IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-Benz G-Class получи внушителен оф-роуд пакет

Модифицираният всъдеход е с доста по-сериозен клирънс и възможности извън пътя

Mercedes-Benz G-Class с право се счита за една от най-големите оф-роуд икони в автомобилната история. Германският всъдеход се е доказал през годините като надеждна и проходима машина и си е спечелил уважението на редица конкуренти. Но, както става с всички подобни 4х4 "динозаври" фокусът на актуалното поколение е повече към лукса и пътя, отколкото към възможностите извън асфалта.


Mercedes G-Class Delta4x4


Не на това мнение са специалистите от германската компания Delta4x4, които от няколко десетилетия се занимават с подобрения за оф-роуд на редица всъдеходи, сред които, разбира се, е машината от тяхната родина. Дори историята на фирмата е тясно свързана с модела, след като основателят й Йозеф Лодер участва именно с 280GE Puch като асистиращ автомобил на рали "Дакар" през 1985 година, а неговият син Максимилиан прекосява Африка през 2013 година с G 350.

Още с излизането на настоящото поколение през 2018 година, от Delta4x4 се захващат с модела и започват да предлагат различни модификации, за да стигнат до завършен оф-роуд пакет, с който германската машина да се чувства също толкова добре извън пътя, колкото и на него. И както може да се види от снимките, определено са се справили доста добре.


Mercedes G-Class Delta4x4


Това, което веднага приковава вниманието, са 80-милиметровите уширения на калниците. Тяхната цел, освен да се впишат хармонично с дизайна на Mercedes G-Class, е да поберат масивни гуми за всякакви терени с размер 35×12.5R20 или 315/60R20 на презентационния екземпляр (компанията предлага също и колела с диаметър от 18 до цели 23 инча).

Естествено, сами по себе си по-масивните колесни арки не стигат за побирането на масивни колесни гуми. Затова компанията монтира 50-милиметров лифт кит на окачването с амортисьори Bilstein и пружини Eibach. Отделно е инсталиран и 50-милиметров бодилифт кит, като така клирънсът на всъдехода нараства с 80 мм до внушителните 290 мм. Което пък повишава ъглите на атака и спускане до 35 градуса.


Mercedes G-Class Delta4x4


Оф-роуд пакетът включва още експедиционен багажник, на който могат да се прикачат различни аксесоари като кутии за багаж, туби за гориво, пътечки за буксуване и дори покривна палатка. В допълнение се предлага и стълба за качване на покрива, както и усилена стойка за резервната гума. Отпред е монтиран и стоманен ролбар, който да пази решетката и радиатора, а под шасито са налични и масивни защити.

От Delta4x4 все още не са посочили цени за оф-роуд пакета или отделните аксесоари, но като знаем колко скъп е стандартния Mercedes-Benz G-Class, не считаме, че собствениците му ще се притеснят да отделят бюджет за подобни подобрения.

Повече снимки на модифицирания Mercedes-Benz G-Class вижте в галерията:

0 от 500
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    .45 ACP ( преди 6 дни )
    Много разочароващо беше решението за замяната на цял мост отпред с независимо окачване. Това е оправдано само от някакви пазарни съображения и относно поведението на пътя, но не и за възможностите извън пътя. Няма какво да се добави - колегите съвсем правилно са отбелязали защо целият мост е най-доброто решение и защо за хардкор феновете на модела старият W463 ще остане "истинският" G-Wagen.
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 дни )
    Машината е добра но при тази цена се съмнявам че някога ще види кал. Тези коли се карат основно градско. До мола и обратно и за някоя друга разходка. И все пак не е толкова корава колкото старата. Повдигането на независимо предно окачване с повече от 5-6 сантиметра е проблемно и всъщност влошава поведението на автомобила. Освен това каретата на полуоските отпред заминават бързо защото работят под много големи ъгли. На снимката се вижда разликата между нормалния ъгъл и повдигнатия.
  • #1
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 дни )
    Много е съмнително дали това са подобрения. Отиват на стария W463, новата генерация си е почти паркетник...