IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новият Lexus LX получи и версия за тежки терени

Модификацията 600 Offroad е с три самоблокиращи диференциала

Само преди дни Lexus представи новото поколение на големия си всъдеход - LX. Веднага след стандартния модел дебютира и версия на автомобила, адаптирана за движение по тежки терени.


Lexus LX 600 Offroad


Модификацията Lexus LX 600 Offroad получава 18-цолови джанти със специални гуми, предназначени за офроуд. Всъдеходът има и черни разширители на калниците, а също така и допълнителни предпазни елементи в същия цвят, разположени в краищата на решетката на радиатора.

Главната техническа промяна е появата на преден, централен и заден диференциали с повишено триене. Стандартният вариант на Lexus LX разполага само с един самоблокиращ диференциал на задната ос.


Lexus LX 600 Offroad


Lexus LX 600 Offroad се задвижва от 3,5-литров бензинов мотор с 2 турбини, развиващ мощност от 415 к.с. и 650 Нм, като той се съчетава с 10-степенна автоматична скоростна кутия. Все още няма яснота на кои пазари, освен този в Япония, ще се предлага тази модификация.

Снимки: Lexus

0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Pe6ko ( преди 1 месец )
    Само може да си мечтаете за такъв лукс. Карайте си голфовете и не пишете глупости. На лисицата гроздето и е кисело...
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 1 месец )
    Теслата на дизайнера е била много ***,ръбовете са отчайващи, не разбрах греблото за сняг екстра ли е?
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Поразително грозен автомобил , със или без тунинг все е грозен!
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Шофьор ( преди 1 месец )
    Тази скъпа машина и офроуд!
  • #9
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Най-доброто за оф-роуд, проходимост в пустинята, лукс и здравина е Тойота и Лексус джип. Просто няма друг СУВ,който да съчетае всички тези качества в едно. Пример- Ланд Ровър е проходим и луксозен, но пълна мотика и се троши, Мерцедес имат един модел за оф роуд Г класата, коятое неимоверно грозна, технически остаряла, тясна, неудобна и не особено здрава. Руските недоразумения изобщо не попадат в такава класация, те са само проходими. Може би само Нисан Патрол и Митсубиши Паджеро са конглокенция.
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 ( преди 1 месец )
    Проблема е в конструкцията като цяло. Това изначало не замислено да е офроуд автомобил. Ако поне беше със цели мостове тогава щеше да има шанс да се повдигне 6инча да се махнат всички пластмаси, да се изрежат калниците и да се сложат 36 инча гуми. Така вече ще се подобрят значително ъглите на атака и просвета. Но тя сама конструкция на колата не е предвидена за такъв тунинг за разлика от старите модели Land Cruiser 80 които стават много добре.
  • #7
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    до #5 - тези дето са ти сложили "-" не са на ясно какво е надвес, а още по-малко тежък off-road. За да затворя темата ще добавя и малкия пътен просвет - това подобие на нищо, в малко по-дълбок сняг или кал ще чака някоя УАЗ-ка да го тегли
  • #6
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Според класацията на пътищата, тежки терени са пътищата в България,
  • #5
    8 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Какви тежки терени? Тоя луксозен шлеп става за всичко друго но не и за офроуд. Още по малко пък за ТЕЖЪК офроуд. То само като видиш тия пластмаси и навесите отпред и отзад и ти става ясно че това до никъде няма да стигне и ще заседне в първия по голям трап или коловоз.
  • #4
    10 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    всички знаем че япончетата нямат вкус към красивото важното е в отделението за ръкавици да има пликче с носено бельо от някоя ученичка и продажбите ще са о.к.