IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Моделите на Genesis и Hyundai се оказаха най-технологични

Двата корейски бранда са лидери в класацията на J.D. Power

Кои са марките, които предлагат най-високи технологии в своите автомобили. Отговор на този въпрос дава агенцията за подпомагане на потребителите J.D. Power. Традиционно тя изследва качеството на новите превозни средства на пазара, както и нивото на технологичните иновации, предлагани автомобилната индустрия.


Genesis


Проучването е за моделите на американския пазар, като през тази година най-висока оценка получава брандът Genesis - 634точки. Така той е на първо място както сред премиум-производителите, така и в общото класиране. При луксозните марки следват Cadillac (551), победителят от миналата година Volvo (550), BMW (545) и Mercedes-Benz (523).

В класирането при масовите автомобили лидер е Hyundai с 519 точки, следван от Kia (510), Nissan (502), Subaru (499) и GMC (498). Трябва да се отбележи, че най-висок резултат - 688 точки, всъщност получава Tesla, но производителят на електромобили не участва в официалното класиране, тъй като не отговаря на всички критерии.


J.D. Power


Тазгодишното проучване на J.D. Power се основава на допитване до общо 110 827 собственици на нови превозни средства, моделна година 2021. Те са били разпитани за мнението им по време на първите 90 дни от покупката на автомобила. Оказва се, че по-малко от половината собственици почти ползват само една от три от новите технологии в колата им. Най-малко популярни са системите за дигитално пазаруване в автомобила и комуникационните технологии между водача и пътника.

„Цените на новите превозни средства са рекордно високи,като отчасти това е резултат на увеличаването на предлаганото съдържание в автомобилите. Затова и някои собственици са на загуба, защото плащат за функции, които не ползват", коментираха от J.D. Power.


0 от 500
  • #11
    5 rate up comment 6 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY! ( преди 2 години )
    Напълно излишно е да прибягвам до сравнения: ИЗВОДът,който се налага,е 1 единствен и ще ви го кажа 'право Куме, та в очи':Това, което G-IS! го дава и предлага директно в базисното оборудване на най-високата си класса модели /вариращи в диапазона 63-72 хил.U$Doll./,съответно потребителите и обичащите Менца-Бенца + АУДИ го получават НЕ даром, а като допълнително платими екстра-опции,които респективно ЯК0 оскъпяват дадена кола,с която е тръгнал да се фука и дуе по хай-вея на нашта Планета ЗЕМЯ,м-Да
  • #10
    21 rate up comment 0 rate down comment
    Не знам ( преди 2 години )
    Нямам идея коя марка е по-премиум и какво означава немски и корейски премиум, НО знам, че от години за концерна Хюндай/Киа/Генезис от години работят едни от най-добрите немски инжинери и дизайнери в автомобилния бранш! Отдавна мина времето на делене в националности. Всичко си е въпрос на вътрешно-фирмена политика.
  • #9
    17 rate up comment 3 rate down comment
    FenIX ( преди 2 години )
    За съжаление Европа лежи на стари лаври и вече започва да си личи изоставането в почти всичко. В сектора на електрониката и останаха - само си вижте телефоните, компютрите, телевизорите и тн. и има ли европейски? Автомобилите бяха последния бастион но те се набъкват все повече с електроника, стават електрически и Евро марките стават все пи малко конглокентни. Впрочем по брой патенти на година Южна Корея има повече отколкото целият ЕС взет заедно..
  • #8
    8 rate up comment 6 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY ( преди 2 години )
    До н-р 9: По-скоро и по-подходящо е да зададеш хубавия ти и напълно уместен въпрос в обратната посока -> от страна на возещите се и каращи DE-премуими, които са и продължават неспирно да са дълбоко убедени в правотата си, че по-ДОБРО нещо от техните именно машини НЕМА на този свят. А това си е 1 чисто успокояващо ги дълбоко САМОЗАБЛУЖДЕНИЕ, но чисто и просто защото и понеже НЕ са имали досега хубавия шанс да яхнат G-S!!! Може и така да погледнеш на нещата от живота тук наоколо, кво ти пречи.
  • #7
    6 rate up comment 5 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY ( преди 2 години )
    Странното в случая е, че последният ми коментар биде НАРОЧНО изтрит от бдящия над нас АД-MiN без каквато и да е видима и ясна причина, може би,защото се чувства и иска да се изявява и по-нататъка као пряк достоен защитник на герман.автоманифактури... м- ДА!
  • #6
    10 rate up comment 5 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY ( преди 2 години )
    И тъй, местните неверващи люде не могат да преглътнат бодящата ги в гърлото жестока ИСТИНА, че тези лоши епи-КуРейчета почнаха яко да изпреварват и задминават DЕ-представителите в обичайната за тях авто-ниша и ревността ИМ на дърти защитници взе връх, избивайки на повърхността као G-ей-3ер, щот стана видно,че G-S,LXS+TESLA дърпат прогреса напред. ЦИТАТ: Брандът G-S е на 1 място с 634 т., както сред ПРЕМИУМ-производителите, също и в общото класиране! Затова, НЕ ЗАВИЖДАЙТЕ, а си го осигурете!
  • #5
    8 rate up comment 4 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY ( преди 2 години )
    До н-р 5-ти: И тъй, проблемът пред Мерца-Бенца и АУДИто лъсна в пълен мащаб, щото тези здрави качествени и водещи в технологично отн-ие машини на премиум-бранда на ХЮНДАЯ - G-S са и стават вече наистина достъпни точно със 100К от всеки наш местен средноклассов фен и авто-потребител; дори има и малко по-евтини модели. ОБАЧЕ качеството, возията, лукса и вътрешно-заводския комфорт и сигурност, които предлагат те в сравнение с ДЕ-премиумите е на поне 35-45 % по-ниска и достъпна ЦЕНА - ФАКт!
  • #4
    7 rate up comment 2 rate down comment
    за хамериканцето... ( преди 2 години )
    с техните допотопни "тръкове" и .. е върха на сладоледа!
  • #3
    4 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    мерседес нямат лазерни лед иначе хюндай е далеч от немската тройка играят заедно с лексъс волво в ниския средноевропейски клас
  • #2
    6 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Оле мале Хюндай доре не предлагат като екстра матрични фарове, нещо което Голф предлагаше още 2015г. а примерно Мерцедес, БМВ и Ауди вече поставят лазерни матрични фарове. Какво остава да коментираме останалите иновации при тях и при Тесла естествено. Със всяка следваща статия J.D. Power дълбае дъното. Съветвам ги не да питат собствениците на автомобили а да отворят брошурите на марките и да четат кой какво предлага... екстри, иновации, асистенти...