по инерция. Колкото до моделите, които спират - споко. Платформата на Megane E-Tech Electric е универсална и скоро ще пуснат още ел. модели, включително по-големи. Друг е въпроса, колко хора ще могат да си купят тези все още твърде скъпи електромобили.
  • #10
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Владо ( преди 2 години )
    Навъртял съм над лмилион километра на Рено Еспас ( от 99- та до сега )- 4 броя. Птеди това сум имал Опел кадет, аскона,Вектра, Фолксваген Пасат. Не бих заменил Еспейса с друго.
  • #9
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Навъртял съм над лмилион километра на Рено Еспас ( от 99- та до сега )- 4 броя. Птеди това сум имал Опел кадет, аскона,Вектра, Фолксваген Пасат. Не бих заменил Еспейса с друго.
  • #8
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Ново-Рено ( преди 2 години )
    Наскоро купих Рено Аркана Хибрид - за първи път се сблъскваме с марката и се колебаех между него и бензинов Карок. Двата автомобила са конглокентни един на друг, Шкодата беше една идея по-добре изпипана вътре, но нямаха хибрид. Търсех висока кола, а вече масово SUV замениха автомобилите от класа на Scenic, Picasso и т.н. Купето мен ме кефи и с най-високото оборудване и хибрида, колата изглежда много добре както за градско, така и за извънградско. По-тромава е над 130км/ч, но за мен е ок.
  • #7
    6 rate up comment 22 rate down comment
    Ха ха ха! ( преди 2 години )
    А бе тия що продължават да се мъчат! Едно фалитче ще им дойде много добре.
  • #6
    4 rate up comment 32 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Хаха, като не се продават правилно ги спираш, трябва да си без никакъв вкус и чувство за красота за да седнеш и караш рено. Да клиото и мегана изглеждат прилично външно, но като ги видя вътре и ми призлява, една кола трябва да притежава всички неща комплексно и всеки път като отиваш към нея, седнеш вътре и караш ти доставя удоволствие. Другото е за хора който искат да стигнат от т.А до т.Б
  • #5
    6 rate up comment 27 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Нормално кято са бепродаваеми биклюци какво да ги правят